Advies dringend nodig
zondag 6 mei 2018 om 13:35
Hoi hoi,
Ik ben 44 oud man samenwonend met vriendin en met een prachtig kind, 3.5 jaar. Wij zijn al 4 jaar samen maar onze relatie was en is nog steeds heel erg terbulent geweest. Ik ben de enige kostwinnaar in het huis en wordt regelmatig bedreigd door haar dat ze elke moment kan weg gaan en het kind bij mij achterlaten. Heeft ze ook vaak gedaan met veel consequenties op het welzijn van mijn zoon en mijn werk.
Praktisch kan ik echt niet zelfs voor een dag thuis alleen met mijn zoon blijven en tegelijkertijd kan ik echt niet tegen haar dagelijkse verbaal en fysieke agressie. Wij zijn zelfs geschieden en weer hertrouwd geweest - dus wij hebben veel geprobeerd maar het klikt gewoon niet - geen respect meer.
Stel maar dat ik een alleenstaande vader wordt (kan elke minuut gebeuren) hoe kan ik mijn leven en het leven van mijn zoon reden ? Kennissen / vrienden die voor mijn zoon kunnen zorgen terwijl ik op mijn werk ben, heb ik helaas niet.
Jullie advies zou heel erg gewaardeerd zijn. Bedankt alvast
Ik ben 44 oud man samenwonend met vriendin en met een prachtig kind, 3.5 jaar. Wij zijn al 4 jaar samen maar onze relatie was en is nog steeds heel erg terbulent geweest. Ik ben de enige kostwinnaar in het huis en wordt regelmatig bedreigd door haar dat ze elke moment kan weg gaan en het kind bij mij achterlaten. Heeft ze ook vaak gedaan met veel consequenties op het welzijn van mijn zoon en mijn werk.
Praktisch kan ik echt niet zelfs voor een dag thuis alleen met mijn zoon blijven en tegelijkertijd kan ik echt niet tegen haar dagelijkse verbaal en fysieke agressie. Wij zijn zelfs geschieden en weer hertrouwd geweest - dus wij hebben veel geprobeerd maar het klikt gewoon niet - geen respect meer.
Stel maar dat ik een alleenstaande vader wordt (kan elke minuut gebeuren) hoe kan ik mijn leven en het leven van mijn zoon reden ? Kennissen / vrienden die voor mijn zoon kunnen zorgen terwijl ik op mijn werk ben, heb ik helaas niet.
Jullie advies zou heel erg gewaardeerd zijn. Bedankt alvast
zondag 6 mei 2018 om 13:38
zondag 6 mei 2018 om 13:43
Hij is al gescheiden geweest van haar. Hij weet dus hoe het werkt neem ik aan. Waarom ga je terug in een relatie die je niet gelukkig maakt to?
zondag 6 mei 2018 om 13:46
En je vond t toendertijd een slim plan om een kind met deze vrouw te nemen?
Of was ze eerst een hele leuke vrouw, liefdevol en zorgzaam, en werd pas na de bevalling verbaal en fysiek agressief?
Er zijn meer alleenstaande vaders (alleenstaande moeders moeten ook gewoon werken hoor), die brengen hun kind in het kinderdagverblijf, bso of naar een gastouder.
Of was ze eerst een hele leuke vrouw, liefdevol en zorgzaam, en werd pas na de bevalling verbaal en fysiek agressief?
Er zijn meer alleenstaande vaders (alleenstaande moeders moeten ook gewoon werken hoor), die brengen hun kind in het kinderdagverblijf, bso of naar een gastouder.
ik geef mn bek ook maar een douw
zondag 6 mei 2018 om 13:47
zondag 6 mei 2018 om 13:49
zondag 6 mei 2018 om 13:52
Hoe denk jij dat al die andere alleenstaanden voor hun kind zorgen?
Wanneer je dit al zelf niet kunt bedenken.
Waar komt het gedrag van je vrouw vandaan? Zijn er ook geen opa's en oma's, tantes/ooms. Hebben jullie helemaal geen netwerk?
Wanneer je dit al zelf niet kunt bedenken.
Waar komt het gedrag van je vrouw vandaan? Zijn er ook geen opa's en oma's, tantes/ooms. Hebben jullie helemaal geen netwerk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 6 mei 2018 om 13:59
zondag 6 mei 2018 om 14:02
zondag 6 mei 2018 om 14:03
Heftig.. ongelukje bij de eerste ontmoeting?
Zoals hierboven al genoemd, kinderdagverblijf of gastouder. Als jeniet teveel verdient, krijg je een deel terug van de belasting..(plus alleenstaande ouder korting..)
Waarom dreigt je vrouw met weg gaan? Vind het vooral bizar dat ze zegt jullie kind bij jou achter te laten.. is ze depressief of een ander psychisch probleem?
Zoals hierboven al genoemd, kinderdagverblijf of gastouder. Als jeniet teveel verdient, krijg je een deel terug van de belasting..(plus alleenstaande ouder korting..)
Waarom dreigt je vrouw met weg gaan? Vind het vooral bizar dat ze zegt jullie kind bij jou achter te laten.. is ze depressief of een ander psychisch probleem?
zondag 6 mei 2018 om 14:06
zondag 6 mei 2018 om 14:14
Dat zou ik dus echt doen to.Madeliefjees schreef: ↑06-05-2018 14:06Volgende keer als ze dreigt, haar koffer inpakken, sleutels afpakken en haar de deur uitdonderen.
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan een gesprek met iemand er bij? Denk aan psychologe, geestelijke ondersteuner bij huisartsenpraktijk oid.
zondag 6 mei 2018 om 14:16
Iets in mij zegt dat TO daar niet mans genoeg voor is.Madeliefjees schreef: ↑06-05-2018 14:06Volgende keer als ze dreigt, haar koffer inpakken, sleutels afpakken en haar de deur uitdonderen.
zondag 6 mei 2018 om 14:42
Ja, elke keer vraagt ze om terug te komen wetend dat ik een probleem heb met het zorgen voor onze zoon. Ik heb het geprobeerd bij vrienden maar ze konden het. Het aan voor langer dan 2 weken wat ik ook heel goed begrijp.