Advies gevraagd

29-11-2021 06:54 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
pepernoot1543 wijzigde dit bericht op 02-05-2022 19:28
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lillian_ schreef:
29-11-2021 11:46
Gaat het verder oké met jou of heeft er iets plaats gevonden recent want als je zo flink inzicht lijkt te missen en je handelen niet zelf als vreemd ziet en nog twijfelt over of het impulsief was / hoe het over komt. Het gaat heel erg om jou want je voelt en hoopt het zo dus is het in jouw ogen de manier maar er zijn geen signalen vanuit hem, de geen reactie is verstandig van hem zou ook wachten tot in het echt er wat van te zeggen maar de hoop dat het positief is zou ik iet hoog houden.
Ja je hebt een punt..
Alle reacties Link kopieren
Tacocat schreef:
29-11-2021 11:29
Jullie doen het nu goed als ouders en dat wil niet zeggen dat het als partners ook werkt. Dat blijkt ook wel, want communiceren is blijkbaar lastig. Jij durft niet eens met hem te praten maar doet het via app, hij durft niet te reageren. Dat werkt toch niet in een relatie? Dat hij een goede vader is en ten goede veranderd kan ook komen doordát jullie geen relatie meer hebben hè? Blijkbaar werkte dat niet en is het na het verbreken beter geworden tussen jullie als ouders en is hij ervan opgeknapt. Dat doe je dus mogelijk weer teniet als je een relatie hebt.


En zomaar vanuit het niets, als je nog niet eens op niveau ‘bijkletsen bij koffie’ zit, vragen om een doorstart is echt heel raar.
Dit. Het spijt me, maar dit is echt kansloos, to. Het is twee jaar geleden, jullie spreken elkaar nauwelijks écht, en dan app je hem opeens dat je hem terug wil! Dat is echt vreemd hoor, en ja, waarschijnlijk heeft dat hem afgeschrikt. Wat is de reden van jullie scheiding geweest? In hoeverre zou dat nu opeens opgelost zijn? Waarom zou een relatie nu wél werken? Heb je daar over nagedacht voor je deze bom dropte?
Alle reacties Link kopieren
Pepernoot1543 schreef:
29-11-2021 09:10
Onze relatie is op zich wel goed, we hebben veel contact over onze dochter. Er is geen haat en nijd.
Waarom zijn jullie uit elkaar gegaan?
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
29-11-2021 11:14
Dat wilde hij niet, tikte ze net ergens.
Als hij dat al niet wil, wil hij verder zeker niets gok ik zomaar

Persoonlijk zou ik het gênant en treurig vinden als ik als ex zo'n appje zou ontvangen
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
29-11-2021 14:15
Als hij dat al niet wil, wil hij verder zeker niets gok ik zomaar

Persoonlijk zou ik het gênant en treurig vinden als ik als ex zo'n appje zou ontvangen
Ik zou het heel lief en kwetsbaar vinden als mijn ex dat zou doen. Niet dat we dan weer bij elkaar zouden komen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat heb je niet zo heel slim aangepakt. Beter was geweest om eerst weer eens iets samen te doen, al dan niet in het kader van kind. Feitelijk ken je hem helemaal niet nu. Je weet zelfs niet of hij misschien wel een andere partner heeft.
Ik snap echt niet dat je zo iets groots via WhattsApp wil bespreken.

Of je hem hebt afgeschrikt ligt er een beetje aan. Als hij nu gelukkig is en het einde van jullie relatie ging met veel drama denk ik niet dat er veel kans van slagen is. En misschien is hij wel heel eenzaam en mist hij je verschrikkelijk, maar dat lijkt me niet, anders was hij wel af en toe dat kopje koffie komen doen.

Ik zou het de volgende keer met hem proberen te bespreken. Zo van: sorry dat ik je die App zo out of the blue stuurde, kunnen we het er even over hebben?
Alle reacties Link kopieren
Pioen00 schreef:
29-11-2021 14:41
Ik zou het heel lief en kwetsbaar vinden als mijn ex dat zou doen. Niet dat we dan weer bij elkaar zouden komen hoor.
Lief en kwetsbaar? Ik zou meer denken aan impulsief en ondoordacht.
Jufjoke schreef:
29-11-2021 16:24
Lief en kwetsbaar? Ik zou meer denken aan impulsief en ondoordacht.
Ik zou het niet fijn vinden. Maar dat komt ook omdat ik gelukkig gescheiden ben.
Alle reacties Link kopieren
"Lief en kwetsbaar," ik zou denken, typisch zo'n appje op de vrijdagavond omdat hij/zij een zware week had en thuis kwam in een leeg huis (en toen maar een fles wijn opentrok).

Ik vind het egocentrisch om te doen, lekker makkelijk via app ff de vader van je kind zeggen dat je hem mist vanuit je gevoel van leegte van dat moment, je hebt geen idee wat het met de ander doet. Laat iemand in z'n waarde. Als je serieus bent dan durf je op z'n mist toch je nek uit te steken mag ik hopen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Avage, ik zou het totaal niet serieus nemen en misschien zelfs wel vervelend vinden.
Wil ex nu de rustige normale omgang verstoren? Want waar komt dit opeens vandaan? Je bent toch niet voor niks gescheiden?! Verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk stuurt hij niks terug, omdat je labiel bent. Beetje via de app aangeven dat je hem na 2 jaar weer wil. Er was een reden voor jullie breuk en ik heb sterk het gevoel dat de emotionele rollercoaster waar je hem aan bloot had gesteld daar iets mee te maken had...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt met de vader van je kind natuurlijk nooit meer zomaar 'proberen' of het weer wat kan worden. Je hebt dan namelijk ook te maken met de gevoelens van je kind. Die misschien weer heel hoopvol wordt, en wie je een tweede breuk gewoon niet aan kan doen.

Dus als je niet echt samen op héél stabiel punt bent, is terug naar je ex een heel erg slecht idee.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
29-11-2021 16:24
Lief en kwetsbaar? Ik zou meer denken aan impulsief en ondoordacht.
En vrij akward.
Die man is zich rot geschrokken natuurlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu TO?
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
12-12-2021 10:13
Je kunt met de vader van je kind natuurlijk nooit meer zomaar 'proberen' of het weer wat kan worden. Je hebt dan namelijk ook te maken met de gevoelens van je kind. Die misschien weer heel hoopvol wordt, en wie je een tweede breuk gewoon niet aan kan doen.

Dus als je niet echt samen op héél stabiel punt bent, is terug naar je ex een heel erg slecht idee.
Inderdaad! Het belang van jullie kind staat voor op en tuurlijk kan het dat je het opnieuw wilt proberen, maar zoiets verloopt dat vaak ‘natuurlijk’. Bij de wissel blijf je bijv langer bij elkaar zitten: kopje koffie/thee samen. Er is steeds meer contact. Er wordt hier en daar weer wat ‘geflirt’... Niet dat je een 180 graden draai maakt en dat dan per app verkondigd. Je moet er echt zeker van zijn dat de gevoelens voor elkaar echt zijn en dat er goed wordt gesproken over waarom jullie destijds uit elkaar zijn gegaan. Dit vooral in het belang van jullie kind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven