advies nodig

05-11-2008 15:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
NVT
quote:buttercupcake schreef op 05 november 2008 @ 22:22:

Poezewoes bedankt voor je oprechte adviezen.... daar heb ik tenminste iets aan..

Ik ben bang dat ik me heb vergist in het feit dat mijn vriendin door dik en dun er voor me zou zijn... maybe moet ik daar maar is over praten met haar, als de tijd rijp is... nu even niet nog :P

Het doet me goed dat er toch nog mensen zijn die ondanks het ellendig lange verhaal en het gtstniveau de moeite willen nemen om even te reageren.

Bedankt..

P.s. sorry dat het verhaal zo wazig is geschreven en misschien ook wel op sommige punten verkeerd is omschreven met wat ik echt bedoel...

al met al is het vrij duidelijk (op welke manier ik het ook schrijf) dat ik veel stof heb om over na te denkenIs dat de vriendin die haar eigen dochter heeft verloren aan een hartafwijking? Dan kan ik me ook best wel voorstellen dat praten over een abortus een heel, maar dan ook heel gevoelig onderwerp is. Dat zou jij dan ook moeten weten. Ik zou dus echt niet naar die vriendin gaan maar er met iemand anders over praten. Een 'echte' vriendin weet dat....
Als je er behoefte aan hebt om met iemand te praten over wat er is gebeurd, dan hoeft dat niet altijd een zus of een vriendin te zijn. Je kunt ook met iemand van maatschappelijk werk of een schoolpsycholoog afspreken. Of misschien een aardige moeder van een vriendin, of een tante, of (vul maar in).
Ik ga eerst maar eens een goede nachtrust proberen te pakken..

Weltrusten voor nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven