Advies nodig!

16-06-2017 15:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden geleden heb ik een leuke jongen ontmoet. Er was redelijk veel app contact en we hadden afgesproken (drie keer). Hij zou het weekend naar mij toekomen omdat hij die week niet in Nederland zou zijn. Hij liet merken dat hij mij leuk vindt en zei ook dingen waaraan je kon afleiden dat het misschien wel wat kon gaan worden.
De donderdag voor het weekend dat hij naar mij toe zou komen heeft hij te horen gekregen dat hij erg ziek is en hij voor een maand naar het ziekenhuis moet. Dit is heel erg voor hem, maar gelukkig niet levensbedreigend. (Dit is geen gelogen verhaal 100% zeker)
Sinds hij in het ziekenhuis is appt hij niet alleen af en toe een Snapchat. Hij vraagt niet hoe het met mij is en toont geen interesse meer.
Ik vraag mij af wat ik moet doen. Moet ik het laten (en het dus laten dood bloeden) of moet ik juist wel contact proberen te houden en hem gewoon appe om te vragen hoe het gaat etc.
Ik vind het echt een leuke jongen en ik zou het zonde vinden als het nu zomaar voorbij gaat, maar ik wil ook niet overkomen als een wanhopig iemand.
Hoe weet je dat het 100% waar is?

En daarnaast ik zou echt zat andere dingen aan mijn hoofd hebben. Hij snapt? Hij zoekt toch contact dan? En jij kan ook vragen hoe het met hem is.
Wat meer aandacht aan hem besteden inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven