Advies voor een date

07-01-2009 21:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een , hopelijk kleine vraag, waarop ik graag een advies zou willen. Ik ben sinds een lange tijd weer vrijgezel en heb nu voor het eerst weer een soort van afspraakje met iemand. Ik heb gewoon echt geen idee hoe dat soort dingen werken. Ik vind het ook een beetje raar om er met vriendinnen over te praten omdat zij vinden dat ik er nog niet aan toe ben.

Het volgende is dus het geval; die jongen vraagt of we volgende week gaan eten; uit of thuis? Ik moet dus kiezen en heb geen idee wat ik zal doen, alles heeft zijn voor en nadelen. Ik hoop dus nu een beetje advies hierover. Het lijkt heel klein, maar ik weet het gewoon echt niet.

Alvast bedankt!
Uit. Thuis kan altijd nog en als het een creep is, kun je hem nog lozen voordat 'ie weet waar je woont...
Eten bij hem of bij jou thuis?
Uiteten gaan.
Uit.....eerst afspreken voor een drankje, als het leuk is kan je er een etentje aan vastplakken en als het dan NOG leuk is kan je altijd nog thuis een afzakkertje doen thuis!

Veel plezier!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Of gewoon eerst ergens wat gaan drinken.
Ja zou ook eerst ergens wat gaan drinken, als het echt klikt een filmpje pakken. Uit eten kan altijd nog! En houd het rustig..have fun!
Uit! In 'n restaurant is de sfeer toch wat algemener dan bij iemand thuis en als 't klikt kun je altijd nog naar hem gaan.
eerst ergens wat drinken, als ie tegenvalt duurt een etentje heeeeeeel erg lang, en vooral niet bij jou/hem thuis afspreken de 1e keer
Uit! En als je mag kiezen dan niet een te romantisch ding.. Gewoon wat ongedwongen..

Veel plezier!!!!
Eerst ergens wat gaan drinken. Als het gezellig is, kun je er alsnog een etentje aan vastplakken, net als ik afgelopen zondag

Om 19.00 uur vroeg date ineens "Goh, zullen we onderhand eens wat gaan eten? We zijn nog lang niet uitgekletst, maar ik begin honger te krijgen."

Het is nog erg gezellig gebleven...

Maar even kort: niet thuis afspreken. Ergens anders is hij makkelijker te "lozen" als hij niet leuk is.

Veel plezier!

Carenze
Eens met mijn voorgangers hier... gewoon ff wat gaan drinken ergens. Kun je altijd nog van alles aan vast plakken als het echt klikt.

Eten duurt altijd zo lang en omdat je de helft van de tijd je mond vol hebt, praat het niet lekker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven