Advies

17-10-2017 12:29 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik heb even advies nodig

Ik heb een relatie en nu ben ik erachter gekomen dat hij op tagged actief is hij zegt dat hij dat niet is maar ik geloof het niet want ik had dus een nep profiel aangemaakt en hij zei dingen zoals hij ook echt is. Ik vind het moeilijk te geloven maar hij blijft het ontkennen hij zegt dat hij zelfs het wachtwoord niet meer weet en is helemaal in paniek nu maar ik vertrouw het niet
Ben gewoon verbaasd dat tagged nog bestaat...dan zal mijn profiel ook nog wel ergens rondzweven...

Denk maar zo als hij niet te vertrouwen is, beter kwijt dan rijk.
Als je echt zeker weet dat hij het is dan.......
Verbreek je de relatie toch?

Geen vertrouwen in een relatie is niet goed.
Controlefreak zijn in een relatie is ook niet goed.
wat is tagged ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hij blijft zeggen dat hij het niet was, en dar het iemand is die hem wilt naaien, maar ik zie wat ik zie, het zelfde typ gedrag, de tijden en dagen dat hij niet bij mij was.. Oja en hij was gehackt maar je kan nergens zien via welke mail je ingelogd bent dat weet alleen jij zelf maar hij beweert weer dat het waarschijnlijk een griet is ( daar was ook een chat mee en hun kennen elkaar) en zij weet volgends hem zijn mail adres maar niet zijn telefoon nummer, ik vind het allemaal wazige verhalen.
Janne89 schreef:
19-10-2017 06:59
Hij blijft zeggen dat hij het niet was, en dar het iemand is die hem wilt naaien, maar ik zie wat ik zie, het zelfde typ gedrag, de tijden en dagen dat hij niet bij mij was.. Oja en hij was gehackt maar je kan nergens zien via welke mail je ingelogd bent dat weet alleen jij zelf maar hij beweert weer dat het waarschijnlijk een griet is ( daar was ook een chat mee en hun kennen elkaar) en zij weet volgends hem zijn mail adres maar niet zijn telefoon nummer, ik vind het allemaal wazige verhalen.
Naaien is toch ook het doel van tagged? 😀😀😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven