Affaire-miserie
zaterdag 2 september 2017 om 20:51
Ik denk dat jij vooral hoopt dat zij hem met een flinke schop onder zijn reet eruit trapt als hij alles opbiecht en dan wel voor jou kiest.
Verder kansloos. Jullie beide. Op een dergelijke ondergrond zul je nooit een stabiele relatie kunnen bouwen en dan heb ik het nog niet eens over het gerommel terwijl er partners in het spel zijn/waren.
Verder kansloos. Jullie beide. Op een dergelijke ondergrond zul je nooit een stabiele relatie kunnen bouwen en dan heb ik het nog niet eens over het gerommel terwijl er partners in het spel zijn/waren.
zaterdag 2 september 2017 om 20:56
Wat ben jij laf.
Eerst neuk je met de getrouwde man met kinderen.
Nu wil je toestemming van het Viva forum om het aan zijn vrouw te vertellen.
En als zijn kinderen en dan ex vrouw daar ongelukkig van worden is het niet jou schuld want het Viva forum had aangeraden om dat te doen.
Soms is onwetendheid zalig.
Jij bent in ieder geval niet de aangewezen persoon om het haar te vertellen.
Ja je kan er voor zorgen dat ze gaan scheiden. Maar dan kiest hij alsnog niet voor jou omdat hij terecht boos op je is.
Eerst neuk je met de getrouwde man met kinderen.
Nu wil je toestemming van het Viva forum om het aan zijn vrouw te vertellen.
En als zijn kinderen en dan ex vrouw daar ongelukkig van worden is het niet jou schuld want het Viva forum had aangeraden om dat te doen.
Soms is onwetendheid zalig.
Jij bent in ieder geval niet de aangewezen persoon om het haar te vertellen.
Ja je kan er voor zorgen dat ze gaan scheiden. Maar dan kiest hij alsnog niet voor jou omdat hij terecht boos op je is.
zaterdag 2 september 2017 om 21:00
Duidelijk dat je nieuw bent hier. Anders had je zeker de smoezenlijst wel eens gelezen en was het nooit zo ver gekomen.
Dom om met een man in zee te gaan die niet onvoorwaardelijk en exclusief voor jou kiest.
Nu uithuilen en zorgen dat je nooit meer in zo'n situatie terecht komt. En laat hem met rust.
Dom om met een man in zee te gaan die niet onvoorwaardelijk en exclusief voor jou kiest.
Nu uithuilen en zorgen dat je nooit meer in zo'n situatie terecht komt. En laat hem met rust.
zaterdag 2 september 2017 om 21:12
zaterdag 2 september 2017 om 21:13
Als je hem echt wil houden, zou ik er snel 3 kinderen mee maken ...
Stel dat het toch ooit misloopt, kost het hem tenminste sloten aan alimentatie.
zaterdag 2 september 2017 om 21:23
Ik denk dat je je energie en liefde verspilt aan iemand die jou niet waard is.
Hij gaat niet netjes met je om, weet dat en gaat er gewoon mee door. Met grote jankerige puppy ogen ook nog, dus niet alleen heeft hij nog een ander maar zeurt er nog TEGEN JOU over.
Ik zie niet wat voor plezier je dit oplevert. Deze man klinkt niet leuk.
Hij gaat niet netjes met je om, weet dat en gaat er gewoon mee door. Met grote jankerige puppy ogen ook nog, dus niet alleen heeft hij nog een ander maar zeurt er nog TEGEN JOU over.
Ik zie niet wat voor plezier je dit oplevert. Deze man klinkt niet leuk.
zaterdag 2 september 2017 om 21:28
+100Marietje81 schreef: ↑02-09-2017 20:53Ik denk dat hij een onverbeterlijke slappe vreemdganger is die je beter kwijt dan rijk bent: hij bedriegt zelfs zijn minnares
zaterdag 2 september 2017 om 21:30
Wel fijn dat er waarschijnlijk nu een derde lachende is en dan bedoel ik zijn ex vrouw ,
En wat een goed voorbeeld voor zijn kinderen is deze man..
Eerst hun moeder bedriegen, met een jeugdliefde/minares en net voor of na de scheiding gaat die de jeugdliefde/minares bedriegen met jou TO,. Echt respect voor vrouwen heeft hij niet en de vrouwen ook voor zichzelf niet..
Ik moet daadwerkelijk even lachen dat je 8 maanden aan deze man hebt gegeven
En wat een goed voorbeeld voor zijn kinderen is deze man..
Eerst hun moeder bedriegen, met een jeugdliefde/minares en net voor of na de scheiding gaat die de jeugdliefde/minares bedriegen met jou TO,. Echt respect voor vrouwen heeft hij niet en de vrouwen ook voor zichzelf niet..
Ik moet daadwerkelijk even lachen dat je 8 maanden aan deze man hebt gegeven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 2 september 2017 om 21:31