Affaire-miserie

02-09-2017 20:47 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw hier. Ben gewoon eens benieuwd naar wat meningen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2017 23:15
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
93.59% gewijzigd
Tornacense schreef:
02-09-2017 21:32
Overigens denk ik dat er nu 2 in hun vuistje lachen :-D.
Zowel jouw voormalige partner als zijn ex.
O ja die ook.. :mrgreen:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
02-09-2017 21:34
O ja die ook.. :mrgreen:
Ja die lachen zich rot. En jouw bed was niet bezaaid met leugens? Bah bah
mamsvan schreef:
02-09-2017 21:30
Wel fijn dat er waarschijnlijk nu een derde lachende is en dan bedoel ik zijn ex vrouw ,

En wat een goed voorbeeld voor zijn kinderen is deze man..

Eerst hun moeder bedriegen, met een jeugdliefde/minares en net voor of na de scheiding gaat die de jeugdliefde/minares bedriegen met jou TO,. Echt respect voor vrouwen heeft hij niet en de vrouwen ook voor zichzelf niet.. :facepalm:

Ik moet daadwerkelijk even lachen dat je 8 maanden aan deze man hebt gegeven :rofl:
Zo eens! Wat ben jij naïef to.
Dus als ik het goed begrijp, bedroog hij zijn vrouw met zijn minnares, zijn minnares met jou en jou wellicht met nog iemand anders?

TO, als je hier nieuw bent, dan komen de reacties soms hard over. Ik weet het, in mijn eerste topic ging het ook zo. Maar toch, het zijn vaak wel eerlijke reacties. Reacties die mensen je in het echt niet zo snel geven, omdat dit te direct zou zijn. Wat had je zelf verwacht van dit topic? :)
Weer zo'n ongelofelijk domme minnares. In zee gaan met een notoire vreemdganger en dan nog om advies vragen op dit forum ?
Je kan natuurlijk ook gaan voor 't fenomeen "open relatie".

Pak jij er gezellig ook nog een extra man (of 2) bij.

Of je stelt hem een triootje voor :-D.
Blijkt toch altijd weer een gebrek aan levens ervaring uit, deze reacties.
Bizar om je te verheugen in de verwarring van een onbekende en tegelijk je zoveel beter te voelen.
To is verliefd geworden, heeft dat gedeeld met haar ex toen en heeft de consequenties genomen.
Nog altijd dapperder dan anoniem van achter je toetsenbord een onbekende ellende toe te wensen.
Het-groepje schreef:
02-09-2017 21:55
Bizar om je te verheugen in de verwarring van een onbekende en tegelijk je zoveel beter te voelen.
To is verliefd geworden, heeft dat gedeeld met haar ex toen en heeft de consequenties genomen.
Nog altijd dapperder dan anoniem van achter je toetsenbord een onbekende ellende toe te wensen.
Jij weet niets van mijn levenservaring, en geloof me die heb ik meer dan me lief is. Alsof alleen mensen zonder levenservaring vreemdgaan zouden afkeuren.
Doei.
anoniem_353981 wijzigde dit bericht op 02-09-2017 22:21
98.76% gewijzigd
sugarmiss schreef:
02-09-2017 20:56
Wat ben jij laf.
Eerst neuk je met de getrouwde man met kinderen.

Nee jij bent flink
HasseSimonsdochter schreef:
02-09-2017 21:58
Jij weet niets van mijn levenservaring, en geloof me die heb ik meer dan me lief is. Alsof alleen mensen zonder levenservaring vreemdgaan zouden afkeuren.
Ik keur ook weleens iets af maar zal niet snel een onbekende ginnegappend een rotleven toewensen. Dat gebeurt hier wel, weet niet of dar door jou gebeurt maar je voelt je wel erg aangesproken.
Het-groepje schreef:
02-09-2017 22:12
Ik keur ook weleens iets af maar zal niet snel een onbekende ginnegappend een rotleven toewensen. Dat gebeurt hier wel, weet niet of dar door jou gebeurt maar je voelt je wel erg aangesproken.
Je zeurt
Het-groepje schreef:
02-09-2017 21:55
Ach, hou toch op. TO zit hier toch net zo anoniem te wezen? Maar van "ik zat al 10 jaar in een ongelukkig huwelijk" en "hij wilde al bij zijn vrouw weg", daar zakt mijn broek van af. Ze hebben destijds gewoon allebei de boel belazerd. Punt uit. En dat ze nu zelf besodemieterd wordt, dat had ze kunnen verwachten natuurlijk. Dus, geen moeite mee. Weet ze ook eens wat dat is.

Maar goed, de OP is alweer weg, dus waar maken we ons nog druk over.
Tadaaa weeeeer een TO die ervan door gaat als er niet meegejankt wordt dat ze verneukt is door de man met wie ze anderen aan het verneuken was. Tsja dan ben je fucked.
02-09-2017 22:16
Je zeurt
Puttend uit je enorme reservoir aan levenservaring, ik snap.
Het-groepje schreef:
02-09-2017 22:43
Echt ik vind jou zo vervelend posten. Ik stop er nu mee om op jou te reageren.
02-09-2017 22:45
Echt ik vind jou zo vervelend posten. Ik stop er nu mee om op jou te reageren.
Ik vind Groepje helemaal niet vervelend reageren. Zij is de enige die wat menselijkheid toont en wat zinnigs te zeggen heeft. In tegenstelling tot jou met je goedkope veroordelingen
Het-groepje schreef:
02-09-2017 22:43
Wat neerbuigend.
Let us forget with generosity those who cannot love us — Pablo Neruda
Antoon69 schreef:
03-09-2017 00:00
Ik vind Groepje helemaal niet vervelend reageren. Zij is de enige die wat menselijkheid toont en wat zinnigs te zeggen heeft. In tegenstelling tot jou met je goedkope veroordelingen
:HA:
Meen je dat nou? De enige?
Let us forget with generosity those who cannot love us — Pablo Neruda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven