Affaire-miserie
zaterdag 2 september 2017 om 21:34
O ja die ook..Tornacense schreef: ↑02-09-2017 21:32Overigens denk ik dat er nu 2 in hun vuistje lachen.
Zowel jouw voormalige partner als zijn ex.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 2 september 2017 om 21:45
Zo eens! Wat ben jij naïef to.mamsvan schreef: ↑02-09-2017 21:30Wel fijn dat er waarschijnlijk nu een derde lachende is en dan bedoel ik zijn ex vrouw ,
En wat een goed voorbeeld voor zijn kinderen is deze man..
Eerst hun moeder bedriegen, met een jeugdliefde/minares en net voor of na de scheiding gaat die de jeugdliefde/minares bedriegen met jou TO,. Echt respect voor vrouwen heeft hij niet en de vrouwen ook voor zichzelf niet..![]()
Ik moet daadwerkelijk even lachen dat je 8 maanden aan deze man hebt gegeven![]()
zaterdag 2 september 2017 om 21:51
Dus als ik het goed begrijp, bedroog hij zijn vrouw met zijn minnares, zijn minnares met jou en jou wellicht met nog iemand anders?
TO, als je hier nieuw bent, dan komen de reacties soms hard over. Ik weet het, in mijn eerste topic ging het ook zo. Maar toch, het zijn vaak wel eerlijke reacties. Reacties die mensen je in het echt niet zo snel geven, omdat dit te direct zou zijn. Wat had je zelf verwacht van dit topic?
TO, als je hier nieuw bent, dan komen de reacties soms hard over. Ik weet het, in mijn eerste topic ging het ook zo. Maar toch, het zijn vaak wel eerlijke reacties. Reacties die mensen je in het echt niet zo snel geven, omdat dit te direct zou zijn. Wat had je zelf verwacht van dit topic?
zaterdag 2 september 2017 om 21:55
Blijkt toch altijd weer een gebrek aan levens ervaring uit, deze reacties.
Bizar om je te verheugen in de verwarring van een onbekende en tegelijk je zoveel beter te voelen.
To is verliefd geworden, heeft dat gedeeld met haar ex toen en heeft de consequenties genomen.
Nog altijd dapperder dan anoniem van achter je toetsenbord een onbekende ellende toe te wensen.
Bizar om je te verheugen in de verwarring van een onbekende en tegelijk je zoveel beter te voelen.
To is verliefd geworden, heeft dat gedeeld met haar ex toen en heeft de consequenties genomen.
Nog altijd dapperder dan anoniem van achter je toetsenbord een onbekende ellende toe te wensen.
zaterdag 2 september 2017 om 21:58
Jij weet niets van mijn levenservaring, en geloof me die heb ik meer dan me lief is. Alsof alleen mensen zonder levenservaring vreemdgaan zouden afkeuren.Het-groepje schreef: ↑02-09-2017 21:55Blijkt toch altijd weer een gebrek aan levens ervaring uit, deze reacties.
zaterdag 2 september 2017 om 22:12
Ik keur ook weleens iets af maar zal niet snel een onbekende ginnegappend een rotleven toewensen. Dat gebeurt hier wel, weet niet of dar door jou gebeurt maar je voelt je wel erg aangesproken.HasseSimonsdochter schreef: ↑02-09-2017 21:58Jij weet niets van mijn levenservaring, en geloof me die heb ik meer dan me lief is. Alsof alleen mensen zonder levenservaring vreemdgaan zouden afkeuren.
zaterdag 2 september 2017 om 22:16
Je zeurtHet-groepje schreef: ↑02-09-2017 22:12Ik keur ook weleens iets af maar zal niet snel een onbekende ginnegappend een rotleven toewensen. Dat gebeurt hier wel, weet niet of dar door jou gebeurt maar je voelt je wel erg aangesproken.
zaterdag 2 september 2017 om 22:32
Ach, hou toch op. TO zit hier toch net zo anoniem te wezen? Maar van "ik zat al 10 jaar in een ongelukkig huwelijk" en "hij wilde al bij zijn vrouw weg", daar zakt mijn broek van af. Ze hebben destijds gewoon allebei de boel belazerd. Punt uit. En dat ze nu zelf besodemieterd wordt, dat had ze kunnen verwachten natuurlijk. Dus, geen moeite mee. Weet ze ook eens wat dat is.Het-groepje schreef: ↑02-09-2017 21:55Blijkt toch altijd weer een gebrek aan levens ervaring uit, deze reacties.
Maar goed, de OP is alweer weg, dus waar maken we ons nog druk over.
zaterdag 2 september 2017 om 22:43
Puttend uit je enorme reservoir aan levenservaring, ik snap.
zaterdag 2 september 2017 om 22:45
Echt ik vind jou zo vervelend posten. Ik stop er nu mee om op jou te reageren.
zondag 3 september 2017 om 00:00
Ik vind Groepje helemaal niet vervelend reageren. Zij is de enige die wat menselijkheid toont en wat zinnigs te zeggen heeft. In tegenstelling tot jou met je goedkope veroordelingenHasseSimonsdochter schreef: ↑02-09-2017 22:45Echt ik vind jou zo vervelend posten. Ik stop er nu mee om op jou te reageren.
zaterdag 9 september 2017 om 12:41
Wat neerbuigend.
Let us forget with generosity those who cannot love us — Pablo Neruda
zaterdag 9 september 2017 om 12:42
Meen je dat nou? De enige?
Let us forget with generosity those who cannot love us — Pablo Neruda