afloop buurman wil meer!

04-01-2010 14:13 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Aangezien ik mijn topic had gesloten nadat mn buurman bloemen liet bezorgen met een heel naar briefje en ik naar de politie ging wil ik de mensen die zo met me mee leefden toch een update geven.

De buurman en buurvrouw zijn uit elkaar en het huis staat te koop.

De buurvrouw woont er nog en de buurman slaapt in zn bedrijf.

De telefoon gaat nog wel eens en dan blijft het stil maar verder geen last meer van hem. Ik wil jullie bedanken voor de steunende en ook grappige reacties..kan er nu echt om lachen

Soap is nu dus echt afgelopen!
En wat doet de politie aan deze kwestie?
vrij weinig..waarschuwing gegeven en ik moet alles noteren.Maar er gebeurt niks. Mijn gevoel is dat zn ego een tik heeft gehad en dat hij binnenkort weer gewoon met een scharreltje rommelt. Maar ik let op.
Dat is snel gegaan allemaal inderdaad! Wat goed zeg, dat ze gaan verhuizen. Stel dat je nog jaren naast ze had moeten wonen.

tja, die roddels gaan van het voorjaar als iedereen weer naar buiten gaat lekker aanwakkeren. Ach jij weet hoe het zit en op een gegeven moment is de lol er wel van af.

Wel irritant die telefoon

Gaat die man echt op jou wachten en hopen dat je in zijn armen springt? WAt een leipo zeg!

Gefeliciteerd met je zwangerschap (en als je wilt ben je welkom op het 'zwanger van de 3e topic )
Fijn dat je een update komt geven!

Net goed voor de buurman!

En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Fijn zo'n update, dat zouden inderdaad meer mensen moeten doen

Wel jammer dat die sneue freak, zijn ex en het roddelcircuit nog steeds niet door hebben dat hij gestoord is. Dat zou in mijn ogen de beste afloop zijn.

Ik wens jullie een prachtkind en gezellige nieuwe buren!
Dank je voor de update. Dit was inderdaad nogal een hot topic en het bleef af en toe ook door mijn hoofd spoken.

Fijn dat de situatie zo gelopen is, het had veel erger kunnen zijn. Hopelijk houdt ie ook op met bellen en vindt de buurt weer een ander spannend verhaal....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
.
Nou liever niet hoor!
Nou ja, het blijft toch spannend of het een jongen of een meisje wordt. Toch?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Heb toen ook het topic gelezen, fijn voor je dat het deze afloop heeft en deze engerd weg is. Vervelend voor je buurvrouw wel.

Geniet van je zwangerschap!
Inderdaad fijn dat je een update komt geven, ik was nl. ook wel benieuwd hoe het na de bloemen gegaan was. Fijn dat het met zo'n sisser afgelopen is, al blijft het sneu voor de buurvrouw dat ze op zo'n manier met de werkelijke aard van haar partner geconfronteerd wordt. Al lijkt het me voor haar wel beter om verlost te zijn van zo'n gestoorde lummel.....
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Mijn f5 knop ziet er nog steeds weggevaagt uit

Maar super fijn, dat het huis te koop is en ze weggaan. Wel zielig voor de buurvrouw, maar jah das haar probleem.

En gefeliciteerd met de zwangerschap.
He wat fijn een update! Inderdaad, wat zou het leuk zijn als dat vaker zou gebeuren.

Fijn dat de soap afgelopen is Chocoreep en van harte met je zwangerschap!
He Chocoreep, ik heb jouw verhaal destijds zelfs nog helemaal voorgelezen aan mijn vriend die ook met open mond zat te luisteren. Het was net een hoorspel hier thuis, haha.

Ik zal hem deze update ook nog even doen.

Fijn dat de buurman weg is, dat geeft toch wat rust. Als straks het huis verkocht is, is het nog beter.

Enne..gefeli met jullie kleine reepje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven