african lover :)

02-11-2011 23:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey girls!sinds n paar maanden date ik met n mooie man uit ghana

We houden echt van elkaar,wil hem niet kwijt maar vind het soms zo fkng moeilijk..hij spreekt slecht nederlands,hoewel engels voor mij geen probleem is blijf je jezelf het beste uitdrukken in je eigen taal

Ook de interpretatie van woorden,het cultuur verschil en de andere kijk op het leven

Nu laat ik mezelf best weleens meeslepen door vooroordelen,niet eerlijk maar toch..

Ben nieuwschierig hoe dit bij anderen werkt!
quote:slowdance schreef op 02 november 2011 @ 23:48:

[...]

Hehe, ik zeg nu dat de volgende een aziaat word, maar denk niet dat dat echt gaat gebeuren.Haha, die zit ook nog niet in mijn arsenaal en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren. Maar goed, zeg nooit nooit
@sum

Om niet te spreken van een verschil in humor!
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 23:52:

[...]

Daar heb ik toch ook soms een taal barrière mee hoor

Ach, gewoon lekker laten mompelen en dan zoenen

Ik moet zeggen dat ik de Friese taal wel aantrekkelijk vind bij een man.
Haha, ja ik zwijmel stiekem ook altijd weg bij een Fries accent. Hoe ik dan bij een Afrikaan ben uitkomen mag Joost weten. :D.

Maarre, TO, moraal van t verhaal; heb je concreten vragen, dingen die je lastig vindt of ervaringen die je wilt delen/horen?
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 23:52:

[...]

Daar heb ik toch ook soms een taal barrière mee hoor En ik maar denken dat die Nederlandse dames zo slecht luisteren
quote:flowerbombje schreef op 02 november 2011 @ 23:54:

[...]

Ach, gewoon lekker laten mompelen en dan zoenen

Ik moet zeggen dat ik de Friese taal wel aantrekkelijk vind bij een man.

Eens hoor...

Een echte Fries heeft bij mij toch vaak een hoge knikkende knieën factor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:amanie schreef op 03 november 2011 @ 00:01:

[...]

En ik maar denken dat die Nederlandse dames zo slecht luisteren Nee jij bent gewoon niet te verstaan
quote:Summerdance schreef op 03 november 2011 @ 00:07:

[...]

Eens hoor...

Gelukkig. Veel vrienden van mij vinden het nogal een 'afwijking'.
quote:Summerdance schreef op 03 november 2011 @ 00:08:

[...]

Nee jij bent gewoon niet te verstaan
TO, ben je er nog?

En wat is daten in jullie geval? Af en toe bij elkaar op vakantie, woont hij hier of is hij zelfs nog nooit in Nld geweest.

Verder hetzelfde als nrzoveel: daten en en houden van klinkt niet echt logisch.

Misschien tot wat teveel op een roze wolk.
Een rare OP... Wat voor reacties verwacht je? Of wil je gewoon ervaringen van vrouwen die ook een Afrikaan als partner hebben. Nou, ik heb er een aantal gehad. Mijn vriend en de vader van mijn kinderen is ook een afrikaan. Onze relatie is niet probleemloos maar het heeft naar mijn idee weinig te maken met zijn afkomst... We worden nooit nagestaard, behalve in kleine italiaanse dorpjes ofzo, ook heb ik geen vrienden verloren imdat ik met afrikanen omga (vrienden die ik om zo'n reden zou kunnen verliezen zou in de eerste instantie nooit mijn vrienden kunnen worden), en die verhalen van HIV, please, de afrikanen die naar nl komen worden 10 keer op HIV getest, niet dat de kans niet bestaat maar er zijn ook genoeg blanke mannen die gelijk zonder condoom willen vrijen...dus... Maar goed, om je beter te kunnen adviseren hebben we hier echt meer info nodig, waar maak jij je persoonlijk zorgen over?
quote:nummerzoveel schreef op 02 november 2011 @ 23:44:

Overigens vind ik de teksten 'sinds een paar maanden date ik' gevolgd door 'we houden echt van elkaar' ook niet echt met elkaar rijmen.Ja, dit dus! Verder snap ik niet helemaal wat je wilt of wat je vraag is? Ik hoor hier veel over hiv en ik werk al jaren in de internationale hiv-bestrijding. In veel Afrikaanse komt hiv op grote schaal voor, juist onder hetero's. Maar in Nederland kun je het net zo goed krijgen. Dus ik zou je aanraden jullie te laten testen. Maar datzelfde zou ik zeggen tegen iemand met een Nederlandse vriend. En volgens mij gaat je topic daar ook niet over. Maar ik weet ook niet waar het wèl over gaat.
quote:Summerdance schreef op 03 november 2011 @ 00:07:

[...]

Eens hoor...

Ohh, dan vindt jij Boer Zoekt Vrouw vast een leuke programma. Daar komen niet alle boeren uit Friesland, maar ze praten wel met een dialect.

Neem Erik Hulzebosch als voorbeeld.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Zoals al eerder gezegd, ik denk zomaar dat TS heel erg naief is.

Heeft hij een verblijfsvergunning?
quote:Jaja007 schreef op 03 november 2011 @ 08:58:

[...]

Ohh, dan vindt jij Boer Zoekt Vrouw vast een leuke programma. Daar komen niet alle boeren uit Friesland, maar ze praten wel met een dialect.

Neem Erik Hulzebosch als voorbeeld.Nee hoor, het gaat mij heel specifiek om de Friezen!
Ben je er nog Santje?

Mijn partner is -naast een hoop andere dingen - ook Afrikaan en er zijn specifieke dingen waar ik mee te maken heb, die vriendinnen met een Nederlandse partner niet hebben. Maar die vallen niet echt in de categorie "na een "paar maanden daten" al "fkng moelijk" zijn". Ben benieuwd waar je tegenaan loopt en of dit een cultuur-/relatieding is of dat je date - los van zijn afkomst - gewoon geen relatiemateriaal is.

Ik ga er overigens vanuit dat hij in Nederland woont, klopt dat? Anders heb je heel andere problemen.
Inderdaad Summer!! Jaja007, boeren, Friezen, Fries en dialecten zijn absoluut niet hetzelfde. Ik loop namelijk absoluut niet warm voor de Erik Hulzeboschen van deze wereld. Onverstaanbaar bot gemompel. Fries daarintegen vind ik een prachtige taal. Mooi om naar te luisteren. Heel anders dus.
Heeft je vriend al een verblijfsgunning? Da's wel iets om in je achterhoofd te houden, dat hij je wellicht alleen gebruikt.

Hier in Belgie is er een tv programma genaamd Exotische Liefde, gaat over mensen zoals jij. Op youtube is vast wel het een en ander terug te vinden. Een van de mensen in dat programma was een vrouw die ooit een relatie had met een Afrikaanse man, waarmee ze een dochter heeft gekregen. Voor hem was het alleen het middel om een verblijfsvergunning te krijgen. Daarna was het dus ook afgelopen en hoefde hij ook geen contact met zijn dochtertje.

Nu heeft ze weer een Afrikaan, uit Senegal, de broer van de man van haar moeder. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
[quote]Bammetjebam schreef op 03 november 2011 @ 13:53:

Heeft je vriend al een verblijfsgunning? Da's wel iets om in je achterhoofd te houden, dat hij je wellicht alleen gebruikt.

Hier in Belgie is er een tv programma genaamd Exotische Liefde, gaat over mensen zoals jij. Op youtube is vast wel het een en ander terug te vinden. Een van de mensen in dat programma was een vrouw die ooit een relatie had met een Afrikaanse man, waarmee ze een dochter heeft gekregen. Voor hem was het alleen het middel om een verblijfsvergunning te krijgen. Daarna was het dus ook afgelopen en hoefde hij ook geen contact met zijn dochtertje.

Nu heeft ze weer een Afrikaan, uit Senegal, de broer van de man van haar moeder. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.[/quote]

Ach ja een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen maar omdat zij een mens is en geen ezel doet zij het wel.

Waarschijnlijk stoot ze zich ook nog wel een derde en vierde keer.
quote:Bammetjebam schreef op 03 november 2011 @ 13:53:

Hier in Belgie is er een tv programma genaamd Exotische Liefde, gaat over mensen zoals jij. Op youtube is vast wel het een en ander terug te vinden. .

Oh, dit is echt een vreselijk programma! Ik kan me hier zo kwaad om maken! Dit zijn juist de rare, sneue types met hele weirde relaties, bijv een oude, heteroseksuele, gescheiden man met een jongen she-male uit thailand, of mensen met een postorderbruid uit Rusland die ze nog nooit hebben gezien.

Ik snap ook wel dat een tvprogramma smeuig moet zijn, maar nu krijgen mensen als bammetjebam t idee dat iedereen met een buitelandse partner zo is.
Je kan het treffen en je kan pech hebben. Mensen van elders, of het nu Friezen zijn of Fransen of ... iedereen is gewoon anders.

Ik heb in de kennissenkring alleen 4 slechte voorbeelden van dames met een Afrikaanse lover. Het waren 4 leraressen die gek waren op een zwarte man. Drie kwamen uit Nigeria en één uit Ghana. Bij het begin waren ze heel lief, maar na de verblijfsvergunningperiode kwamen er hele andere mannen te voorschijn.

Vrouwen die uiteindelijk geslagen werden, worden uitgeleend aan vrienden van het betreffende heerschap, vrouwen die met kinderen worden achter gelaten en financieel helemaal geplukt en familieleden die bedreigt werden en in elkaar geschopt, 2 vrouwen die na 5 jaar nog doodsbang zijn voor hun exen en zelfs zijn verhuisd naar de andere kant van het land en nu elders wonen.

Dit alles is in een periode van 10 jaar gaande geweest, 4 lovers uit Afrika, 4 relaties stuk, en 11 kinderen.

Sommige Nederlanders zijn ook geen lieverdjes maar gevoelsmatig is het bij mijn kennissenkring heel erg verkeerd afgelopen met dit soort relaties.
quote:mali30 schreef op 02 november 2011 @ 23:23:

Once you go black......you become a single mom.
geef het de tijd zodat ie nederlands

beter beheerst

Wat voor komaf ook mannen zijn mannen...

Geniet van de liefde en ga ervoor!
quote:joop_2000 schreef op 03 november 2011 @ 15:58:

[...]

...you become a single mom.Volgens mij is het once you go black you never wanna go back...
quote:joop_2000 schreef op 03 november 2011 @ 15:58:

[...]

...you become a single mom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven