al zooooo lang single:-(

12-06-2010 17:37 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om moedeloos van te worden, af en toe dan. Ben nu al 7 jaar single, en ik merk gewoon dat ik nu wel de behoefte krijg om eens iemand tegen te komen. Alleen geeft me dat soms zo'n rusteloos gevoel! Wanneer gaat het gebeuren, en wanneer ga ik eindelijk de ware eens ontmoeten? Het is niet zo dat ik 7 jaar heb stilgestaan, er zijn wel scharrels gekomen en gegaan, maar wil het graag wat serieuzer laten worden dan die scharrels. Ik weet dat ik nu moet genieten van het leven, een relatie kent ook zijn ups en downs, maar ik zou soms gewoon wel eens die zekerheid willen hebben dat ik echt wel iemand ga tegenkomen. Herkenbaar? En zijn er mensen die uiteindelijk na een lange tijd single zijn geweest toch eindelijk die ware hebben gevonden?
Kom gezellig kletsen op ons topic Voor de vrijgezellen, geen idee hoe ik een link moet plakken maar je kan het op viva en in de google gooien.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Zo doen we dat: "Voor de vrijgezellen"
Herkenbaar! Ok ik ben net een maand single.... en geniet er nu dus even van.. maar heb wel zoiets van, waar zou ik ooit nog iemand kunnen ontmoeten? Niet in het uitgaansleven, niet op het werk.. zal dus nieuwe dingen moeten gaan ondernemen...

Doe jij dat weleens dat je nieuwe hobby's gaat uitoefenen?

Hoe oud ben je nu?
Zekerheid kan ik je niet geven, maar ik ben na zeven jaar single te zijn geweest nu alweer 6 jaar samen.

Het rare was dat ik me ook weleens alleen voelde of baalde als ik weer alleen naar een feestje moest of te horen kreeg "ik snap niet dat jij nog geen leuke man hebt", maar nooit heb ik het gevoel gehad dat het niet meer zou gebeuren.

Tegen mijn vriendinnen zei ik weleens, als ik hem tegen kom dan herken ik hem wel en je voelt hem vast al aankomen..... zo was het ook echt.

Ach wat ik ermee wil zeggen is maak je niet druk, je herkent hem wel...
anoniem_88428 wijzigde dit bericht op 12-06-2010 18:16
Reden: onlogische zin
% gewijzigd
Hej Nicola

Same here! Hoe oud ben je?

Ik ben bijna 5 jaar single. Me er inmiddels bij neergelegd. Kunt het toch niet forceren. Mij gaat het inmiddels makkelijker af dan in het begin. Toen kwam ik net uit een relatie en miste ik de geborgenheid. Maar dat het veel mensen zo lijkt aan te komen waaien, vind ik wel irritant. Bij mij maakt het niet veel uit of ik wel zoek/niet zoek/ een ander type man/ wel veel laat horen/niet veel laat horen, de man in kwestie moet het er toch mee eens zijn dat het meer wordt dan een scharrel. En dat was het bij steeds niet.

BUMBA, ga je schamen! 1 MAAND single ?!! en nu al de hoop verloren?
He Nicola. Ik wil je toch even een hart onder de riem steken, want ik herken je gevoelens. Dus van mijn kant even een positief verhaal. Ook ik was tot vorig jaar 10 jaar vrijgezel en had het eigenlijk een beetje opgegeven toen ik mijn vriend ontmoette op een internetdatingsite. En nu zijn we alweer iets meer dan een jaar bij elkaar.

Overigens geloof ik niet in 'de ware', ik ben ervan overtuigd dat er voor ieder persoon meerdere leuke partners zijn.
Semper ubi sub ubi
2,5 miljoen singles in nl zeggen ze....ik ben er ook 1 van en nu wel langer dan ik had verw8. Heb wel iemand op t oog dus we zullen zien hoe dat uit gaat pakken:)
Wanneer je single bent en dit vervelend vind dan moet je er iets aan doen! Ga internetdaten, schrijf je in bij een datingbureau, ga naar singlesactiviteiten etc! Neem je lot in eigen hand.

Zelf ben ik , even heel diep nadenken.... al 5 jaar single met af en toe een 'fling' tussendoor. Heb vroeger wel geinternetdate maar de laatste jaren niet meer. Heb vrede met het single zijn. Bevalt me eigenlijk héél erg goed. Heb veel goede vrienden en familie om me heen en een vaste scharrel waar ik af en toe eens lekker mee kan knuffelen ;) Misschien kom ik ooit nog wel eens een leuke vent tegen maar voor nu vind ik het wel ok en maak ik er dus geen werk van er een te vinden.

Schreef er nou iemand dat ze 1 maand single was en zich nu al zorgen maakte? Ik zou zelf eerst eens even bij moeten komen van mijn relatie, alles op een rijtje zetten en mijn eigen leven weer oppakken. Een nieuwe relatie zou de eerste tijd nog niet in mijn gedachten zitten, maar dit is natuurlijk persoonlijk!
Ik heb een tijdlang achter elkaar relaties gehad en ben nu 1,5 jaar single. Voor mij betekent dat dat ik kritischer ben geworden. Ik had best een relatie kunnen hebben, zoals veel mensen in m'n omgeving, maar ben blij dat ik daar niet voor heb gekozen. De laatste keer was ik wel smoorverliefd en ik wacht net zo lang tot dat weer gebeurd. Voor sommige mensen die nu een relatie hebben zal dat zeker ook gelden, maar, en ik ben nog best wel jong, ik merk ook dat veel mensen een relatie hebben omdat het ze wel uitkomt.
Ok, fijn, meer positieve verhalen:-). Ik ben nu 31 en ik zie in mijn omgeving dat er vaker relaties ontstaan, omdat de 'tijd' begint te dringen en mensen het wel prima vinden zo: beter een relatie, dan alleen zijn. Alleen, DAT wil ik niet. Ik wil echt het gevoel hebben er helemaal voor te willen gaan, dan maar een relatie aangaan, zonder die echte hele speciale gevoelens. Wil inderdaad smoorverliefd zijn:-)
Heb overigens niet de hoop opgegeven, ook nog wel het gevoel dat het wel een keer gebeurd, maar soms voel ik me zo onzeker en lijkt het net alsof je er pas bij hoort als je een relatie hebt. En zo wil ik me niet voelen.
Pfff, ik 2,5 jaar single en gisteren (aarrgghhh) wel 3x te horen gekregen van een mán: "je bent zo'n leuke, mooie meid, dat snap ik echt niet hoor".

Nou! Ik snap het ook niet Hahaha, ik snap het heel goed. Alle mannen die ik leuk vind, of die me leuk lijken, zijn bezet!

Nu is er nét eentje vrij, een héle leuke. Maar ik ben er niet zo van dan nu al een move te maken. Laat die jongen eerst rouwen enzo. Maar ik wed dat 'ie aan mijn neus voorbij gaat omdat iemand anders zo niet denkt en er wél meteen achteraan gaat...
Even een hele kinderachtige bekentenis van een single....

Als ik hoor dat iemand die net single is alweer een vriendje heeft, dan denk ik... wat nou!! Achter in de rij aansluiten jij.

Zo, dat lucht op.
Herkenbaar Iwannalive.....zoooooo oneerlijk;-)
quote:Nicola2882 schreef op 12 juni 2010 @ 19:19:

Heb overigens niet de hoop opgegeven, ook nog wel het gevoel dat het wel een keer gebeurd, maar soms voel ik me zo onzeker en lijkt het net alsof je er pas bij hoort als je een relatie hebt. En zo wil ik me niet voelen.Herkenbaar.
quote:Nicola2882 schreef op 12 juni 2010 @ 19:22:

Herkenbaar Iwannalive.....zoooooo oneerlijk;-)Fijn he dat dat hier kan
ja, weet je.....je gunt het iedereen, maar als dan een vriendin weer net lekker single is en binnen de korste keren weer een relatie heeft, knaagt er toch wat aan me. Nogmaals, vriendinnen gun ik het van harte, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje
Dat heb ik dus ook. Ik gun iedereen alle geluk en liefde van de wereld, maar mezelf inmiddels ook. Ik vind babynieuws ook steeds moeilijker. Terwijl ik gek ben op baby's. Merk ik toch dat ik afstand neem.
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 19:21:

Even een hele kinderachtige bekentenis van een single....

Als ik hoor dat iemand die net single is alweer een vriendje heeft, dan denk ik... wat nou!! Achter in de rij aansluiten jij.

Zo, dat lucht op.

Heel herkenbaar.

Ook vervelend: Interviews in tijdschriften met iemand met allemaal persoonlijke issues (bijv. pleinvrees, komt nooit buiten etc) die dan zegt: "Gelukkig steunt mijn vriend mij heel goed".

Waar halen ze die vriendjes dan vandaan?!?
quote:Gavia schreef op 12 juni 2010 @ 19:39:

[...]

Heel herkenbaar.

Ook vervelend: Interviews in tijdschriften met iemand met allemaal persoonlijke issues (bijv. pleinvrees, komt nooit buiten etc) die dan zegt: "Gelukkig steunt mijn vriend mij heel goed".

Waar halen ze die vriendjes dan vandaan?!?!! Dat denk ik dan ook. Maar denk dan toch ook wel, het is maar goed dat ze niet alleen zijn... "ik red me wel, snik".
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 19:42:

[...]

!! Dat denk ik dan ook. Maar denk dan toch ook wel, het is maar goed dat ze niet alleen zijn... "ik red me wel, snik".

Dat klopt. Ik probeer ook maar gewoon te doen wat ik leuk vind en houd de stille hoop dat ik een leuke jongen tegenkom, als zij het kunnen.... :-)

Ik doe trouwens op dit moment aan internetdating, maar ben er nog niet helemaal uit of dit het nou is. Ene moment denk, ach het is een manier, ander moment wil ik mijn account liever op non-actief zetten. Ik kijk 't nog even aan.
Heb ik ook, Gavia.....heb paar keer op internetdatingsite gestaan, maar zou het fijn vinden om iemand gewoon in real life tegen te komen, op een spontane manier. Internetdating voelt voor mij beetje gemaakt aan, je gaat daten om te kijken of er een klik is, terwijl in real life je gaat daten juist omdat die klik er al is.
Hier nog eentje... al tien jaar single... Vraag me af of ik het hebben van een relatie inmiddels niet gewoon verleerd ben...
Rasa dat vraag ik mij dus ook af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven