Algemene help topic
dinsdag 26 november 2019 om 19:42
Hi meidennnn,
Altijd als ik ‘serieus’ begin te worden naar een jongen toe en mezelf probeer op te stellen heb ik daar sowieso al moeite mee..
ook denk ik altijd dat diegene een ander toch leuker of dunner, knapper vindt.
Het dingetje waar ik eigenlijk altijd last van krijg.. als er even een dagje wat minder gepraat word of iets anders kleins gebeurd krijg ik t idee dat ik ermee moet gaan stoppen, niet om hem, maar omdat ik bang ben teleurgesteld te worden. Eigenlijk mezelf beschermen..
Hebben meer mensen hier last van? En wat doen jullie ertegen, want ik vind t een verschrikkelijk gevoel
Alvast bedankt kusss
Altijd als ik ‘serieus’ begin te worden naar een jongen toe en mezelf probeer op te stellen heb ik daar sowieso al moeite mee..
ook denk ik altijd dat diegene een ander toch leuker of dunner, knapper vindt.
Het dingetje waar ik eigenlijk altijd last van krijg.. als er even een dagje wat minder gepraat word of iets anders kleins gebeurd krijg ik t idee dat ik ermee moet gaan stoppen, niet om hem, maar omdat ik bang ben teleurgesteld te worden. Eigenlijk mezelf beschermen..
Hebben meer mensen hier last van? En wat doen jullie ertegen, want ik vind t een verschrikkelijk gevoel
Alvast bedankt kusss
dinsdag 26 november 2019 om 19:57
dinsdag 26 november 2019 om 19:58
Ik kies meestal voor middenvelderLucifer2018 schreef: ↑26-11-2019 19:55Altijd als ik ‘serieus’ begin te worden naar een jongen toe en mezelf probeer op te stellen heb ik daar sowieso al moeite mee..
Je probeert op te stellen? Als wat?