Algemene help topic

26-11-2019 19:42 10 berichten
Hi meidennnn,

Altijd als ik ‘serieus’ begin te worden naar een jongen toe en mezelf probeer op te stellen heb ik daar sowieso al moeite mee..
ook denk ik altijd dat diegene een ander toch leuker of dunner, knapper vindt.
Het dingetje waar ik eigenlijk altijd last van krijg.. als er even een dagje wat minder gepraat word of iets anders kleins gebeurd krijg ik t idee dat ik ermee moet gaan stoppen, niet om hem, maar omdat ik bang ben teleurgesteld te worden. Eigenlijk mezelf beschermen..

Hebben meer mensen hier last van? En wat doen jullie ertegen, want ik vind t een verschrikkelijk gevoel

Alvast bedankt kusss
Misschien kun je beter eens googlen op bindingsangst. Dat is het eerste waar ik aan denk, na het lezen van je verhaal.
Hoe is dat algemeen?
Altijd als ik ‘serieus’ begin te worden naar een jongen toe en mezelf probeer op te stellen heb ik daar sowieso al moeite mee..

Je probeert op te stellen? Als wat?
Alle reacties Link kopieren
Dit is onzekerheid/Bindingsangst leer eerst van jezelf te houden voor je, in een relatie gaat stappen.

waar je alleen opzoek gaat naar bevestiging van de desbetreffende Persoon in kwestie.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Lucifer2018 schreef:
26-11-2019 19:55

Je probeert op te stellen? Als wat?
Ik kies meestal voor middenvelder
Ik als reserve.

Ben vet lui.
:proud: Bankzittert
Zorgen dat je wat meer van jezelf houdt?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vooral verlatingsangst eigenlijk.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven