all you need is love

06-03-2011 14:45 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend omdat ik erg onzeker was in mijn beginnende relatie.. Ik ben toen naar een maatschappelijk werkster gegaan om aan mezelf te werken, wat erg goed heeft geholpen tot nu toe !! Ben echt met stappen vooruit gegaan..

Ik ben normaal een zeker persoon, niet onzeker.. ik weet nu heel goed dat ik naar mijn intuitie moet luisteren als ik onzeker ben of word.. want had al het gevoel dat er iets niet klopte. Hier zeiden er ook een aantal dat het niks werd, en dat klopt ook. Heb nu een kleine 2 weken niks meer gehoord nadat ie me smste dat ie graag met me zou willen knuffelen en vrijen etc.

Maar wat ik gisteren zag.. Hij zat in All you need is love !!! Hij had de brief geschreven voor zijn ex.. dat ze zo bijzonder was, en speciaal, wat ik dus ook was, en dat hij het te druk had en zij ook, en dat de relatie daardoor niks was geworden.. Precies het verhaal wat er bij mij af had gespeeld.. Het progamma is meer als anderhalve week geleden op genomen, dus net na mij.. nadat ie nog smste dat ie zin in me had...

Sta er zo van te kijken, aan de ene kant moet ik er enorm om lachen omdat het er nep uit zag.. zelfs mensen die hem niet kennen zeiden dit ook, een toneelstuk..

Volgende keer volg ik mn intuitie... weer een grote levensles...
Jeetje, kan me voorstellen dat je mond daar van openzakt, zeg!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem wel redelijk oprecht vind overkomen..( wel beetje vreemd type, maar niet 'nep' ofzo)

Maar wat ongeloofelijk zuur dat hij je zo heeft behandeld. En ook laag van 'm dat hij zemelt over ware liefde etc, terwijl hij jou dus ook beloftes heeft gedaan in die maanden. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven