Alleen met 2e kerstdag!

20-12-2009 10:02 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het al zegt, ben ik alleen 2e kerstdag.

Mijn vriend gaat met onze dochtertje naar zijn moeder en haar vriend toe.

En aangezien ik sinds een tijdje niet meer met hen(schoonouders) om ga, ga ik dus niet mee.

Weten jullie wat ik voor mezelf kan gaan doen 2e kerstdag.
quote:Nellebelletje schreef op 20 december 2009 @ 10:13:

Weet je...eigenlijk vind ik dat nog meer vergevingsgezind dan als je het (tegen je zin) goed zou maken.

Maak er een fijne dag van.Als zijn moeder mij niet wil zien, kan ik haar moeilijk dwingen de deur voor mij open te houden, denk ik...
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 10:14:

[...]

Oh, ik dacht dat ik de enige was... Himalaya en superstar kunnen we niet af spreken haha lol
quote:RemboEnRembo schreef op 20 december 2009 @ 10:11:

Of ga het bijleggen met je schoonouders, wel zo leuk voor je vriend en kind ookPrecies wat ik denk. Ben je nu helemaal belatafeld om je vriend en jullie dochtertje samen alleen naar zijn ouders en haar grootouders te laten gaan? Slik even je trots in, neem een mooie Kerstster mee en bewaar de lieve vrede tenminste voor die dag. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kind.
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 10:13:

De Ikea en meubelwinkels zijn vast wel open op 2e kerstdag, voor al die mensen die niet weten wat ze me een extra vrije dag moeten doen.Ik dacht dat Ikea gesloten was met feestdagen, ik ga zo even kijken op internet.
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:15:

[...]

Himalaya en superstar kunnen we niet af spreken haha lol Ja hoor je bent van harte welkom om bij mij in je tokkiepak op de bank te komen liggen vreten en zuipen..
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:15:

[...]

Himalaya en superstar kunnen we niet af spreken haha lol Als je maar niet denkt dat ik me dan ga omkleden he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 10:13:

De Ikea en meubelwinkels zijn vast wel open op 2e kerstdag, voor al die mensen die niet weten wat ze me een extra vrije dag moeten doen.En iIn het centrum van Amsterdam zijn veel winkels 2e kerstdag ook open.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zou het wel hebben geweten.... als ik een kind zou hebben én niet met mijn schoonouders op zou kunnen schieten.....

Naar een Spa Heerlijk rustig, lekker aan je laten sleutelen, beetje zwemmen, sauna, massages, pedicure, manicure.... de hele riedel!

'sAvonds wat toastjes op tafel, misschien wat kaasfondue, beker thee, leuke chick flick en lachen (of janken) maar!
Je kan ook een dagje sauna doen; heerlijk relaxt.

Tip =

Zuiver
ik niet dan zeker ook mijn kind niet. Er is een reden , vaak een erg negatieve, om niet met je schoonouders om te willen gaan. Maar je kind laat je wel gaan......

Ik had idd 2 tokkie dagen geplant maar zo snel als ik liet weten tokkiedagen te hebben moest ik toch hier en daar aanschuiven want ik was ZOOOOOOOOO zielig volgens mensen. Nu Oud en Nieuw maar Tokkie dagen
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 10:17:

[...]

Als je maar niet denkt dat ik me dan ga omkleden he? Ik ook niet hoor in mijn flanellen snoopypyama met kerst gaat me net te ver maar mijn joggingbroek gaat aan..
quote:paloma schreef op 20 december 2009 @ 10:16:

[...]

Precies wat ik denk. Ben je nu helemaal belatafeld om je vriend en jullie dochtertje samen alleen naar zijn ouders en haar grootouders te laten gaan? Slik even je trots in, neem een mooie Kerstster mee en bewaar de lieve vrede tenminste voor die dag. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kind.Nogmaals zoals ik al heb aan gegeven. Er is heel veel gebeurd, maar dan ook heel erg veel. Schoonmoederlief heeft nogal lopen stoken, bemoeien, mijn ouders(en mij) voor de meest vreselijke dingen uit zitten maken en dat ging al 5 jaar lang zo. Het is goed zo, het is echt beter zo. Zij wilt mij niet zien, prima dan houd het op. Ik kan heus wel mijn trots inslikken hoor, maar als zij aan geeft dat ik niet welkom ben dan houdt het op.
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:14:

[...]

Als zijn moeder mij niet wil zien, kan ik haar moeilijk dwingen de deur voor mij open te houden, denk ik...Wat is er gebeurd dat zo erg is. Kun je het niet met haar gaan praten (vóór de feestdagen)? Kan jouw vriend niet bemiddelen? Moet voor jou ook niet fijn zijn om je vriend en dochtertje samen te zien weggaan op zo'n dag?
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:09:

[...]

Nee, haha we zitten niet dag en nacht bij elkaar. Ik ben gewoon een studerende mama. Normaal gesproken weet ik wel iets te verzinnen voor mezelf, alleen nu alles gesloten is winkels etc, wist ik gewoon niet echt wat ik moest gaan doen.Jees..de winkels zullen maar gesloten zijn...
quote:schaap1001 schreef op 20 december 2009 @ 10:18:

ik niet dan zeker ook mijn kind niet. Er is een reden , vaak een erg negatieve, om niet met je schoonouders om te willen gaan. Maar je kind laat je wel gaan......

Ik had idd 2 tokkie dagen geplant maar zo snel als ik liet weten tokkiedagen te hebben moest ik toch hier en daar aanschuiven want ik was ZOOOOOOOOO zielig volgens mensen. Nu Oud en Nieuw maar Tokkie dagen Ja, ik laat mijn dochtertje wel gaan omdat het haar oma is, het wil niet zeggen dat als het tussen haar oma en mij niet botert, dat zij haar oma dan ook nooit meer mag zien. Tuurlijk heb ik liever dat ze bij me thuis blijft maar mijn vriend wilt haar ook graag mee nemen.
quote:Pannetje schreef op 20 december 2009 @ 10:21:

[...]

Jees..de winkels zullen maar gesloten zijn...Ja jees stel je voor zeg wat een ramp...
Het blijft de moeder van je vriend natuurlijk...maar als zij jou niet wil zien, houdt het inderdaad op. Wat zegt jouw vriend er van dan? Ik kan me voorstellen dat dit voor hem ook niet fijn is. Hij houdt van jou en dan al die nare dingen te horen...

Jaren geleden had ik eens een flinke aanvaring met mijn schoonzoon (door taalbarriere, hij is niet-Nederlands, verkeerd taalgebruik van mij). Dat was erg moeilijk, want mijn dochter houdt van mij én hem...

Gelukkig zijn we allebei volwassen genoeg en hebben het uitgepraat. Ik heb mijn dochter alles letterlijk laten vertalen, zodat er niet weer een miscommunicatie zou ontstaan.

Inmiddels zijn we dit al lang weer vergeten en hebben we -net als voorheen- een goed contact.
quote:superstar_2 schreef op 20 december 2009 @ 10:17:

[...]

Ja hoor je bent van harte welkom om bij mij in je tokkiepak op de bank te komen liggen vreten en zuipen.. Hahaha gezellie
TO heeft al een paar keer aangegeven dat het geen optie is. Ik vind niet dat het aan ons is (we hebben geen idee wat er allemaal is gebeurd) om te zeggen dat 'ze het dan maar moet doen voor haar kind'. Ze verbiedt haar kind het bezoek aan opa & oma niet. Dus is dit toch een prima oplossing!

We gaan verder.... ehm... ik blijf bij de Spa
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:20:

[...]

Nogmaals zoals ik al heb aan gegeven. Er is heel veel gebeurd, maar dan ook heel erg veel. Schoonmoederlief heeft nogal lopen stoken, bemoeien, mijn ouders(en mij) voor de meest vreselijke dingen uit zitten maken en dat ging al 5 jaar lang zo. Het is goed zo, het is echt beter zo. Zij wilt mij niet zien, prima dan houd het op. Ik kan heus wel mijn trots inslikken hoor, maar als zij aan geeft dat ik niet welkom ben dan houdt het op.

Bloemetje . Ga dan wat fijns voor jezelf doen. Er zijn genoeg dingen te doen op 2e Kerstdag. Pak de trein naar een andere stad, lunchen, een dagje sauna, winkelen.

Winkels open 2e Kerstdag
quote:Bloemetje79 schreef op 20 december 2009 @ 10:22:

[...]

Ja, ik laat mijn dochtertje wel gaan omdat het haar oma is, het wil niet zeggen dat als het tussen haar oma en mij niet botert, dat zij haar oma dan ook nooit meer mag zien. Tuurlijk heb ik liever dat ze bij me thuis blijft maar mijn vriend wilt haar ook graag mee nemen.Knap van je!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Lizzl schreef op 20 december 2009 @ 10:24:

TO heeft al een paar keer aangegeven dat het geen optie is. Ik vind niet dat het aan ons is (we hebben geen idee wat er allemaal is gebeurd) om te zeggen dat 'ze het dan maar moet doen voor haar kind'. Ze verbiedt haar kind het bezoek aan opa & oma niet. Dus is dit toch een prima oplossing!

We gaan verder.... ehm... ik blijf bij de Spa Lijkt me leuk Spa. Nou weet ik niet meer wat ik moet kiezen.
En...woensdag vlieg ik weer naar hen toe en gaan we gezellig kerst vieren, met zijn vader, zijn dochters ook.
Meid, maak er een lekkere tutdag van! Koop maskertjes en andere spulletjes, ga uitgebreid badderen en tutten, kijk een paar gave films, koop ene mooi boek. Geniet van je rust.

Eten ze bij jou of bij de schoonouders? Anders kun je ook alvast lekker koken. En wat let je om voor jezelf iets heel lekkers te maken?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 20 december 2009 @ 10:27:

Meid, maak er een lekkere tutdag van! Koop maskertjes en andere spulletjes, ga uitgebreid badderen en tutten, kijk een paar gave films, koop ene mooi boek. Geniet van je rust.

Eten ze bij jou of bij de schoonouders? Anders kun je ook alvast lekker koken. En wat let je om voor jezelf iets heel lekkers te maken?Dan ben je al een heel eind en voor je het weet, is de dag alweer om. Op naar de oliebollen en andere 'moment on the lips, lifetime on the hips'-lekkernijen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven