Alleen, samen?
vrijdag 20 maart 2009 om 20:17
Ik ben net gestopt met een relatie van 5 jaar. Ik sta er voor de volle 100% achter omdat er nogal wat gebeurd is. Aan de andere kant mis ik de super gezellige dagen en avonden samen. Ik kan heel goed met mezelf opschieten en in mijn eentje leven, maar aan de andere kant heb ik het er ook moeilijk mee. Ik ben niet zo'n mens dat met iedereen vrienden maakt en leef dan nogal op mezelf. Ik voel me dan ook weer eenzaam.......Het is zo raar. Ben ik met zijn tweeën dan benauwd het me en word ik er gek van dat alles van je gezien wordt en dat er opmerkingen gemaakt worden zoals 'ga eens opzij' en zo....Ik voelde me vaak teveel met mijn vriend samen, terwijl hij stapelgek op me was en ik op hem. Ik ben toch weggegaan door ruzies en irritaties. Nu zit ik hier weer na lange tijd in mijn uppie. Heb ooit al eens 8 jaar alleen gewoond, maar ik huil nu omdat ik me zo alleen voel en alles van mijn relatie komt er nu uit. Ik mis hem......maar ook weer niet. Wie heeft dat dubbele ook of weet hoe ik ermee om kan gaan? Ik weet het niet meer. Ik ben super onafhankelijk en nu blijkt ook weer min of meer afhankelijk want ik ben ook graag samen, snap je het nog???
voer eendjes geen oorlog!
vrijdag 20 maart 2009 om 20:21
Geef jezelf de tijd om aan de nieuwe situatie te wennen, je bent er net pas mee gestopt, schrijf je.
Niet vreemd dat je nu zulke dubbele gevoelens hebt, dat zal ook best nog wel een tijdje duren. Word je eigen beste vriendin en wees lief voor jezelf, kijk goed wat je nodig hebt om je beter te voelen. Sterkte!
Niet vreemd dat je nu zulke dubbele gevoelens hebt, dat zal ook best nog wel een tijdje duren. Word je eigen beste vriendin en wees lief voor jezelf, kijk goed wat je nodig hebt om je beter te voelen. Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 20 maart 2009 om 20:53
Ja ik ben pas gestopt en het ging allemaal heel snel. In een week tijd had ik mijn relatie beeindigd en een nieuwe woning.....Het was net alsof ik met vakantie was en dat voelt nog zo alleen dan met eenzaamheid en verdriet.......en ik ben vooral heeeeel moe van al het gesjouw en geregel. Ik moet denk ik tot rust komen. Inderdaad moet ik het de tijd geven Elmervrouw. Ik moet goed voor mezelf zorgen en dat heb ik even niet gedaan. Bedankt!
voer eendjes geen oorlog!