Als de kat van huis...

15-05-2008 12:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nope, geen topic over vreemdgaan

Mijn man werkt in ploegendiensten, is dus regelmatig 's avonds en 's nachts weg. En vaak zijn dat toch wel van die lekker-in-mijn-eentje (nou ja, tot 19 uur tweeen, dan wordt kindlief het bed ingeknikkerd...) avonden. Niet dat ik nou losga ofzo, maar dat zijn dus bij uitstek de avonden dat ik:

- benen epileer

- chips rechtstreeks uit de zak zit te eten (vindt man vreselijk als ik dat doe)

- HELE foute dingen op tv kijk (ow... echt, als hij toch eens WIST dat ik Dames in de Dop leuk vindt... geloof dat dat scheiding wordt...)

- rustig anderhalf uur in bad zit (na een half uur komt hij elke tien minuten vragen of het water niet al koud is, of ik wat lekkers wil, of ik wat drinken wil, of ik... nou ja, hij komt gewoon STEEDS even binnen, heel lief, maar DAT WIL IK NIET! Kan ik tienduizendmiljoen keer zeggen, maar dat snapt hij dan niet...)

- veterdrop op de smerigste manier mogelijk naar binnen werk

Waar kan jij van genieten als de 'kat' van huis is?
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:GreenEyes schreef op 15 mei 2008 @ 13:15:

's Avonds in bed idd het nachtkastje open en gezellig spelen zonder dat hij mee wil doen. Ik geloof dat ik "randjefietsen" van de sexpijler ga proberen

Wat is randjefietsen of waar op de sexpijler kan ik dat vinden?
Mijn kat is zo vaak van huis dat ik eigenlijk van God los ben...
quote:Petrokia schreef op 15 mei 2008 @ 14:29:

[...]

Wat is randjefietsen of waar op de sexpijler kan ik dat vinden?Zorgen dat je bijna klaarkomt, stoppen, overnieuw beginnen en dit een flink aantal keren herhalen. Orgasme schijnt daarna heel heftig te zijn. Ik zal het voor je zoeken op de sexpijler en uppen.
Hmmmmm, iets voor vanavond!!!!!!!!!, na het fietsen en douchen!!!!!!!!
quote:sleepybeauty schreef op 15 mei 2008 @ 14:19:

[...]

Nope, mijn hele huis is voor mij. Maar ik heb wel een plekje helemaal alleen voor een eventueel toekomstig vriendje. Daar hoeft ie alleen maar de keukendeur voor uit te lopen en dan een meter of 10 verder een deur open te doen. Kan ie meteen de schuur even voor me opruimen.Dat wordt vast een geweldige relatie
quote:MysticAngel schreef op 15 mei 2008 @ 15:57:

[...]

Dat wordt vast een geweldige relatie En dáárom is het goed dat ik mezelf prima kan vermaken!
De kat is van huis, heb het rijk alleen.

Wat heb ik allemaal?

- 2 leuke boeken

- leuke film (hoop ik dan he, van die boeken weet ik zeker dat ze leuk zijn)

- heerlijke tonijnpizza voor vanavond plus lekkere salade

- reep chocola

- fles rosé voor vanavond

- telefoon (forummers die mijn nummer hebben en zin hebben om te kletsen, leuk, leuk, leuk! )

- heb al lekker uitgeslapen, gedoucht, getut, lekkere muziek geluisterd en dan nu forummen

- randjefietsen doe ik wel na de rosé

Ja ik kom de dag prima door! Vind het alleen maar lekker!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven