Als mijn vriend er een tijdje niet is..

28-04-2009 16:57 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.
Ik vind je vrij zwak dat de aandacht op zoekt van andere mannen terwijl je eigen mannetje met vakantie is. Waarschijnlijk heb je die aandacht ook nodig en kun je je zelf alleen niet vermaken. Dus advies ga andere dingen zoeken die je boeien en waarvan je kunt genieten.

Vind je het niet prettig dat je vriend met vakantie is? zoja kaart dit dan bij hem aan. En als jullie zo'n goede relatie hebben, dat vraag ik me af, waarom gaan jullie dan niet samen genieten en op vakantie?
@ babado & domnaiefmutsje;

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk, maar ik ben me vaak niet bewust van mijn onzekerheid/ emotionele instabiliteit.

als ik geen vriend had zou ik ook hetzelfde gedrag vertonen (heb voor mijn vriend een relatie van een jaar gehad, en hiervoor -toen ik dus nog wel errug jong was- was ik wel vrij 'losbollig' al.
Tsjonge jonge zeg... Hoop dat hier voor jou wel een breezer tegenover staat??
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
quote:inertia schreef op 28 april 2009 @ 17:10:

ik vraag ook niet om medelijden, ik probeer meer, zoals appelsientje zegt, erachter te komen "Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?"

Omdat je je alleen niet vermaken kunt!

Toont niet bepaald het karakter van een sterke vrouw!!!!!!!!!!
Ik begrijp de verontwaardiging heel goed, maar ik heb in deze paar postings nu al 'aandachtshoertje', 'sufkutje' en 'slet' voorbij zien komen.

Persoonlijk vind ik zulke reacties benenden alle peil, wat je ook vindt van TO of haar gedrag.
The time is now
sukkel
Hoe je hiermee moet omgaan?

Maak het uit met je vriendje, dan kan je slapen met wie en wanneer je maar wil. Maar je zou dan ook kunnen leren op je eigen benen te staan.
@ palientje

Ik vind het heel leuk voor hem dat hij met vakantie is, zal hem ook niet tegenhouden of iets, mar voor mezelf vind ik het niet prettig nee.

de reden dat we niet samen op vakantie gaan is nu dat ik er geen tijd voor heb (studie), vorige keren wegens geldgebrek of feit dat hij met zijn ouders ging (toen hadden we nog niet zo lang een relatie)
Kennelijk zoek je bevesting door die aandacht omdat je die niet uit jezelf kan halen. Daarom ook kun je niet alleen zijn, omdat je jezelf niet als "prettig gezelschap"beschouwd. het feit dat je "bekenden"je gebruiken voor de sex helpt ook niet direct me aan je eigenwaarde. En dat mannen gevoelens voor je krijgen als je ze sex geeft is echt grote onzin. als je "makkelijk"bent spreken ze graag met je af omdat ze weten dat ze hun kwakkie kwijtkunnen als ze eerrst ff lief tegen je zijn.

mss eens een afspraak maken met een therapeut? Zou wel een vrouwelijke zoeken, want anders is de kans groot dat je verliefd op m wordt omdat je zijn professionele aandacht weer gaat verwarren met liefde.
quote:Banba schreef op 28 april 2009 @ 17:24:

Ik begrijp de verontwaardiging heel goed, maar ik heb in deze paar postings nu al 'aandachtshoertje', 'sufkutje' en 'slet' voorbij zien komen.

Persoonlijk vind ik zulke reacties benenden alle peil, wat je ook vindt van TO of haar gedrag.je hebt gelijk, ik heb mijn posting aangepast... maar ik vind het enerzijds ook beneden alle peil wat TO doet... en er dan nog zielig over doen ook.... maar goed...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nee ,want ergens ben je jaloers op hem dat hij het zo leuk en gezellig heeft , en jij dat niet kunt en daarom maar op zoek gaat naar andere mannen?

Dat is toch niet eerlijk. Maar goed, mijn kant van het verhaal is dat ik het ook niet vind kunnen dat je geregeld zonder elkaar met vakantie gaat, dat is mijn mening. Als je een goede relatie hebt lijkt het me dat je juist geregeld met elkaar op vakantie gaat. En ja dan moet je maar wat harder werken om je vakantie te betalen, bijbaantje ofzo, kom van die stoel af, maar breng je avonden niet door met scharrels, daar doe je je vriend alleen maar verdriet mee, en weet je, jezelf nog het meest!
Ik vind je een beetje viezig meisje. Maar dat vind ik. Heel sneu ook. Ik denk dat jij echt een probleem hebt.

Wat een snelle reacties.

Ik snap de reacties over dat ik een slechte vriendin ben, ben ik in weze ook dat kan ik niet ontkennen.

Het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriend (ik vertel het hem niet). die mannen zijn bekenden, geen vrienden; vrij makkelijk te mijden.

ik vraag ook niet om medelijden, ik probeer meer, zoals appelsientje zegt, erachter te komen "Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?"

Begin eens met vertellen aan je vriend dat je IN WEZEN een slechte vriendin bent. Misschien wil hij je wel helpen om erachter te komen waarom je die aandacht nodig hebt. Misschien geeft hij je zelfs wel alle tijd om dat te ontdekken. Dat zou wel goed voor je zijn.

Als je de moed hebt om vreemd te gaan, heb dan ook de moed om daar eerlijk over te zijn.

Net als appelsientje zegt kun je heel anders je tijd invullen als je vriend er niet is. Op een respectvolle manier bedoel ik. Zoals inderdaad bijvoorbeeld meidenfilms kijken, afspreken met vriendinnen (zonder sex te hebben), eten maken wat hij niet lust, boeken lezen, laat naar bed, sporten. Wat dan ook, al schrob je je huis, maar heb geen sex met anderen voordat je vriend je daar toestemming voor geeft.
Neem een teddybeer.
quote:Star schreef op 28 april 2009 @ 17:36:

Neem een teddybeer.Origineel idee!
Hm, ik had nog een reactie geplaatst, dacht ik, maar die staat er niet bij.

Dat mensen me viezig/slet etc vinden kan ik op zich wel inkomen op basis van mijn topic, maar verder dan deze negatieve kant van mij die ik nu blootstel, heb k ook een andere kant.

Ik ben niet jaloers dat hij het zo leuk heeft, dat vind ik fijn voor hem, echt waar.

Wat een snelle reacties.

Ik snap de reacties over dat ik een slechte vriendin ben, ben ik in weze ook dat kan ik niet ontkennen.

Het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriend (ik vertel het hem niet). die mannen zijn bekenden, geen vrienden; vrij makkelijk te mijden.

ik vraag ook niet om medelijden, ik probeer meer, zoals appelsientje zegt, erachter te komen "Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?"Ah, de verkoper van de daklozenkrant bij de Appie. Je bent gewoon een soort moderne moeder Theresa. Nee dan is het goed.
Ah, ik ben kippenmosterd
quote:fleurtje schreef op 28 april 2009 @ 17:34:

Ik vind je een beetje viezig meisje. Maar dat vind ik. Heel sneu ook. Ik denk dat jij echt een probleem hebt.Marietje Appelgat en haar vieze vriendjes is wel erg grappig
anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 17:53
Reden: Lydia Rood
% gewijzigd
Als die mannen makkelijk te 'mijden' zijn, waarom probeer je gewoon niet als je vriend er NIET is die mannen 'te mijden'.

Wat ik het meest schrijnend vind is:

"Ik ben helemaal niet uit op seks, heb er geen behoefte aan, maar ik kan geen nee zeggen."

Hoe moet ik me dat voorstellen. Man; "Neuken?" Jij; "euh, ja hoor is goed?"
quote:inertia schreef op 28 april 2009 @ 17:38:

Hm, ik had nog een reactie geplaatst, dacht ik, maar die staat er niet bij.

Dat mensen me viezig/slet etc vinden kan ik op zich wel inkomen op basis van mijn topic, maar verder dan deze negatieve kant van mij die ik nu blootstel, heb k ook een andere kant.

Ik ben niet jaloers dat hij het zo leuk heeft, dat vind ik fijn voor hem, echt waar.Zullen we het aan je vriend overlaten of je goede kant opweegt tegen de negatieve? Mijn hemel, je gaat nog excuses zoeken en het proberen goed te praten ook.
Ik weet dat we het niet meer mogen zeggen.

Maar....hebben we er de laatste tijd weer niet veel?
ik probeer het daarmee niet goed te praten. ik probeer alleen te zeggen dat jullie alleen over dit deel van mij wat ik laat zien in het topic kunnen oordelen, maar niet over de rest, want jullie kennen me niet (:

@oriane, zo gaat het inderdaad niet. meer zo van dat ik in iemands armen wil liggen en die man bovenop me komt.
quote:inertia schreef op 28 april 2009 @ 17:48:

@oriane, zo gaat het inderdaad niet. meer zo van dat ik in iemands armen wil liggen en die man bovenop me komt.
Ik zou eens kijken naar een therapie hiervoor. Je kunt blijkbaar niet goed tegen alleen-zijn en hebt wrs niet de wenselijke hoeveelheid eigenwaarde. Los van je vriend voor wie ik het heel lullig vind, vind ik het net zo goed knap beroerd voor jou. Het klinkt niet goed.

Leer beter zorgen voor jezelf. Niet dmv iets of iemand maar dmv jezelf en je tijd zo besteden dat je genoeg aan je eigen gezelschap of dat van vrienden hebt (zonder de seksuele lading).

Heb je enig idee waarom je dit zo oplost? Ik begrijp uit je reacties dat je zelf ook ziet dat dit niet werkt, zelfs funest is. Weet je waarom je dit doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven