And he is gone....

30-03-2010 16:11 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje is weg....voor een maand op vakantie! Inmiddels is hij een paar dagen weg en ik mis hem echt zo erg. Ik heb echt amper meer lol in het leven. Alles gaat op de automatic pilot.

Gelukkig laat hij af en toe wel wat horen, maar ach niks is in mijn ogen genoeg. Zijn moeder belde mij vandaag en zij vertelde dat ze hem al had gesproken op skype. Meteen was ik jaloers...waarom skypte hij niet met mij? (terwijl ik niet eens Skype heb...)

Ik ben zo bang dat hij iemand anders tegen komt....iemand die knapper en leuker is. Ik weet niet wat ik moet zonder hem. Ik heb geen zin om een avond thuis te zitten maar elke avond volplannen is een lastige opgave...Hoe doen jullie dat als je alleen thuis bent of zijn jullie ook elke avond de hort op??

Tips to survive this....
quote:Quinty schreef op 30 maart 2010 @ 16:52:

Als ik dit zo allemaal lees snap ik eigenlijk niet waarom die vriend niet meteen een wereldreis is gaan maken van een jaartje of 3 whahahahhahahahhahhaaa
quote:Festen schreef op 30 maart 2010 @ 16:43:

zou willen dat fest man eens een maandje op vakantie ging, 2 mag ook zelfs 3Nou..zullen we het maar cadeau geven..een safari tripje ofzo
quote:chocoladereep schreef op 30 maart 2010 @ 16:56:

[...]

Nou..zullen we het maar cadeau geven..een safari tripje ofzoJA!!!
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 16:14:

Maak van deze gelegenheid gebruik om te leren alleen te zijn. Het is heel handig in de rest van je leven als je jezelf als prettig (en voldoende) gezelschap ervaart. Lees eens een boek, kook een lekker diner helemaal voor jezelf. Geniet ervan!Mee eens!
flauw...
Ik trek mn geitenwollensokken uit de kast en sla het meest onverantwoorde eten in..heb jij nog foute films?
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:57:

flauw...Toegegeven, best flauw... maar snap je ook waarom dat is? Kun je je voorstellen dat mensen vinden dat je overdrijft?
Peas on earth!
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:57:

flauw...Misschien wel, maar in hoeverre opent al dit commentaar jou je ogen?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 16:58:

[...]Toegegeven, best flauw... maar snap je ook waarom dat is? Kun je je voorstellen dat mensen vinden dat je overdrijft?2 zielen...
Je krijgt hier precies dezelfde reacties, nl. dat je overdrijft en dat je aan je zelfvertrouwen moet werken. Doe daar dan gewoon mee ipv weer een nieuw topic te openen over hetzelfde onderwerp.
quote:Quinty schreef op 30 maart 2010 @ 16:59:

[...]

2 zielen...
Peas on earth!
ik heb alleen maar foute films

maar ik ga nu helemaal alleen naar de BIJ en raad eens fest man mag Niet mee, beslist niet, dat geklit enzo...
Ik word ook een beetje flauw van je vickyk..hoe kan je nou serieus genomen worden als je doet als een klein kind die niet zonder aandacht kan.Relativeer aub..dat meen ik relativeren is een goede eigenschap voor een grote meid.
kijk ik snap jullie wel...wat is nou een maand?? Op een mensenleven..

maar ikmis hem gewoon...zijn lichaam, zijn lippen, alles...en dan kan ik elke avond volplannen met vriendinnen maar toch...dat neemt het gemis niet weg...

en het idee dat hij een ander tegenkomt en ik hem kwijt raak...het maakt me gek :(
quote:chocoladereep schreef op 30 maart 2010 @ 16:57:

Ik trek mn geitenwollensokken uit de kast en sla het meest onverantwoorde eten in..heb jij nog foute films?

Alleen op de wereld?.

Reis om de wereld in 80 weken?.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
t is gewoon eng :S
quote:Festen schreef op 30 maart 2010 @ 17:00:

ik heb alleen maar foute films

maar ik ga nu helemaal alleen naar de BIJ en raad eens fest man mag Niet mee, beslist niet, dat geklit enzo...
Trouwens even TO beantwoorden.

Ik dacht ook werkelijk dat het om een sterfgeval ging.

Maar vermaak jezelf, dan vliegt de tijd voorbij!

Sterkte hoor.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hoe meer je hier schrijft, hoe mutserig ik je vind. Echt niet normaal dit, hoor.
quote:binkie14 schreef op 30 maart 2010 @ 17:01:

[...]

Alleen op de wereld?.

Reis om de wereld in 80 weken?. Jaaaa
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 17:01:

kijk ik snap jullie wel...wat is nou een maand?? Op een mensenleven..

maar ikmis hem gewoon...zijn lichaam, zijn lippen, alles...en dan kan ik elke avond volplannen met vriendinnen maar toch...dat neemt het gemis niet weg...

en het idee dat hij een ander tegenkomt en ik hem kwijt raak...het maakt me gek :(Vickyk dat hij een ander kan ontmoeten kan hier ook, kom op zeg niet zo doem denken, zo kom je er niet.
quote:binkie14 schreef op 30 maart 2010 @ 17:03:

Ik dacht ook werkelijk dat het om een sterfgeval ging.

Ik dacht dat het om een kerel ging die er vandoor is gegaan met misschien wel een andere vrouw! O wacht.. daar gaat het ook over??
Hoe oud ben je eigenlijk (durf het bijna niet te vragen) , woon je met hem samen, hoelang hebben jullie al wat met elkaar, hang je altijd zo aan hem, zegt hij nooit dat je hem verstikt??

Waarom mag je eigenlijk niet met hem mee?? hoe was jullie afscheid?? En hebben jullie 1 of meerdere kinderen en vind je de zorg toch wel zwaar in je eendje ??

Werk/studeer je wel/niet??

Snap je zelf niet dat je wel heeeeeeeeeeel raar reageert??

Waarom ben je zo afhankelijk??
quote:siesa schreef op 30 maart 2010 @ 17:05:

[...]

Ik dacht dat het om een kerel ging die er vandoor is gegaan met misschien wel een andere vrouw! O wacht.. daar gaat het ook over??

ah das gemeen!

quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:11:

Ik weet niet wat ik moet zonder hem.

Vickyk, wat iemand al eerder schreef, dat je hem mist is natuurlijk absoluut niet erg. Maar opmerkingen zoals hierboven uit je openingspost zijn in mijn optiek best wel heel erg.

Wat doe je in het dagelijks leven?

Heb je werk? En zo ja, heb je een goed contact met je collegae?

Wat voor sport doe je?

Hoe vaak ga je met je vriendinnen op stap, sporten, naar de sauna, winkelen whatever?

Dàt is een eigen leven hebben.

Genieten van het samenzijn maar vooral ook genieten van het alleen zijn en vooral alleen KUNNEN zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven