Andere vrouw verliefd op mijn man [lege OP]
maandag 29 september 2025 om 08:27
Met die situatie hoef jij niets, je bent namelijk geen speler in het verhaal. Het is aan jouw man om met haar en haar gedrag om te gaan, om zijn grenzen aan te geven en het een halt toe te roepen wanneer hij dat nodig vindt.
Jouw macht van invloed zit 'm in jouw onzekerheid. Is er een reden dat dit zoveel met je doet? is er in jullie verleden iets gebeurd? Voel je je hier vaker onzeker over, of is er iets met deze specifieke vrouw?
Jouw macht van invloed zit 'm in jouw onzekerheid. Is er een reden dat dit zoveel met je doet? is er in jullie verleden iets gebeurd? Voel je je hier vaker onzeker over, of is er iets met deze specifieke vrouw?
maandag 29 september 2025 om 08:29
Ik zou mijn man proberen te vertrouwen, al vind ik dat hij in dit geval dat je noemde een kans voorbij heeft laten gaan om haar te laten merken dat hij toch echt samen is met jou. Hij had ook bij jou kunnen gaan lopen!
(Niet dat ik vind dat je altijd bij elkaar moet lopen, zeker niet, maar als signaal naar haar).
maandag 29 september 2025 om 08:34
maandag 29 september 2025 om 08:37
Nou, dat zou ik dan weer niet bedenken. Ik zou haar wel aanspreken maar over koetjes en kalfjes, alleen om te laten weten dat ik er gewoon ben. Per slot van rekening is dit allemaal gevoel he. Ze heeft hem niet op de bek gepakt ofzo.
maandag 29 september 2025 om 08:38
En als mijn man het moeilijk krijgt met mensen die naast me lopen dan moeten we sowieso praten want dat gaat natuurlijk nergens over.Rooss4.0 schreef: ↑29-09-2025 08:34Wat zou jij hiermee wíllen doen?
Je schrijft "ze liep naast hem en mijn man voelde zich ongemakkelijk", waarom laat hij iets gebeuren dat hem een ongemakkelijk gevoel geeft? Hij had ook naast jou kunnen gaan lopen toch?
Ik vind jouw onzekerheid onnodig en zijn houding slap.
maandag 29 september 2025 om 08:41
Rooss4.0 schreef: ↑29-09-2025 08:34Wat zou jij hiermee wíllen doen?
Je schrijft "ze liep naast hem en mijn man voelde zich ongemakkelijk", waarom laat hij iets gebeuren dat hem een ongemakkelijk gevoel geeft? Hij had ook naast jou kunnen gaan lopen toch?
Ik vind jouw onzekerheid onnodig en zijn houding slap.
Dit!
Het is, in mijn ogen, volkomen normaal om met andere ouders op te lopen bij zo'n gelegenheid. Maar als jouw man er ongemakkelijk van wordt dan is er kennelijk iets ongemakkelijks. Dan kan hij er bewust voor kiezen met jou te lopen, met de kinderen te lopen, met andere ouders te lopen of wat dan ook? Waarom doet hij dat niet?
Dat zou ik dus wel aan mijn man vragen, waarom voelt hij zich ongemakkelijk en blijft hij toch naast haar lopen? Waarom kiest hij niet voor lopen naast anderen?
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
maandag 29 september 2025 om 08:44
Van een beetje subtiliteit is nog nooit iemand dood gegaan hoor.
Wat jij voorstelt zou ik pas doen als het langer en langer voortsleept en alle andere dingen niet werken.
Mogelijk is ze helemaal niet verliefd maar voelt zij een enorme klik. Gewoon als mens of als handbal-ouder of wat dan ook.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
maandag 29 september 2025 om 08:47
Of ze is zelf ook behoorlijk onzeker en zoekt een aardige meneer om een beetje bij in de buurt te blijven. Beetje gekkig dan dat zijn vrouw komt vertellen dat dat de bedoeling niet is.
.
maandag 29 september 2025 om 08:48
Ik vertrouw mijn partner.
Geloof ook niet alles wat anderen zeggen. Want wanneer een vrouw een man (of anders om) opzoekt, dan is het altijd iets seksueels.
Heeft deze vrouw andere mensen met wie ze optrekt? Heeft ze aansluiting met andere ouders? Of is ze eigenlijk eenzaam en is je man de enige andere ouder die vriendelijk tegen haar is?
Wanneer je man er last van heeft dan moet hij haar aanspreken en benoemen. Jij moet je er verder niet mee bemoeien en ook niet met andere mensen gaan praten over haar gedrag. Zo krijg je zeker praatjes.
Stoort haar gedrag je echt dan kan je haar aanspreken, maar alleen wanneer je dit met je partner hebt besproken en hij dit okay vindt.
Geloof ook niet alles wat anderen zeggen. Want wanneer een vrouw een man (of anders om) opzoekt, dan is het altijd iets seksueels.
Heeft deze vrouw andere mensen met wie ze optrekt? Heeft ze aansluiting met andere ouders? Of is ze eigenlijk eenzaam en is je man de enige andere ouder die vriendelijk tegen haar is?
Wanneer je man er last van heeft dan moet hij haar aanspreken en benoemen. Jij moet je er verder niet mee bemoeien en ook niet met andere mensen gaan praten over haar gedrag. Zo krijg je zeker praatjes.
Stoort haar gedrag je echt dan kan je haar aanspreken, maar alleen wanneer je dit met je partner hebt besproken en hij dit okay vindt.
maandag 29 september 2025 om 08:51
Precies: dat vond ik juist zo makkelijk toen ik wel in een relatie zat: makkelijk een praatje aan kunnen knopen zonder dat er meteen aan bijbedoelingen wordt gedacht.
Een ik vind ook soms de vader leuker en heb niks met de echtgenote, of andersom.
Maar het is aan je man om duidelijkere signalen uit te gaan zenden als hij zich ongemakkelijk voelt. Of jij gaat er inderdaad pontificaal naast staan en lopen. Kinderachtig, maar duidelijk.
maandag 29 september 2025 om 09:15
maandag 29 september 2025 om 09:20
maandag 29 september 2025 om 09:39
maandag 29 september 2025 om 09:40
Eens. Ik zou de mevrouw zeker niet aanspreken, het is op dit moment niet meer dan de onzekerheid van to. Daar heeft die mevrouw verder niets mee te maken. Ik lees ook niets onbetamelijks wat ze heeft gedaan.WaterGirl schreef: ↑29-09-2025 08:48Ik vertrouw mijn partner.
maandag 29 september 2025 om 09:46
Hoe weet je nou of ze verliefd is? Ze zoekt contact met hem, dat is het enige dat je weet. Ik moet blijkbaar op mijn tellen gaan passen, want er zijn bij de sport van mijn kind ook wel wat andere vaders die ik aardig vind en waar ik regelmatig mee klets.
Als het echt too much is, dan moet je man er maar wat aan doen. Jij zeker niet.
Als het echt too much is, dan moet je man er maar wat aan doen. Jij zeker niet.
maandag 29 september 2025 om 09:47
Je man zegt dat zij zich vreemd gedraagt en jij je nooit zorgen moet maken? En dat hij zich ongemakkelijk voelt door haar? Zegt hij die dingen omdat jij er naar vraagt? Omdat jij onzeker bent, om je gerust te stellen?
Denk niet dat hij dat zo maar out of the blue heeft gezegd.
Wij kunnen niet inschatten of er iets van aan is.. moet jij je zorgen maken om je man?
Denk niet dat hij dat zo maar out of the blue heeft gezegd.
Wij kunnen niet inschatten of er iets van aan is.. moet jij je zorgen maken om je man?
maandag 29 september 2025 om 09:51
Nah misschien heb je een punt en zijn de intenties van deze vrouw ook onschuldig kan ik hier niet helemaal goed uithalen, dus misschien reageer ik dan net de snel, maar mocht dat dus anders zijn en er zijn duidelijke aanwijzingen zou ik als vrouw zelf prima zelf de andere vrouw aanspreken.Verbena schreef: ↑29-09-2025 08:44Van een beetje subtiliteit is nog nooit iemand dood gegaan hoor.
Wat jij voorstelt zou ik pas doen als het langer en langer voortsleept en alle andere dingen niet werken.
Mogelijk is ze helemaal niet verliefd maar voelt zij een enorme klik. Gewoon als mens of als handbal-ouder of wat dan ook.
maandag 29 september 2025 om 09:53
Nou inderdaad zeg! Jemig, in wat voor wereld speelt dit joh? Ik (zeer gelukkig getrouwd) sta ook regelmatig langs de lijn te kletsen met vaders. Idem vroeger op het schoolplein of waar dan ook. Ik vind mannen gewoon vaak veel leuker. En nu ik lees hoe vrouwen hierop reageren weet ik ook weer meteen waarom. Wat een kinderacht geneuzel zeg.Pelle schreef: ↑29-09-2025 09:15Jeetje, dan ben ik verliefd op een hoop mannen.
Ik loop regelmatig met een man te kletsen langs de lijn of we lopen naast elkaar naar het veld of de kantine.
Jouw man voelt zich waarschijnlijk ongemakkelijk omdat hij weet hoe onzeker jij ervan wordt, niet omdat zij iets verkeerd doet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in