aparte vriendschap

19-12-2011 18:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ruub hoe oud ben jij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 19 december 2011 @ 18:38:

Ruub hoe oud ben jij?Bijna 17
Je hebt dus al met haar gepraat, zij heeft gezegd dat ze liever vrienden blijft. Nu gaat het weer als voorheen en jij bent nog steeds verliefd op haar. Bedoel je dat?

Wat wil je dan nu vragen aan ons?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 19 december 2011 @ 18:40:

Je hebt dus al met haar gepraat, zij heeft gezegd dat ze liever vrienden blijft. Nu gaat het weer als voorheen en jij bent nog steeds verliefd op haar. Bedoel je dat?
Ja oké en je vraag is hoe je dat kan veranderen? Wat wil je vragen?
quote:Enn schreef op 19 december 2011 @ 18:43:

Ja oké en je vraag is hoe je dat kan veranderen? Wat wil je vragen?.
normaal ben ik ook een open boek maar ik ben nu meer een soort davinchi code sinds ik haar ontmoet heb, daarme bedoel ik dus dat ik echt lastig te begrijpen ben over dit onderwerp
quote:Enn schreef op 19 december 2011 @ 18:43:

Ja oké en je vraag is hoe je dat kan veranderen? Wat wil je vragen?

Ik denk dat ik vraag hoe ik van deze verliefdheid afkom en ik alleen vrienden met haar wil zijn

of

dat ik het ook echt wil proberen want ik wil haar vasthouden en nooit meer laten gaan ,dat is wat mijn hart zegt, maar mijn hersenen zeggen iets anders...
quote:ruben_annonimous schreef op 19 december 2011 @ 18:50:

normaal ben ik ook een open boek maar ik ben nu meer een soort davinchi code sinds ik haar ontmoet heb, daarme bedoel ik dus dat ik echt lastig te begrijpen ben over dit onderwerpnou, zeg dat wel
quote:photini schreef op 19 december 2011 @ 19:16:

[...]

nou, zeg dat welik vroeg om advies, niet om sarcasme dank u
quote:ruben_annonimous schreef op 19 december 2011 @ 19:00:

[...]

Ik denk dat ik vraag hoe ik van deze verliefdheid afkom en ik alleen vrienden met haar wil zijn

of

dat ik het ook echt wil proberen want ik wil haar vasthouden en nooit meer laten gaan ,dat is wat mijn hart zegt, maar mijn hersenen zeggen iets anders...

Of jij wil proberen of niet doet er niet toe, zij wil duidelijk niet. Daar kan je weinig aan veranderen. En om nu snel van de verliefdheid af te komen: geen contact meer zoeken met haar voor een tijdje, en beetje rondkijken naar andere leuke meisjes.

Vooral niet blijven proberen bij haar, dat werkt alleen maar afstotend. Je kan haar eventueel de tijd geven om aan het idee te wennen dat je gevoelens voor haar hebt, en zeg haar dat je er voor haar bent moest ze zich bedenken maar dat het te moeilijk is om nu meteen gewoon vrienden te zijn voor jou.
quote:nephthys schreef op 19 december 2011 @ 19:49:

[...]

Of jij wil proberen of niet doet er niet toe, zij wil duidelijk niet. Daar kan je weinig aan veranderen. En om nu snel van de verliefdheid af te komen: geen contact meer zoeken met haar voor een tijdje, en beetje rondkijken naar andere leuke meisjes.

Vooral niet blijven proberen bij haar, dat werkt alleen maar afstotend. Je kan haar eventueel de tijd geven om aan het idee te wennen dat je gevoelens voor haar hebt, en zeg haar dat je er voor haar bent moest ze zich bedenken maar dat het te moeilijk is om nu meteen gewoon vrienden te zijn voor jou.

wij gaan nu al om als vrienden maar mijn gevoelens zijn verwarrend hier hebben we ook over gepraat en zij heeft niet "nee" gezegd in een gesprek, wij kunnen nu ook problemen bij elkaar kwijt , en naar andere meiden kijken... je zoekt niet naar liefde het overkomt je , als ik ga zoeken kom ik toch nergens

en haar opzij zetten en proberen afstand te nemen gaat ook NIET lukken, ik moet nog 4 jaar met haar elke werk dag de hele dag mee maken
op het moment dat we een gesprek van iets van 3 uur hadden , hebben we over van alles gepraat en dus niet over "ik ben verliefd op jou" maar , ik heb gevoelens voor jou en ik weet niet hoe ik die moet plaatsen, en op dat moment kwam alles er verkeerd uit (dat begreep zij ook) het leek alsof ik afkick verschijnselen had , ik was in de war, het leek bijna een psychose
en of ze gewend is aan het idee dat ik wel gevoelens voor haar heb , weet ik zeker dat ze dat al is

want NU komt ze ook met vragen bij mij, en niet omdat ik de enige ben die er op dit moment is
quote:ruben_annonimous schreef op 19 december 2011 @ 20:00:

en of ze gewend is aan het idee dat ik wel gevoelens voor haar heb , weet ik zeker dat ze dat al is

want NU komt ze ook met vragen bij mij, en niet omdat ik de enige ben die er op dit moment is

Ik begrijp niets van je schrijfsels. Wat bedoel je met die eerste zin?

En ik heb een tip: gebruik eens hoofdletters en interpunctie!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 19 december 2011 @ 20:04:

[...]

Ik begrijp niets van je schrijfsels. Wat bedoel je met die eerste zin?

En ik heb een tip: gebruik eens hoofdletters en interpunctie!

"Je kan haar eventueel de tijd geven om aan het idee te wennen dat je gevoelens voor haar hebt"

Het was een reactie op die zin.

Ik bedoelde dus dat zij al gewend aan het idee is.
We hebben net nog een uur over prive dingen gesproken.

Het ging heen en weer en het zijn niet echt dingen die je zomaar met iedereen bespreekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven