Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen I hartje moviesense, je kunt zo te zien niet deeplinken of hotlinken of hoe dat ook allemaal heet.
Am Yisrael Chai!
quote:Cateautje schreef op 02 februari 2011 @ 12:48:

[...]

Een bescheiden bordje sushi en twee vragen, gemakkelijk te beantwoorden vragen.

De reden dat ik hier post is vanwege die belofte van jou, dat je die niet waar kunt maken, ligt natuurlijk niet aan de vraagstelling, die was zo eenvoudig dat een jongetje ze nog enthousiast had kunnen beantwoorden.

Je kan het niet waarmaken en dan gooi je het op ons, beetje goedkoop , vind je niet?

Denk dat het aan de sushi lag dan .. yuck...

Misschien kun je ze opnieuw stellen als het echte vragen waren dan ;)
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 12:47:

[...]

Wij hebben hem op zijn ziel getrapt terwijl hij nog zo heeft beloofd geen tere ziel te hebben. Maar nu gaat hij toch Huilie doen en pogingen tot beledigen ondernemen. Want die gemene Viva dames nemen hem niet serieuws boehoe.Volgens mij heeft hij gewoon een complexje opgelopen ergens
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:51:

[...]

Denk dat het aan de sushi lag dan .. yuck...

Misschien kun je ze opnieuw stellen als het echte vragen waren dan ;)Dat is dus precies wat ik bedoel. I rest my case.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:48:

[...]

Ja dat zei iemand net ook al

Maar heb 4 relaties gehad, 2 van 6 maanden 1 van 1 jaar, 1 van 7 jaar. Weet wel iets dus

Ben 30 jaar.

Hoe zijn jouw relaties geweest? En hoe oud ben jij?

30 jaar

min 9 jaar "relaties" is 21 dan blijft er niet zo veel tijd over voor:

ongeveer 200 dates, 50+ one night stands, wat los/vast relaties en zoveel blauwtjes en gebroken harten aan de andere kant,

Ik heb m'n vraagtekens er een beetje bij als ik eerlijk ben.

Ikzelf ben trouwens gelukkig getrouwd.
quote:Bronny schreef op 02 februari 2011 @ 12:49:

[...]

En jij was ICT-er?

Ik ben Heidi Klum.Hoi Heidi
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
hij wordt wel steeds vinniger....
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 12:53:

hij wordt wel steeds vinniger....Ja, hij kan het duidelijk niet aan.
Charlotte en Hanneke,

Types zoals jullie geven me de brandstof die ik nodig heb

Bedankt daarvoor.

Welnu, willen jullie iets kwijt misschien? Of zijn jullie al iets kwijt?

Misschien over jullie laatste relatie? Hoop niet dat ik nu op een gevoelig punt kom hoor.

hij wordt wel steeds vinniger....Ja dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
benieuwd naar zijn vlgnd reactie
wij slapen nooit.
quote:heleen1234 schreef op 02 februari 2011 @ 12:53:

[...]

30 jaar

min 9 jaar "relaties" is 21 dan blijft er niet zo veel tijd over voor:

ongeveer 200 dates, 50+ one night stands, wat los/vast relaties en zoveel blauwtjes en gebroken harten aan de andere kant,

Ik heb m'n vraagtekens er een beetje bij als ik eerlijk ben.

Ikzelf ben trouwens gelukkig getrouwd.Ben blij te horen dat je gelukkig getrouwd bent. En je bent natuurlijk vrij om vraagtekens bij dingen te zetten. Maar, zoals je ook wel weet, maakt dat dingen niet altijd minder waar
oeioeioei to, nooit op de vrouw gaan spelen
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:55:

Charlotte en Hanneke,

Bedankt daarvoor
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 12:56:

benieuwd naar zijn vlgnd reactie

Ik dacht dat je voor me ging koken :(

Is het nu alweer uit tussen ons?

Lekker dan..
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:57:

[...]

Ben blij te horen dat je gelukkig getrouwd bent. En je bent natuurlijk vrij om vraagtekens bij dingen te zetten. Maar, zoals je ook wel weet, maakt dat dingen niet altijd minder waar Nou, stel je nou voor, dat je hem er 200 keer ingehangen hebt, wat maakt van jou dan zo'n ervaren man? Want er in hangen kan iedere lulhannes. Wat heeft er voor gezorgd, dat je nu dan zoveel verstand zou hebben van vrouwen en relaties?
Hmm..wat mij opvalt is dat je " I like it" zegt op bepaalde posts..waarbij de afkeuring ervanaf druipt. Hoe kun je dan een goed advies betreft relaties geven? Als het grootste gros op de pijlert relaties over situaties gaat waarbij veel vrouwen door een man op een bepaalde manier worden afgewezen, en het advies word gegeven om weg te wezen. Ik begrijp wel waarom je zoveel dates heb gehad dan.. Schijnbaar vind je onbereikbare dames leuk, hoe kun je dan een goed advies geven als je zelf niet weet hoe een goede relatie in elkaar steekt en wat er voor nodig is? Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik hier met een tweedehands mannelijke " Mona" met een Ego te maken heb die zichzelf overschreewd door dit topic te openen. Heb je je welleens ingelezen hier? Dan weet je dat we hier mannen hebben zitten die ons heel goed kunnen adviseren en die daar geen topic zoals deze nodig hebben om zichzelf kenbaar te maken.
nooit ergens zomaar van uitgaan to.

ik ben pas een echte, narcistische, gevoelloze mannenverslindster
wij slapen nooit.

hij wordt wel steeds vinniger....zie even mijn glazen bol posting.... het wachten is op de HRS
Ik begin wel te begrijpen waarom TO zoveel vrouwen heeft gehad, maar daar zo weinig rendement uit heeft gehaald.
met een bijna kaduuk toetsenbord, vandaar dat ik een besneden nerd zoek
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:55:

Charlotte en Hanneke,

Bedankt daarvoor.

Welnu, willen jullie iets kwijt misschien? Of zijn jullie al iets kwijt?

Misschien over jullie laatste relatie? Hoop niet dat ik nu op een gevoelig punt kom hoor. Nee ik wil niks kwijt, ik ben niks kwijt. En nee als je het over mjin relatie wilt hebben kom jij niet op een gevoelig punt dus.
ik denk dat to ooit 1 vrouw heeft gehad
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 13:04:

ik denk dat to ooit 1 vrouw heeft gehadvind ik optimistisch
quote:Cateautje schreef op 02 februari 2011 @ 13:00:

[...]

Nou, stel je nou voor, dat je hem er 200 keer ingehangen hebt, wat maakt van jou dan zo'n ervaren man? Want er in hangen kan iedere lulhannes. Wat heeft er voor gezorgd, dat je nu dan zoveel verstand zou hebben van vrouwen en relaties?

Dat begrijp ik dus ook niet zo goed. Als hij in zo'n korte tijd, zich zo heeft gedragen dan denk ik dat, mocht ik advies nodig hebben, ik het toch ergens anders ga zoeken.

Het komt op mij over alsof TO zichzelf omhoog haalt aan zijn 'prestaties' wat natuurlijk erg jammer is. Voor zichzelf en voor al die vrouwen die na de eerste nacht, liever niet nogmaals door zijn (mini?) penis genomen wilden worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven