Asociale schoonouders

12-10-2010 20:06 35 berichten
-
anoniem_8924 wijzigde dit bericht op 22-01-2012 11:16
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffel678 schreef op 12 oktober 2010 @ 20:58:

[...]

Jah natuurlijk het kan altijd erger, tuurlijk. Ik herinner me weer de vreselijke schoonloeder-verhalen die ik hier heb gelezen. Ik zal mijn geduld weer gaan oefenen.Waar denk je al dat geduld voor nodig te hebben?
En dat maakt haar asociaal?

Ze is aan de slechthorende kant, that's it!!
Ach, de zoveelste zeurende schoondochter komt langs
Maak je niet druk, je vertelt dat ze niet om de hoek wonen. Dan zullen ze ook geen groot deel van je dagelijkse leven uitmaken. Als het jullie allemaal gegeven is, dan zullen jullie nog lang met elkaar te maken hebben en dan kun je het beter gezellig houden. Het is niet je beste vriendin, maar de moeder van je partner. Alleen daarom al verdient ze respect en je hoeft met haar niet alles te delen. Praat over koetjes en kalfjes.

Mijn schoonmoeder weet niet eens wat voor werk ik doe en ik kom al 18 jaar bij haar over de vloer. Ik vond het gebrek aan interesse ook nooit zo leuk, maar het is echt een lief mens verder met haar eigenaardigheden die ik ongetwijfeld ook heb. Ze zal mij ook niet altijd even aardig hebben gevonden. En als ik een avond lekker over en weer wil kletsen over wat mij en mijn gesprekspartner echt bezighoudt, dan ga ik met een vriendin uit eten.
Even de openingspost terugbrengen tot 1 zin;

Jij bent jaloers op een baby en daarom moeten je schoonouders zich aanpassen zodat jij je niet gepasseerd voelt?

Wat dacht je nu zelf helemaal?
Ja zeg, jij komt onverwacht langs.

Moet zij dan alles uit haar handen laten vallen?

Misschien vond ze het niet eens leuk.

Asociaal?

Dat is pas asociaal.
dames, TO heeft al aangegeven er beter mee om te zullen gaan. Alleen snap ik niet dat TO bij de Angels vraagt om het topic te verwijderen.
ja ik las het idd
dus je schoonouders mogen niet schreeuwen of met de buren praten of aandacht besteden aan hun kleinkind? Want dan vind jij ze asociaal? Ze komen me behoorlijk normaal en sociaal over.
quote:Bagheera schreef op 12 oktober 2010 @ 22:09:

Mijn schoonmoeder weet niet eens wat voor werk ik doe en ik kom al 18 jaar bij haar over de vloer. Ik vond het gebrek aan interesse ook nooit zo leuk, maar het is echt een lief mens verder met haar eigenaardigheden die ik ongetwijfeld ook heb. Ze zal mij ook niet altijd even aardig hebben gevonden. En als ik een avond lekker over en weer wil kletsen over wat mij en mijn gesprekspartner echt bezighoudt, dan ga ik met een vriendin uit eten.

Mooi gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven