AU AU AU

02-12-2008 12:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerder schreef ik al een ander topic.

Nu wil ik alleen maar kwijt dat het zo een pijn doet om iemand op te geven van wie je houdt!

Ik ben weer single, sinds kort, en ik denk de hele dag aan hem.

Ik weet dat het over gaat, en dat het tijd nodig heeft enz enz, maar daar heb ik nu niets aan.

Het doet gewoon pijn!

Meer mensen hier last van?
Het is een dooddoener, maar echt meid, het slijt! Of je blik valt zomaar op iemand anders en dan slijt het nog sneller. Wel een dikke knuf hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Aiiii, liefdesverdriet ... Een rot gevoel en je hebt het idee dat het nooit meer overgaat. De meesten van ons kennen dat gevoel wel.

Ik heb net nog even je vorige topic gelezen... Je zat in een niet makkelijke relatie met een vriend die altijd drinkt en weinig energie in jullie relatie stopte. Rationeel weet je wel dat je een goede keuze gemaakt hebt. Emotioneel ligt dat veel moeilijker. Misschien wel gevoelens van boosheid, onmacht, het gevoel van falen en misschien wel van spijt. Een hele weerwar.

Je moet door die gevoelens heen, hoe makkelijk het ook klinkt. Het hoort bij het verwerken van je relatie. Het is een soort rouwproces en bij de één duurt het langer dan de ander. Praat erover met vriendinnen, krop je gevoelens niet op....

Als je behoefte hebt, vloek, huil wat dan ook....

Sterkte meisie
Als ik zulke verhalen lees leef ik me helemaal in... ik moet er niet aan denken dat ik mijn man kwijt raak...

Sterkte iig! En het komt vast heel snel goed:)
Auw... dat doet pijn inderdaad. Ik ken het. Dit verdriet is heel moeilijk, en het moet echt slijten. Maar je zult merken... over een tijdje doet het iets minder pijn, dan nog iets minder, dan nog iets minder... net zo lang tot het meer voelt als herinnering en verleden dan als iets wat je nu nog zo hard raakt en pijn doet.

Het duurt even, maar echt... het gaat over.

sterkte.
A_my...ik herken het ook, zit zelf ook in zo'n situatie. Ik krijg het advies afleiding zoeken, dat doe ik ook wel, maar ikzelf ervaar de afleiding dan als niet of minder leuk en moet mezelf wat schrap zetten..en dat kost energie.. en dat heb ik weinig, dus verlang ik weer naar de bank, waar m'n gedachtes weer naar hem gaan en vooral wat hij nu doet en voelt en aan wat er niet meer is etc etc etc...

Jij veel sterkte, ik heb je andere topic niet gelezen, maar iets verliezen waarvan je houdt doet altijd pijn.
Ik zit zelf in precies dezelfde situatie ,al ben ik dan een man. Ik moet vechten tegen het gevoel van missen en weten dat zij alweer een ander heeft en dus waarschijnlijk niet zo'n pijn heeft. Wat mij sterkt is het feit dat ik alles netjes en eerlijk heb gedaan zonder haar aan het lijntje te houden en dat ik ten alle tijden mezelf in de spiegel aan kan blijven kijken en dat het dus op de lange duur HAAR verlies zal zijn. Kijk dus in de spiegel en zie dat je bijzonder bent en dat hij iets moois laat lopen.
Dank voor alle lieve berichtjes....

AU is natuurlijk nog niet weg, maar dit helpt wel. Ook weten dat je niet de enige bent helpt!

En jullie ook allemaal sterkte!

Amy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven