balans in vriendschap
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:19
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:27
Als een vriendin van mij zo zou zijn, zou me dat allerminst bevallen. Misschien dat je eerst wat losse opmerkingen kan plaatsen over haar gedrag of er inderdaad gewoon iets van zegt.
Zij babbelt wel en doet haar ding, als jij je ergert maar er niks van zegt dan is die balans inderdaad ver te zoeken.
Zij babbelt wel en doet haar ding, als jij je ergert maar er niks van zegt dan is die balans inderdaad ver te zoeken.
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:29
quote:krokusje schreef op 23 augustus 2011 @ 22:19:
misschien moet je bevriend raken met een andere forummer die gisteren of eergisteren op zoek was naar balans in de relatie met haar beste vriendin.
Beetje flauw sorry.
Wanneer het je beste vriendin is, waarom zeg je niet gewoon dat je het vervelend vindt hoe ze zich opstelt?
Ik ken het topic niet, maar zal eens zoeken
Ik twijfel dus of ik dat laatste moet doen omdat ik me afvraag of het aan mij ligt dat ik me hieraan erger of dat haar gedrag ook objectief gezien niet normaal is
misschien moet je bevriend raken met een andere forummer die gisteren of eergisteren op zoek was naar balans in de relatie met haar beste vriendin.
Beetje flauw sorry.
Wanneer het je beste vriendin is, waarom zeg je niet gewoon dat je het vervelend vindt hoe ze zich opstelt?
Ik ken het topic niet, maar zal eens zoeken
Ik twijfel dus of ik dat laatste moet doen omdat ik me afvraag of het aan mij ligt dat ik me hieraan erger of dat haar gedrag ook objectief gezien niet normaal is
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:37
Een vriendin die je op de koffie vraagt vervolgens hoort dat je ziek bent, springt in haar auto of op haar fiets, haalt onderweg een bloemetje, keelpastilles en sinaasappels of zoiets en drinkt bij jou koffie/thee, en vertrekt na een half uurtje weer, na gevraagd te hebben of ze nog wat voor je kan doen, zoals jij je vriendin beschrijft is in mijn ogen geen vriendin..
woensdag 24 augustus 2011 om 01:21
Ik denk dat jouw vriendin heel erg bezig is met zichzelf en de liefde en dat ik op zich prima. Maar er zijn meer dingen: bijv. andere vriendinnen die bezig zijn met sollicitaties, en dat vergeet ze een beetje. Zeg dat gewoon tegen haar. Dat vindt zij vast niet leuk om te horen, maar als ze echt een vriendin is kan je dat best zeggen.