bang dat man vreemd gaat.

15-07-2011 19:49 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is de laatste weken vaak zomaar boos op mij. Om de kleinste dingen.

Ook is hij erg afwezig en zit hij met zijn hoofd mijlenver weg als ik tegen hem praat.

Ik heb het vermoeden dat er iemand anders in het spel is want hij doet al langer erg koel tegen mij.Ook vraagt hij mij nooit mee naar feesten, verjaardagen oid van vrienden en kennissen.

Hij wordt boos als ik hem vraag waarom ik nooit mee mag.

Gewoon, omdat hij geen zin heeft krijg ik dan te horen.

Ik heb net zijn telefoonrekening gecheckt en zie dat hij 3-4 onder werktijd gebeld heeft met zijn ex deze week. Ze hebben 2 kinderen samen maar zijn water en vuur.

Altijd ruzie, en ook niet zo'n beetje dus ik snap het niet helemaal.

Er is nks bijzonders met de kinderen aan de hand want dat zou hij wel vertellen.

Net maakte hij een opmerking dat hij geen zin had om helmaal naar haar huis te rijden omd e kinderen op te halen dit weekend en hij belt haar waar ik bij en , suprise, zij brengt ze we even.

Lijkt wel afgesproken , of zie ik nu spoken en ben ik aan eht doordraaien?

Ik mag nergens naar vragen, ik ben irritant , dat soort dingen krijg ik naar mijn hoofd terwijl ik hem heel erg laat en weinig tot niks vraag.

Wat moet ik hier nu mee?

We hebben een kindje samen en wonen samen.
Misschien is het in zijn cultuur meer not done om vrienden te zijn met zijn vrienden?
Als ze de eigen taal spreken is het voor jou ook niet zo leuk om er maar bij te hangen en constant vertalen is bloedirritant.
quote:Anthonius schreef op 16 juli 2011 @ 13:02:

Vraag aan TO; De vrienden die je hebt gezien zitten tegen Tokkie aan..

Je geeft aan een zelfstandige geslaagde vrouw te zijn!?!

Wat doe je dan bij deze allochtone Tokkie die je zo behandeld?? En hoe komt t dat je een kind van hem hebt?!?

Wat trekt je in m aan? Hoe is de omgang met jouw familie&vrienden?

Hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen??Dank je Anthonius, je stelt alle vragen die ik had willen stellen, scheelt mij weer .
TO zien we dus niet meer teug om de prangende vragen te beantwoorden.
quote:Neele01 schreef op 16 juli 2011 @ 14:50:

Dat jij het nodig vind om nog te vermelden dat je vriend een allochtoon is, zegt ook veel over jezelf. Tokkie meets tokkie lijkt me.

En bedankt maar weer voor deze vooroordelen!

Ik vermeld erbij dat hij buitenlander is omdat vanuit de buitenlandse cultuur mannen vaak dingen doen met andere mannen zonder vrouw zoals bv de Turkse mannen in de koffiehuizen.
quote:Aranea schreef op 17 juli 2011 @ 10:39:

TO zien we dus niet meer teug om de prangende vragen te beantwoorden.

Ach , nog een met een vooroordeel.

Ik wist niet dat ik hier op dit forum binnnen een bepaalde tijd verantwoording moet afleggen.

Nou, ik had een andere verplichting. Familieweekend van mijn kant. Dan weet je even waarom ik nog niet jouw prangende vragen heb beantwoord!
quote:Anthonius schreef op 16 juli 2011 @ 13:02:

Vraag aan TO; De vrienden die je hebt gezien zitten tegen Tokkie aan..

Ja dat klopt

Je geeft aan een zelfstandige geslaagde vrouw te zijn!?!

Dat klopt, heb een eigen bedrijf.Dus ja.

Wat doe je dan bij deze allochtone Tokkie die je zo behandeld??

ik heb niet gezegd dat hij een tokkie is, wel dat hij in zo'n buurt heeft gewoont. Ik ook toen ik studeerde. Was een stuk goedkoper.

Ben je dan meteen een tokkie?

En hoe komt t dat je een kind van hem hebt?!?

Gewoon net als anderen. Doordat je een relatie hebt, en het lijkt goed te gaan en dan besluit je samen om een kind te krijgen en nu een jaar later gaat t minder.

Wat trekt je in m aan?

Zijn doorzettingsvermogen, kracht en tochaf en toe ook zijn humor.

Hoe is de omgang met jouw familie&vrienden?

Goed hoor.

Hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen??Tja, je werkt hard, je relatie gaat door, je krijgt een kind, gewoon de dagelijkse dingen draaien door zeg maar.
Je klinkt als een sterke vrouw riverp! Respect!

Over je topic.. Moeilijk. Het kan cultuur zijn maar ik vind het wel bot van hem. Ik zou het niet vertrouwen maar kan ook niet ontdekken waar dat wantrouwen in zit.. Vind wel dat je recht hebt rekeningen en telefoontjes na te kijken, je hebt wel een leven en een kind samen! Wens je veel wijsheid en sterkte..
Riverp, je geeft zulke korte antwoorden. Ik was benieuwd of de vrouwen/ vriendinnen van zijn vrienden er wel bij zijn of dat de feestjes een pure mannenaangelegenheid zijn.
quote:Neele01 schreef op 16 juli 2011 @ 14:50:

Dat jij het nodig vind om nog te vermelden dat je vriend een allochtoon is, zegt ook veel over jezelf. Tokkie meets tokkie lijkt me.

Jeetje, van dit soort reacties word ik zo moe. Geef nou eens 1 reden waarom dit niet verteld mag worden? Hij komt uit een andere cultuur, dat kan toch van invloed zijn op de reden waarom hij zo doet? Misschien is het in de cultuur van deze man heel ongewoon om vrouwen mee te nemen naar feestjes. Of dat het vanwege zijn cultuur niet geaccepteerd wordt dat hij een relatie heeft met een NL-vrouw, of dat er tijdens feestjes alleen in zijn moedertaal gesproken wordt? (Ik schud ze ook maar uit m'n mouw hoor) Maar nee, zodra benoemd wordt dat iemand allochtoon is, dan is dat gelijk heel erg asociaal of zo? Daar snap ik nou echt niks van.

Maar goed, op topic. TO; het klinkt mij nou niet echt alsof jij een lotje uit de loterij getroffen hebt. Waarom accepteer je dit? Samen naar feestjes of verjaardagen gaan zou voor mij een voorwaarde zijn! En hoe hij tegen jou praat, ik vind het echt niet normaal dat dat zo gaat. Of hij nou vreemdgaat of niet, ik zou het echt niet accepteren. Ik hoop dat je leert voor jezelf op te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven