bang dat man vreemd gaat.

15-07-2011 19:49 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is de laatste weken vaak zomaar boos op mij. Om de kleinste dingen.

Ook is hij erg afwezig en zit hij met zijn hoofd mijlenver weg als ik tegen hem praat.

Ik heb het vermoeden dat er iemand anders in het spel is want hij doet al langer erg koel tegen mij.Ook vraagt hij mij nooit mee naar feesten, verjaardagen oid van vrienden en kennissen.

Hij wordt boos als ik hem vraag waarom ik nooit mee mag.

Gewoon, omdat hij geen zin heeft krijg ik dan te horen.

Ik heb net zijn telefoonrekening gecheckt en zie dat hij 3-4 onder werktijd gebeld heeft met zijn ex deze week. Ze hebben 2 kinderen samen maar zijn water en vuur.

Altijd ruzie, en ook niet zo'n beetje dus ik snap het niet helemaal.

Er is nks bijzonders met de kinderen aan de hand want dat zou hij wel vertellen.

Net maakte hij een opmerking dat hij geen zin had om helmaal naar haar huis te rijden omd e kinderen op te halen dit weekend en hij belt haar waar ik bij en , suprise, zij brengt ze we even.

Lijkt wel afgesproken , of zie ik nu spoken en ben ik aan eht doordraaien?

Ik mag nergens naar vragen, ik ben irritant , dat soort dingen krijg ik naar mijn hoofd terwijl ik hem heel erg laat en weinig tot niks vraag.

Wat moet ik hier nu mee?

We hebben een kindje samen en wonen samen.
Ik weet wel dat zij altijd meewilde en heel bazig was in hun relatie. En hem erg op de nek zat en ondertussen dus zelf vreemdging. Ik ben helemaal niet zo veeleisend , ga mijn eigen gang en ik krijg dit rare gedrag naar mijn hoofd. Ik baal ervan.
Het is inderdaad vreemd dat je vriend zich opeens zo anders gedraagt. Maar het is ook vreemd dat je al zes jaar samen bent, en zijn vrienden amper kent. Hij heeft dus nog een heel leven naast jou, waar jij niks vanaf weet! Ik kan natuurlijk niet raden wat er met je vriend is dat hij zich nu zo anders gedraagt, maar ik denk dat er meer aan de hand is..,
Deze man klinkt niet echt als een lot uit de loterij. Ik zou me niet eens zozeer zorgen maken over wel of niet vreemdgaan. Maar wel over het botte en onfatsoenlijke gedrag van je partner. Jij mag bepaalde dingen niet aankaarten, je mag niet mee naar vrienden/feestjes, hij liegt... Hmmmz...
Waarom mag je eigenlijk niet mee naar feestjes/vrienden ?

Wat geeft hij als verklaring ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Maar was hij de afgelopen 5.8 jaar wel een leuke man?

Als ik je verhaal zo lees zou ik niet bang zijn dat hij vreemd ging, maar dat ik met een onwijze eikel samenwoon.
Ik val heel erg over het feit dat je niet mee mag.

Zijn er wel andere vrienden?

Verbied hij je wel meer dingen?
quote:Mariejan schreef op 15 juli 2011 @ 22:03:

Maar was hij de afgelopen 5.8 jaar wel een leuke man?

Als ik je verhaal zo lees zou ik niet bang zijn dat hij vreemd ging, maar dat ik met een onwijze eikel samenwoon.Dat dus !
Dat vreemd gaan is echt het laatste waar ik me zorgen over zou maken....
Waarom ben jij uberhaupt bij hem?

Op welke wijze is jullie relatie gelijkwaardig?

Want dit klinkt heel erg ongezond. En als jij echt een verstandige vrouw bent, dan weet je ook wel dat het niet klopt wat er nu gebeurt....
Helaas zie ik wel wat herkenning in dit verhaal, vwb het niet mee mogen naar vrienden en het botte gedrag.

Ik mocht vaak niet mee naar vrienden van mijn ex, ik vond het vaak niet erg want de meeste mensen waren niet mijn slag volk, maar ik vond het wel vreemd. Het meest rare vond ik nog dat ik niet mee mocht naar de begrafenis van zijn oma (ook al kende ik die vrouw niet). En ongeveer 2 jaar terug overleed een vader van een goede vriend van mijn ex (die goede vriend kende ik wel redelijk maar die vader niet) en toen mocht ik ook niet mee. En zo kan ik nog wel tig voorbeelden opnoemen.

En tja mijn ex was sowieso een botte boer, maar voordat wij de laatste keer uit elkaar gingen (definitief) liep het echt de spuigaten uit en bleek hij achteraf scharrels te hebben. En ging hij dus vreemd....
En idd ben ik het ermee eens dat je een vriend/man hoort te hebben die je gelijkwaardig behandelt en respect voor je heeft en dat je samen leuke dingen onderneemt.
quote:riverp schreef op 15 juli 2011 @ 20:16:

Zoals de telefoonrekening bekijken wil ik liever niet doen maar ik krijg geen antwoorden van hem dus ga ik ze zoeken. Ik weet het is niet netjes.

Als je het niet vertrouwd gewoon doen hoor, telefoonrekeningen,

telefoons nakijken en e-mail controleren.

Hij roept dit ook over zichzelf af door zo horkerig te doen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 15 juli 2011 @ 23:10:

[...]

Als je het niet vertrouwd gewoon doen hoor, telefoonrekeningen,

telefoons nakijken en e-mail controleren.

Hij roept dit ook over zichzelf af door zo horkerig te doen.Idd mee eens gewoon naar je gevoel luisteren, doordat ik mijn ex controleerde ben ik er dus achter gekomen dat hij vreemd ging en ben ik bij hem weggegaan. Dit is de beste beslissing geweest die ik ooit heb kunnen maken, ook al was/is dit niet de makkelijkste weg.... Nu heb ik sinds een tijdje een hele lieve vriend en weet ik dat er ook mannen bestaan die je wel met respect behandelen en die wel lief voor je zijn en die wel naar je luisteren als je wat te vertellen hebt of iets vraagt en daar normaal op reageren...
Door mijn gewezen werk, waren 85% vrienden van echtelieden waarvan 1 van de 2 die deze "vrienden" niet kenden, actief bezig in de criminaliteit.

Ik hoop voor jou dat hij bij de overige 15% zit.
quote:missk01 schreef op 15 juli 2011 @ 23:15:

[...]

Idd mee eens gewoon naar je gevoel luisteren, doordat ik mijn ex controleerde ben ik er dus achter gekomen dat hij vreemd ging en ben ik bij hem weggegaan....Ik ook, door een sms die ik onderschepte.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:theodoor schreef op 15 juli 2011 @ 23:17:

Door mijn gewezen werk, waren 85% vrienden van echtelieden waarvan 1 van de 2 die deze "vrienden" niet kenden, actief bezig in de criminaliteit.

Ik hoop voor jou dat hij bij de overige 15% zit.Mijn ex zat bij 85%...
Ik vind mezelf te goed om zo behandeld te worden.

Waarom pik jij dat wel?
Of hij vreemd gaat vind ik ergens bijzaak. Ik snap gewoon niet dat je zijn gedrag accepteert!
Ik heb al jullie berichten gelezen en moet zeggen dat dit me nog meer tot nadenken zet.

Het gekke aan hem is dat hij wel altijd bezig is met ons huis, tuin opknappen dat soort dingen. Ook is er nooit gezeur om geld ,we betalen dingen samen en hij koopt veel voor het huis .

De vrienden die ik wel heb gezien , door bv op straat tegen te komen , waren niet mijn slag volk. Beetje randje tokkie zeg maar. Hij woonde hiervoor namelijk in een achterstandswijk en kent daar veel mensen.

Ik moet er bij zeggen dat hij buitenlander is en de meeste vrienden zijn landgenoten.
quote:riverp schreef op 16 juli 2011 @ 12:29:

Ik moet er bij zeggen dat hij buitenlander is en de meeste vrienden zijn landgenoten.

Buitenlander, Nederlander jij geeft de grens aan.

Wil je zijn voetveeg zijn of wil je normaal behandeld worden??
Heb even onder het loepje keken. Er zijn dus al langer strubbelingen en horkig gedrag.

Leuke relatie TO. Je past duidelijk niet in zijn plaatje, anders zou hij je wel meenemen naar vrienden en feestjes.

Het lijkt er meer op dat jij braaf thuis mag opzitten en pootjes geven wanneer het hem uitkomt.

Het lijkt er op dat hij er twee levens op nahoudt. Heb toch al een hekel aan mensen met een dubbele agenda, ik zou me in ieder geval niet zo laten behandelen.
Vraag aan TO; De vrienden die je hebt gezien zitten tegen Tokkie aan..

Je geeft aan een zelfstandige geslaagde vrouw te zijn!?!

Wat doe je dan bij deze allochtone Tokkie die je zo behandeld?? En hoe komt t dat je een kind van hem hebt?!?

Wat trekt je in m aan? Hoe is de omgang met jouw familie&vrienden?

Hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen??
quote:Anthonius schreef op 16 juli 2011 @ 13:02:

Wat doe je dan bij deze allochtone Tokkie die je zo behandeld?? En hoe komt t dat je een kind van hem hebt?!?

Wat trekt je in m aan? Hoe is de omgang met jouw familie&vrienden?

Hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen??Hele goede vraag..............Ben benieuwd of TO hier een zinning antwoord op kan geven.
quote:Anthonius schreef op 16 juli 2011 @ 13:02:

Wat doe je dan bij deze allochtone Tokkie die je zo behandeld?? En hoe komt t dat je een kind van hem hebt?!?Wat trekt je in m aan? Hoe is de omgang met jouw familie&vrienden?

Hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen??Ben ik ook heel benieuwd naar!
Dat jij het nodig vind om nog te vermelden dat je vriend een allochtoon is, zegt ook veel over jezelf. Tokkie meets tokkie lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven