bang

05-12-2008 01:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
ehm...hallo allemaal.

ik ben nieuw hier maar ik ben vaker op dit forum wezen rondneuzen en heb altijd veel nuttige antwoorden gevonden op mijn vragen

ik heb toch wel iets wat mij aan mijn hart ligt. ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om het neer te zetten maar aangezien het uiteindelijk wel met liefde te maken heeft denk ik dat ik hier wel goed zit

eens zien...waar zal ik beginnen. ik heb her en der topics gelezen van vrouwen van 20+ die nooit een relatie hebben gehad enzo ondanks dat ze er goed uitzien, leuke woning hebben, geld en werk. ( ik ben 24)

waar ik heel erg mee zit is het volgende: ik ben altijd gewend om alleen te zijn en ik zit er niet zo heel erg mee en wil mij niet zomaar in de armen van de eerste te beste werpen. toch verlang ik wel stiekem naar een relatie ( oud verhaal...saai saai ik weet het ) echter ben ik ERG bang dat nooit iemand tegen zal kunnen komen want:

ik heb een half jaartje in het buitenland gewoond voor mijn studie waar ik de jongen van mijn dromen tegenkwam ( helaas wel VLAK voordat ik terug moest naar nederland :( ) hij zei dat hij op me zou wachten maar..erm...lol...wat een mop. hij had echter ook achteraf truckjes uitgehaald waardoor ik nu nog lastiger een jongen kan vertrouwen dan eerst...en ik was al zo wantrouwend naar iedereen :( hij was wel mijn eerste en ook enige " relatie" die ik heb gehad....ook al was het zo kort.

echter het jaar daarop ging ik weer voor mijn studie een half jaar terug naar hetzelfde land ( ik woonde wel op een andere plek toen) ondanks dat ik alleen was en niemand kende ging ik veel uit in me eentje en leerde makkelijk mensen kennen ook kwa jongens aantrekken ging het wel makkelijk maar een relatie had ik geen zin in want ik moest uiteindelijk toch weer terug en had geen zin in drama zoals de vorige keer.

eenmaal terug in nederland ben ik nu eindelijk afgestudeerd maar....

1: ik woon in een klein dorp waar ik iedere vent zeer onaantrekkelijk en bekrompen vind

2: ik woon ver van vele plaatsen die interessant zijn af en waar ik iemand zou kunnen ontmoeten.

3: heb niet veel vrienden en al helemaal niemand om eens mee uit te kunnen gaan ( in nederland ergens alleen naartoe gaan lijkt me risky)

4: ik heb geen fatsoenlijke baan, werk vinden is een hell, geen eigen woonplek en weinig geld....

aangezien ik mij altijd meer aangetrokken heb gevoeld tot buitenlanders ben ik nu via internet ( geen datingsite) in contact gekomen met een jongen in engeland die ik wel aantrekkeljk vind...hij wil mij graag ontmoeten en is zelfs bereid naar nederland te komen enzo om mij te ontmoeten...het zou leuk zijn als er iets van zou kunnen ontstaan en ik dan hier weg uit dit gat kan komen maar ik vrees dat dit niet gaat lukken want ik vertrouw hem niet zo.

dus ik ben erg bang dat ik hier nooit meer wegkom en nooit iemand tegen zal komen. die gelegen heid heb ik er niet toe. ik doe wel enorm mijn best om dit te verbeteren maar het zit mij enorm tegen.

ik verwacht niet dat iemand mij op dit forum kan helpen maar ik ben allang blij dat ik het kwijt kan en waardeer het al als jullie het gewoon alleen maar lezen ( ernaar luisteren zeg maar..haha :P ) en me niet uitlachen...
Haha. (nee, ik lach je niet uit)

Ik lach alleen maar omdat ik de herkenning zie in bepaalde delen van je post... Zelfs de persoon uit Engeland klinkt bekend.

(hij is toch niet dokter en net afgestudeerd he? )
Oke ik ben moe en ga zo slapen, dus vandaar dat ik ff kort reageer nu. Maar ik zou als ik jou was niet teveel dingen door elkaar gooien. Even de boel puntsgewijs afhandelen.

1.Engelse jongen vindt jou leuk, jij hem misschien ook wel. Spreek gewoon af zónder teveel verwachtingen. Gewoon zien of het irl klikt. Snap dat ie een hele reis moet maken enzo, maar zou hem niet bij jou laten slapen gelijk al. Eerst even aftasten en kijken of het wat is dus. Relax dus, je hoeft niet meteen met hem te trouwen.

2. Vertrouw op jezelf. Zie hem niet als je redding. Je moet zelf wat van je leven maken. Als je weg wilt uit je dorp en vanje werk moet je dat dus zelf doen. Lijkt een hele stap, maar je kan het. Je hebt je in het buitenland zelfs gered en toen heb je ook nieuwe mensen leren kennen etc. Dus je wéét dat het in je zit.

3. Laat jezelf niet leiden door angst. Treed naar buiten ipv naar binnen. Laat dingen en mensen toe in je leven. Ga er evt hulp bij zoeken, maar besef dat je leven leuk kan zijn en dat je dat in eigen hand hebt.

Zo, tot zover mijn bijdrage, ben moe, maar hoop dat ik toch enigszins helder geformuleerd heb. succes!
Ik zou je aanraden om eerst je eigen leven op de rit te zetten, voordat je je bezig gaat houden met een eventuele partner. Dus zorg dat je wel een baan vind waar je gelukkig mee ben en als ik je zo hoor praten, is het misschien ook een idee om te verhuizen uit dat 'kleine gat'. Ga eens op zoek naar vacatures in een stad waar je wel graag zou willen wonen en waar je meer mee hebt. Je zou eventueel eerst een tijd kunnen reizen en uiteindelijk daar woonruimte zoeken. Je komt avontuurlijk genoeg op mij over, met je buitenlandse reizen, dus waarom blijven hangen in een dorp, als je daar niet blij van wordt.

Mijn ervaring (hoe cliché ook) is dat je eerst moet zorgen dat je tevreden en gelukkig met jezelf bent. Dan is het ook veel makkelijker om een ander te vertrouwen, omdat je niet langer afhankelijk bent van die ander om je gelukkig te maken. Je hebt dus minder te verliezen.

Bovendien, je bent pas 24! Er zijn massa's mensen die op hun 24ste nog niet degene hebben leren kennen waar ze uiteindelijk mee settelen.
The time is now
Helemaal eens met Banba!
Minimoni,

Ik heb in elk geval geen reden om je uit te lachen. Ik zit bijna in hetzelfde schuitje, alleen zijn de geslachten omgedraaid, en ik ben ook vrijgezel. Ik leg me erbij neer dat een relatie er niet inzit. Met vrouwen kan het sociaal wel klikken, maar de echte klik of vonk, waardoor er een relatie zou kunnen ontstaan ontbreekt. Soms is de omgang erg leuk en lijkt de relatie zo dichtbij, maar dan is het net even niet genoeg. En dat gaat al tientallen jaren zo.

Dan denk ik van: Laat ook maar. Je kunt vrouwen niet dwingen.
World of Warcraft: Legion
Beste M. : laat je toekomst niet van een partner afhangen! Alles wat je van een partner verwacht, jou komen redden bijv. , kun je ZELF wel!! Een man als redder: dat is in sprookjes zo, waar de prinses met haar lange haar uit de toren hangt en de ridder er aan komt om haar te bevrijden.

En als je die man uit Engeland niet helemaal vertrouwt, laat hem dan niet helemaal overkomen. Bij datingsites staan heel veel mannen. Er zijn ook gratis datingsites. Lijkt me dus niet zo'n probleem. Ga eerst rustig wat daten: de ware komt niet direct met de eerste afspraak.
quote:bitterandsweet schreef op 06 december 2008 @ 22:24:

...dat is in sprookjes zo, waar de prinses met haar lange haar uit de toren hangt en de ridder er aan komt om haar te bevrijden.En als het tegenzit staat er op de begane grond van die toren een vuurspuwende draak die dat bevrijden eventjes onmogelijk maakt!
Je hebt internet dus maak het jezelf niet onnodig moeilijk en zoek een vriend op max. 30 minuten autorijden of zo. En "buitenlandse" mannen wonen ook gewoon in Holland hoor....
Ik snap niet zo goed waarom 'n zelfbewuste vrouw die 'n studie heeft gevolgd en daarmee voor haar eigen kost kan zorgen, een man nodig heeft om uit wat zij een gat noemt weg te komen. Je bent toch wel mans genoeg om te verhuizen naar 'n omgeving waar je het wél naar je zin hebt zonder dat je daar 'n relatie voor nodig hebt mag ik hopen? Als je je eigen omgeving niet leuk vindt om te wonen ben je juist veel flexibeler bij het zoeken naar 'n baan, omdat je kunt gaan naar daar waar werk voor je is.
Helemaal mee eens
een tip voor hans.. kom eens wat vaker achter wow vandaan :P :D

Maar minimoni.. denk dat je eerst eens moet beginnen om voor jezelf plannen te maken.

Als ik je zo hoor heb je het niet naar je zin in dat kleine dorp waar je nu woont.

Denk dat voor jou de eerste stap zou moeten zijn is om te kijken of je naar een wat grotere plaats kan verhuizen waar je je wel thuis voelt.

Je hebt nu geen werk zeg je dus verhuizen zal dan ook moeilijk zijn maar kijk eens om je heen je zal vast wel in de buurt van een stad wonen.

Meestal is het daar makkelijker om werk te vinden al ga je bij wijze van in een restaurant werken als afwasser.

Je zal misschien de eerste tijd dan even langere reistijd hebben van je werk naar waar je nu woont maar das maar tijdelijk

Je hebt dan in iedergeval een inkomen envan dat inkomen zou je een klein flatje/kamer kunnen huren in een gebied waar je je wel thuis voelt.

Als je eenmaal daar woont kun je altijd op je gemak verder gaan kijken naar werk wat je wel leuk vind.

Je zal dan merken dat je ook een stuk lekkerder in je vel komt te zitten en alsje beter in je vel zit komen dingen als relaties vaak ook veel makkelijker.
je moet je eerst jezelf vertrouwen denk ik.

dan maakt het niet zoveel uit of andere mannen misschien niet te vertrouwen zijn want je weeet dat je dat best aan kan zeg maar...

verder zou ik niet gaan wachten op "mister-right" om een gelukkig leven te leiden... dat kan je helemaal zelf gaan doen. een baan en huis zoeken in een stad waar je wil wonen. en dan komt misschien de rest vanzelf wel.
quote:Lee24 schreef op 07 december 2008 @ 08:06:

een tip voor hans.. kom eens wat vaker achter wow vandaan :P :DDaar heb ik diverse keren over nagedacht. Maar sociale voldoening heb ik helaas meer via de chat in World of Warcraft, dan daarbuiten. Ik wou dat het anders was, maar ik moet ook realistisch zijn. Vrouwen liggen er niet voor het oprapen, en ik word daar ook hondsmoe van. Steeds weer dat net-op-het-randje, en dan gebeurt er iets wat een relatie voorgoed uitsluit.
quote:hans66 schreef op 07 december 2008 @ 11:19:

[...]

Daar heb ik diverse keren over nagedacht. Maar sociale voldoening heb ik helaas meer via de chat in World of Warcraft, dan daarbuiten. Ik wou dat het anders was, maar ik moet ook realistisch zijn. Vrouwen liggen er niet voor het oprapen, en ik word daar ook hondsmoe van. Steeds weer dat net-op-het-randje, en dan gebeurt er iets wat een relatie voorgoed uitsluit.

Tja, misschien is het gewoon zo dat vrouwen wel voor het oprapen liggen maar niet op zoek zijn naar iemand die beter met virtuele WoW mannetjes dan irl met echte personen

Trouwens, ik zou ook niet echt op zoek gaan naar een relatie, dat ruiken vrouwen van een kilometer afstand. Gewoon doen waar je zin in hebt (en dan bedoel ik dingen die jij leuk vindt die je met echte ipv virtuele mensen doet).

Ik was vroeger ook een chatnerd, heel leuk enzo, maar zodra je begint te puberen wil je toch wat meer ;)

Enne, minimoni, je klinkt een beetje depressed, ik zou gewoon eerst gelukkig worden met jezelf, daarna kan je altijd gelukkig worden met iemand anders
quote:mvermeer schreef op 09 december 2008 @ 03:30:

Tja, misschien is het gewoon zo dat vrouwen wel voor het oprapen liggen maar niet op zoek zijn naar iemand die beter met virtuele WoW mannetjes dan irl met echte personen

Het probleem was er voordat WoW in beeld kwam. Okay, het spel spreekt me erg aan. Ik weet niet waar ze dan wel naar op zoek zijn, want een WoW-nerd ben ik niet altijd geweest. Ik wil wel veranderen, en omgaan met echte personen (ik zie overigens niet in waarom gamers geen echte personen zijn), maar ik zou er op den duur profijt van willen hebben. Dat is bij mij niet het geval. Ik ben 42; ik ben geen stap verder; ik geef het gewoon op.

quote:Trouwens, ik zou ook niet echt op zoek gaan naar een relatie, dat ruiken vrouwen van een kilometer afstand. Gewoon doen waar je zin in hebt (en dan bedoel ik dingen die jij leuk vindt die je met echte ipv virtuele mensen doet).

Inderdaad. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie. Dan is het logisch dat ik single ben. Ben je wel op zoek naar een relatie, dan schrikt dat vrouwen af. Ik word er horendol van, dus ik laat vrouwen links liggen. Ik krijg er kriebels van, maar niet in mijn buik van verliefdheid.

quote:Ik was vroeger ook een chatnerd, heel leuk enzo, maar zodra je begint te puberen wil je toch wat meer ;)

Wil jij dan meer, of wil de ander (met wie je chatte) wat meer? En als je meer wilt, dan ruiken vrouwen dat toch van een afstand? Dat zei je toch, of vergis ik me?

Wat maakt het trouwens nog uit? Ik zei, dat ik het opgaf.
quote:hans66 schreef op 09 december 2008 @ 08:47:

[...]

Het probleem was er voordat WoW in beeld kwam. Okay, het spel spreekt me erg aan. Ik weet niet waar ze dan wel naar op zoek zijn, want een WoW-nerd ben ik niet altijd geweest. Ik wil wel veranderen, en omgaan met echte personen (ik zie overigens niet in waarom gamers geen echte personen zijn), maar ik zou er op den duur profijt van willen hebben. Dat is bij mij niet het geval. Ik ben 42; ik ben geen stap verder; ik geef het gewoon op.

gamers zijn wel echte personen, maar als je ze alleen virtueel spreekt...

[...]

Inderdaad. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie. Dan is het logisch dat ik single ben. Ben je wel op zoek naar een relatie, dan schrikt dat vrouwen af. Ik word er horendol van, dus ik laat vrouwen links liggen. Ik krijg er kriebels van, maar niet in mijn buik van verliefdheid.

Ik zou vrouwen niet links laten liggen, je weet niet wat je mist Je kan toch ook ipv op zoek te gaan naar een relatie op zoek gaan naar een date? Gewoon een beetje je flirt skills oppoetsen. Ga desnoods ergens alleen heen in een andere stad, dan kan je ongegeneerd je gang gaan zonder dat je ooit nog je gezicht daar hoeft te laten zien. Lach vriendelijk naar een vrouwtje, vraag of ze de muziek ook zo leuk vind, doe eens een speeddate ding en lie lie lie en lie some more. Gewoon, om te oefenen, who cares als het niks word? Vrouwen genoeg. En als je je niet comfortabel voelt om een mooie vrouw aan te spreken probeer dan eens een gesprek aan te gaan met een muurbloempje ofzo.

[...]

Wil jij dan meer, of wil de ander (met wie je chatte) wat meer? En als je meer wilt, dan ruiken vrouwen dat toch van een afstand? Dat zei je toch, of vergis ik me?

Ik zat vroeger uuuren in de breakout (dat tienerblad, als iemand dat nog kent?) chat te doen alsof ik een hele stoere jongen en had echte 'chat-vriendinnen' (t waren waarschijnlijk vadsige 40jarige pedo's als ik er nu zo aan terugdenk, maar dat terzijde), maar ja, chatten is leuk, maar toen wilde ik toch wel eens een echt meisje, dus ben me noodgedwongen sociaal gaan ontwikkelen.

Wat maakt het trouwens nog uit? Ik zei, dat ik het opgaf.

Klinkt pessimistisch, ik zou t niet opgeven als ik jou was. Ga gewoon jezelf sociaal ontwikkelen met echte mensen, wordt lid van een vereniging, of een sportclub, of een clubje waar je iets doet in teamverband. Als je veel te doen hebt dan heb je ook veel gespreksstof om vrouwen geïnteresseerd te houden.

Enneh, een nieuw overhemd, hippe schoenen, zonnebankje en casual 5oclock shadow helpt altijd
Mvermeer,

Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik zit op een muziekschool, en ik werk 41 uur per week. Ik ging in het verleden ook wel uit, maar het schiet niet op. De meeste vrouwen hebben een relatie, zijn getrouwd of zijn niet toe aan een relatie.

Ik heb zo onderhand het idee, dat ik niet iemand ben om er een relatie mee te hebben, mijn positieve eigenschappen ten spijt. Waarschijnlijk kan ik niet voldoen aan de verwachtingen van meeste anderen.

Dit issue levert bij mij alleen maar ergernissen op. Ik word er chagrijnig van, terwijl ik dat van nature niet ben. En dit onderwerp is doodvermoeiend voor anderen, en ik maak me er ook niet populairder op. Ik heb het idee, dat ik met leukere dingen bezig moet houden dan met dit.

Ik begin het ook lastig te vinden om dit soort berichten goed op te schrijven. Ik moet vaak dingen opnieuw verwoorden; ook omdat ik niet precies weet wat het probleem is.
Hans, je bent in ieder geval een lieverd en een goedzak zoals ik je van dit forum ken.

Ik begrijp wel dat je het op hebt gegeven. Knap van je!

En wie weet komt ze zo ineens je leven in gewandeld, dat kan ook een WoW-er zijn, want welja, ook vrouwen spelen dat!

Komt wel goed met jou hoor, met of zonder vrouw!
Och het zal wel goed komen, maar ik heb op het liefdesvlak een andere toekomst voorgesteld.

Ik kan niet socialer worden, dan ik al ben, dat zit er gewoon niet in. Ik vind dat een vrouw niet per se een WoWer moet zijn.

Ik heb geen andere keuze dan opgeven, want vrouwen stellen gewoon hoge eisen naar mijn gevoel. Op grond daarvan straal ik ook misschien uit, dat ik vrouwen niet erg mag, ook omdat ze mij als man (wel als mens) ook niet erg mogen.
Minimosi, ik ben ook wel eens bang dat ik niet een leuke man tegenkom, en die angst zit van binnen. Je zoekt de oorzaak bij allerlei overkomelijke problemen, die je waarcshijnlijk heel goed zou kunnen oplossen, als je ook al zo zelfstandig bent om naar het buitenland te gaan!

Ben je bang dat je alleen overblijft? Ik ken het gevoel, maar ik heb besloten dat ik de hoop niet opgeef. (zoals Hans in mijn opzicht wel doet)

Ik ben er ook inmiddels achter dat ik, als ik een leuke nieuwe man ontmoet, ineens heel onzeker ga worden (en me totaal anders ga gedragen). Juist omdat ik elke keer hoop dat dit DE man is. En achteraf denk ik bij mezelf: ik heb er niet eens van genoten.

Heb me van de week voorgenomen: Wat heb ik te verliezen? Ik heb alleen maar te winnen!

Heb namelijk net een leuke man ontmoet, maar ik kan alleen maar een leuke tijd met hem winnen en eventueel een leuke relatie opbouwen als ik me niet vastklamp aan de hoop (en daardoor de onzekerheid) dat dit DE man kan zijn.
quote:pop1980 schreef op 13 december 2008 @ 21:18:

Ik ben er ook inmiddels achter dat ik, als ik een leuke nieuwe man ontmoet, ineens heel onzeker ga worden (en me totaal anders ga gedragen). Juist omdat ik elke keer hoop dat dit DE man is. En achteraf denk ik bij mezelf: ik heb er niet eens van genoten.

Heb me van de week voorgenomen: Wat heb ik te verliezen? Ik heb alleen maar te winnen!

Heb namelijk net een leuke man ontmoet, maar ik kan alleen maar een leuke tijd met hem winnen en eventueel een leuke relatie opbouwen als ik me niet vastklamp aan de hoop (en daardoor de onzekerheid) dat dit DE man kan zijn.

Pop, wat verwoord je dii super! Ik heb dit precies zo. Als ik een leuke man ontmoet verander ik in een onwijs onzeker en bang muisje. Hierdoor jaag ik mannen, voor mijn gevoel, altijd weg!

Doordat ik zo onzeker en bang ben geniet ik er ook nauwelijks van....alleen het patroon doorbreken is zo moeilijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven