Bedrog? Hoe nu verder..

16-12-2019 13:07 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kreeg ik contact met een buitenlandse ex. Na maanden contact besloot hij dat hij een tattoo van mij lippen wilde in zijn nek. Dus ik stuurde hem een print. Hij vroeg zelfs mijn merk parfum en kocht het zodat we closer zouden zijn. Voor mij gaf dat het gevoel dat hij het meende om voor me te kiezen.
Hij was inmiddels al weg bij zijn ex en wilde zo snel mogelijk beiden appartementen verkopen die hij had, hij bezat ook een eigen winkel.
In november zagen we elkaar voor het eerst sinds 21 jaar daarvoor.
We hadden contact sinds juni 2018.
Ik zat in een relatie (18 jaar lang) met 2 kinderen maar dat ging stroef.
Ik had de relatie verbroken met mijn ex maar woonde er nog ivm ons koophuis.
In november raakte ik gelijk zwanger maar kreeg een miskraam. In december kwam hij weer en ik raakte weer zwanger.
Hij beloofde om zo snel mogelijk zijn 2e appartement te verkopen en zijn broer zou de zaak overnemen. Het voelde niet goed en onzeker dat ik bij mijn ex woonde en zwanger was, dus besloot een abortus met veel pijn en moeite. In februari kwam hij weer even langs om te kijken of we een winkel hier konden openen. Hij vroeg me ten huwelijk. In april kwam hij uiteindelijk hier in Nederland wonen, ik had inmiddels mediation rond met mijn ex. We leefde eerst even op de camping tot ons huurhuisje klaar zou zijn in mei. Toen... kwam ik erachter op zijn laptop dat hij een vrouw had gezien in september. Mijn hart klopte in mijn buik en keel, ik besloot eerst met hem te wandelen en daarna te vragen wat er aan de hand was met die vrouw. Hij gaf toe dat het een ex was van jaren geleden en dat hij haar 2x had gezien en de 2e keer met haar naar bed was gegaan.
Oooh ik kan mijn gevoelens en gedachtes moeilijk omschrijven maar ik voelde me bedrogen! Ik had zelfs momenten spijt dat ik bij mn ex weg was. Ik was zooo kwaad, ik stuurde hem terug naar zijn eigen land maar hij ging niet, in eerste instantie zei hij nee dat zie ik eruit als een idioot. Mijn gedachten zeiden: pardon?? Hij maakt zich druk om hoe hij overkomt?? Daarna gaf hij mij de schuld dat we ruzie hadden toendertijd. Ik kon voor mijn gevoel geen kant op.. ik had het geld nog niet van de verkoop van het huis, in het nieuwe huis moest veel gebeuren wat hij zou doen. Na veel spijtbetuiging en zweren dat ik de enige ben blabla vroeg hij om een kans. Ik dacht het te kunnen (achteraf gezien). Ik had er last van emotioneel en een intense woede die zei, schop hem buiten zodra hij het werk in huis klaar heeft. Toch probeerde ik erover te praten, want het knaagde. Ik wilde eerlijk gezegd ALLES weten. Voor mij gevoel heb ik alles voor hem veranderd, de pijn en verdriet van de kinderen kwamen er nog eens bij. En.. Mijn twijfel.. waren er meer vrouwen? Mijn missie en obsessie was zijn laptop uitpluizen.
Ik had zelfs contact met die ex, die doodleuk zei: ooh ben je niet gelukkig? Je moet met je vriend praten ik zeg niks. Ik voelde me letterlijk ziek en bleek ook dat ik alweer pril zwanger was van hem. Ik zag meer flirt berichten naar de vrouw hem hielp zijn appartement te verkopen. Hij had verzwegen dat hij met een vrouwelijke ex collega had afsproken (die volgens hem al vreemdging tijdens haar huwelijk).. dus ik stelde meer vragen en hij werd boos op mij. Ik moest het maar vergeten en focussen op ons leven nu. Daarnaast zei hij we hadden niet echt iets samen we zagen elkaar pas in november, sindsdien had ik geen contact met andere vrouwen. Ik moest nu maar van hem genieten. Ik werd een emotioneel wrak en besloot naar een ondersteuner te gaan van de huisarts. Ik was zo boos, ik zei jij richt dit aan en ik heb hulp nodig?? Na 1 gesprek en de 2e met hem samen zei die "therapeut" ja is het allemaal zo belangrijk? Je krijgt een kind samen richt je daar maar op. Nou ik voelde me helemaal niet serieus genomen! Liep weer met mijn ziel onder mijn arm rond en al mijn vragen nog.. hij gaf me niks, geen antwoorden want "hij wist het niet meer". Nou lekker gemakkelijk dacht ik. Ondertussen had ik vanalles uitgepluisd weer, zelfs zijn google maps activiteiten. Zo kwam ik er recentelijk achter dat de datum die ik dacht veel later was. En heb onze chatlog erlangs gehouden.. ik kon geen ruzie vinden! Zoals hij beweerde.. dus zelfs mijn pogingen om hem op zijn woord te geloven, bleken niet te kloppen. Hij beweert dat de datums van google en facebook niet kloppen. Zelfs de afgelopen maanden heb ik triggers gehad met films, liedjes het raakte me weer. Tot ik me verdiepte in wat is er mis met mij nu? Ik ben gaan googlen hoe je je relatie kan redden, vertrouwen terugwinnen, etc. Ik moest eerlijk toegeven met wat ik las, dat ik in een achtbaan zat van woede, verdriet en zelfs depressie. Ik herken mezelf niet eens terug. Ik word beschuldigd van jaloezie maar voor mij is vertrouwen het allerbelangrijkste in een relatie en dat heb ik niet. Ik word gek van mensen die zeggen ooh je krijgt een kind samen. Ten eerste heb ik een relatie met hem en als dat niet goed zit, zit de rest ook niet goed. Ik heb zelfs haat gevoeld naar hem. Alle pure liefde die ik voelde voor hem is veranderd. Ik voel me een idioot. Ik las zelfs als de vreemdganger de bedrogene beschuldigd geeft dat al helemaal het onzekere gevoel dat het weer kon gebeuren in de toekomst. Wauw een beschrijving die mijn gevoel omschreef. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan en weet me geen raad. Het lijkt ook alsof mijn gevoel er niet aan toedoet voor hem. En eerlijk gezegd ben ik nooit lang genoeg in zo'n soort relatie gebleven om het te proberen. Mezelf kennende zal ik dit NOOIT vergeten of vergeven. Ik heb zelfs moeite en relaties afgekapt met mensen die kwetsende opmerkingen maakte.
Zit ik nu zo diep hierin?
Eeeh wat?

Je verbreekt je lange relatie met kinderen voor een man die je meer die je meer dan 20 jaar niet hebt gezien en verwacht dat je je dan Al trouw is? Jullie hadden elkaar nog niet eens gezien toch? Waarom kan je hier niet overheen stappen?

En je raakt 2 keer achter elkaar zwanger, laat een abortus doen en raakt vervolgens weer zwanger? Wat is er mis met anticonceptie?

En ja jij hèbt echt hulp nodig... Als je bovenstaande leest... vindt je dat dan verantwoordelijk gedrag voor een moeder? Of voor een mens sowieso? Het klinkt echt heel erg instabiel (En dat is niet erg... maar hulp zal je wel nodig hebben).

Verder als antwoord op je probleem... Ik zou lekker alleen verder gaan... die man is niks joh... wie laat er nou een tattoo zetten van iemand die die 20 jaar niet heeft gezien. Als je zelf al niet stabiel bent heb je al helemaal niks aan een instabiele man.
O en nog iets... zonder vertrouwen is er geen relatie. Dat is gewoon einde relatie. Ik vertrouw mijn vriend honderd procent. De dag dat dat afneemt ben ik weg.
Nou Whatisthis, this is not all that smart.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat doen sommige mensen hun kinderen en zichzelf toch aan. En als je denkt dat je alles wel eens gelezen hebt, komt er zo'n topic voorbij.
Life is short. Eat dessert first.
Jij papt aan met een ex terwijl je zelf een relatie met kinderen hebt.

En nu ben jij bedrogen?

Naar zeg.
Het is toch duidelijk dat TO een verstandelijke beperking heeft.. Het is vooral sneu voor haar kinderen, zon zorgenmens als moeder. Hopelijk komt er goede zorgverlening op gang.
-Shifty- schreef:
16-12-2019 14:13
Goed verhaal, lekker kort.
Je neemt mij de woorden uit de mond :lol:
Iemand opstartster nog gezien?

Of is die alweer mee verhuisd met hem naar Godweetwaar?
Om daar een nieuw leven te starten samen met hem.
Whatisthis82 schreef:
16-12-2019 13:07
. Ik voel me een idioot.
Dat kan ik mij goed voorstellen! Als ik het allemaal zo lees, krijg ik ook het idee dat jij tamelijk idioot bent, eerlijk gezegd.
Arme kinderen, dat vooral.
hoezoos schreef:
16-12-2019 17:28
Het is toch duidelijk dat TO een verstandelijke beperking heeft..
Waar haal je dat uit? Ik zie een vrouw die hele slechte keuzes maakt.
Ik hoop trouwens dat als ze 18 jaar samen was met haar vorige partner die kinderen intussen ook +10 zijn.

Werkt al beter dan als ze 5 zouden zijn.
salinarosseno schreef:
16-12-2019 14:52
:facepalm:

Ik ben zo blij dat ik uit Nederland weg ben. Wat een tokkies.
De tokkies komen , gezien het verhaal van TO juist uit het buitenland . Dus weet niet hoe blij je nou eigenlijk moet zijn.

En verder ; 3x zwanger geraakt in al deze
ellende ? Pffff
Calypso- schreef:
16-12-2019 17:47
De tokkies komen , gezien het verhaal van TO juist uit het buitenland . Dus weet niet hoe blij je nou eigenlijk moet zijn.

En verder ; 3x zwanger geraakt in al deze
ellende ? Pffff
De helft van 't tokkie-gedeelte is toch echt zo Nederlands als wat.

Tenzij opstartster een ander paspoort / verblijfsvergunning zou hebben.
Ik ga ook scheiden want het is niet serieus zolang mijn man weigert een tattoo van mijn lippen in zijn nek te zetten en zich vol te sprayen met mijn parfum.

Dank voor de eyeopener.
minnimouse schreef:
16-12-2019 17:50
Ik ga ook scheiden want het is niet serieus zolang mijn man weigert een tattoo van mijn lippen in zijn nek te zetten en zich vol te sprayen met mijn parfum.

Dank voor de eyeopener.
Maar staan zijn lippen al forever and ever in jouw nek dan?

Want anders wordt er natuurlijk niet gescheiden.

En die parfum kan je ook gewoon met Kerst onder de boom leggen.
Of je bespringt en besproeit hem tijdens de seks.
Ik heb denk ik nog nooit iemand een abortus geadviseerd, want ik vind dat altijd echt alleen het aller aller laatste redmiddel. Toch zou ik bij jou zeggen doe alsjeblieft een abortus. Wat heb jij er een ongelofelijke zooi van gemaakt. Niet te geloven. Voor jezelf maar vooral voor je kinderen en hun vader, niet te filmen gewoon.

Maar ja nu moet je op de blaren zitten. Al met al lijkt jou situatie me niet geschikt om een kind in op te voeden. En jij als persoon op dit moment evenmin.

Veel succes. Ik hoop oprecht dat je goede vriendinnen hebt of iemand bij wie je terecht kunt. Aan dit forum ga je weinig steun ervaren, vrees ik.
Dus jij bedriegt je partner door contact te hebben met een ex ipv je relatie probleem op te lossen? En nu gaat je ex weer bij jou vreemd.....

Je klinkt eerder als iemand van 18 dan als iemand die 18 jaar lang een relatie heeft gehad.

Je komt op mij over alsof je echt de weg kwijt bent. Kun je hulp krijgen bijv via huisarts? Daarnaast raad ik je aan om op korte termijn contact op te nemen met het FIOM. Zorg dat je hulp en ondersteuning krijgt.
TO, je hebt 2 kinderen schrijf je.

Heb je nou echt niets beters te doen dan je met hem en dat gezeik bezig te houden?
En wie zorgt er voor je kinderen terwijl jij alleen maar met dit gezeik bezig bent?
nou ja, je verwacht het niet
S-Meds schreef:
16-12-2019 18:22
nou ja, je verwacht het niet
😅
Pfff, wat een verhaal.
Als ik jouw vriend was bleef ik lekker in het buitenland.
Ik heb niet alles gelezen, maar ooit van anticonceptie gehoord? Wat denk jij lichtzinnig over zwanger worden zeg.
lila01 schreef:
16-12-2019 19:17
Ik heb niet alles gelezen, maar ooit van anticonceptie gehoord? Wat denk jij lichtzinnig over zwanger worden zeg.
Ja maar ja, ze heeft al 2 kinderen van de vorige ... Nu moet ze waarschijnlijk snel zijn en heeft ze geen jaren meer als ze ook nog een kind van hem wil.
Arme kinderen :facepalm:
En ik dacht dat ik goedgelovig en naïef kon zijn maar jij wint.

Anticonceptie en een soa testje aanvragen denk ik. Dat zal verstandig zijn.

Jij bent je eigen vijand misschien moet je hulp gaan zoeken.

Ik ben halverwege je verhaal gestopt met lezen ik vond het drama genoeg voor vanavond.
05-2019 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 23:24
17.81% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven