Beetje in de war
vrijdag 12 september 2008 om 19:39
Ik wil iets voorleggen. Anderhalf jaar geleden (jan 2007) heb ik een leuke man leren kennen, errug leuk en ook leuke tijd gehad, tot hij een paar weken later niets meer van zich liet horen, telefoon was ook ineens afgesloten enzo... later (maartl 2008) hem weer teruggevonden via hyves, even weer via internet contact gehad maar daarna was het weer stil (waarom weet ik niet) nu ineens weer msn contact en hij geeft aan dat hij mij mist (ik hem ook wel maar heb dat niet gezegd). Mijn voornaamste vraag is wat moet ik hiermee? Ik heb aan hem al gevraagd waarom hij niets meer liet horen en zijn reden was: iedereen maakt fouten in het leven. Toen ik hem vroeg of hij in de bak had gezeten, gaf hij als antwoord: ja in de kattebak erg vaag allemaal. Aan de ene kant denk ik dat ik het contact moet afkappen maar aan de andere kant ook weer niet om hem een kans te geven, en ik ga er zeker achterkomen waarom hij geen contact opnam desnoods via zijn ouders, moeilijk moeilijk. BTW heb destijds ook al zijn ouders ontmoet dus het was geen 'fling' maar hij blijft vaag over zijn redenen om mij te 'negeren'. Wat moet ik hier nu mee?
vrijdag 12 september 2008 om 19:43
Je gevoel achterna gaan!
Als jij zoiets hebt van 'wow, dit is de vent waar ik op wachtte', ga ervoor. Vraag inderdaad waarom 'ie geen contact had gezocht. En als je dat niet vertrouwd, tsja, dan misschien toch maar z'n ouders. Als dan blijkt dat 'ie je iets niet heeft verteld (wat jij ernstig genoeg vindt om geen relatie te beginnen) kan je er altijd nog voor kiezen om de boot af te houden.
Als jij zoiets hebt van 'wow, dit is de vent waar ik op wachtte', ga ervoor. Vraag inderdaad waarom 'ie geen contact had gezocht. En als je dat niet vertrouwd, tsja, dan misschien toch maar z'n ouders. Als dan blijkt dat 'ie je iets niet heeft verteld (wat jij ernstig genoeg vindt om geen relatie te beginnen) kan je er altijd nog voor kiezen om de boot af te houden.
vrijdag 12 september 2008 om 19:52
De man is duidelijk: leave me alone.
Uitfvogelen hoe/wat/waarom brengt je niets dan alleen maar nog meer verwarring.
Ik zei het in een andere post ook al (en dit is me door zoveel mannen vaker verteld, ik geloof het nu ook ECHT) als een man echt van je houdt, niets maar dan ook niets houdt hem tegen om dat kenbaar te maken. Mannen zijn eenvoudig. Keep that mind
Uitfvogelen hoe/wat/waarom brengt je niets dan alleen maar nog meer verwarring.
Ik zei het in een andere post ook al (en dit is me door zoveel mannen vaker verteld, ik geloof het nu ook ECHT) als een man echt van je houdt, niets maar dan ook niets houdt hem tegen om dat kenbaar te maken. Mannen zijn eenvoudig. Keep that mind
vrijdag 12 september 2008 om 20:11
Dit soort mannen houden van spelletjes. Het spelletje van aantrekken en afstoten, en zolang jij reageert heeft hij jou precies waar hij jou hebben wil. Ik spreek helaas uit ervaring....
Dit soort mannen zijn funest voor je zelfvertrouwen.....
Verder ben ik het met Sensy eens.
Dit soort mannen zijn funest voor je zelfvertrouwen.....
Verder ben ik het met Sensy eens.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

vrijdag 12 september 2008 om 20:36
Eens even denken, wat weten we over deze man:
- Verdwijnt tot 2x toe als sneeuw voor de zon;
- Biedt daarvoor geen excuses aan;
- Probeert de stemming toch gezellig te houden met alternatieve teksten als "ik mis je";
- Geeft geen eerlijke antwoorden op directe vragen.
Welke info heb je nog meer nodig om tot een conclusie te kunnen komen?
- Probeert de stemming toch gezellig te houden met alternatieve teksten als "ik mis je";
Welke info heb je nog meer nodig om tot een conclusie te kunnen komen?
vrijdag 12 september 2008 om 21:07

vrijdag 12 september 2008 om 21:27
Teigetje, misschien hééft hij wel vastgezeten of is hij opgenomen geweest, maar hoe dan ook heeft hij steeds geen contact met jou opgenomen. Altijd en overal is wel op de 1 of andere manier de gelegenheid om dat te doen, als je maar wilt. Dus zo diep zit de interesse/liefde bij hem blijkbaar niet, anders had hij wel iets van zich laten horen. Steek er geen energie meer in - die man is jouw tijd niet waard! Er zijn zoveel leuke lieve mannen op de wereld die wél van zich laten horen, betrouwbaar zijn etc. dat het zonde is om je tijd aan deze te verdoen. Heb meer respect voor jezelf dan dat...
zaterdag 13 september 2008 om 06:40
quote:Teigetje29 schreef op 12 september 2008 @ 19:39:
Toen ik hem vroeg of hij in de bak had gezeten, gaf hij als antwoord: ja in de kattebak erg vaag allemaal.Ik vind het ook een rare vraag, of hij in de bak had gezeten. Daarom geeft hij een raar antwoord: "Ja, in de kattebak."
Toen ik hem vroeg of hij in de bak had gezeten, gaf hij als antwoord: ja in de kattebak erg vaag allemaal.Ik vind het ook een rare vraag, of hij in de bak had gezeten. Daarom geeft hij een raar antwoord: "Ja, in de kattebak."
World of Warcraft: Legion
zaterdag 13 september 2008 om 11:25
quote:nummerzoveel schreef op 12 september 2008 @ 20:36:
Welke info heb je nog meer nodig om tot een conclusie te kunnen komen?Mooi lijstje. Klinkt toch niet als iemand waar jij je hele leven gelukkig mee gaat worden, tenzij je houdt van gekwetst worden.
Welke info heb je nog meer nodig om tot een conclusie te kunnen komen?Mooi lijstje. Klinkt toch niet als iemand waar jij je hele leven gelukkig mee gaat worden, tenzij je houdt van gekwetst worden.
zaterdag 13 september 2008 om 12:02
Teigetje, als ik het goed lees heb je 1,5 (!) jaar geleden een paar leuke weken met deze man gehad. Sindsdien heb je hem alleen 'gesproken' via hyves en msn en is hij 2 keer spoorloos verdwenen. Hoe kun je dan praten over 'elkaar missen'.
Wat je hie rmee moet? Niets. Afkappen. Waarschijnlijk zal hij dat trouwens wel weer doen.
Wat je hie rmee moet? Niets. Afkappen. Waarschijnlijk zal hij dat trouwens wel weer doen.
zaterdag 13 september 2008 om 13:01
Begrijp ik uit jouw verhaal dat JIJ weer contact hebt gezocht via Hyves? Zou het dan zo kunnen zijn dat hij anders helemaal niet teruggekomen was? In elk geval niet in zijn voordeel dat hij pas weer contact wilde nadat jij weer van je had laten horen. Nog een reden erbij bij de vele redenen die hier al genoemd zijn.
Daarnaast vind ik het zondermeer niet kunnen dat hij geen antwoord geeft op een erg cruciale vraag in het contact tussen jullie. Dat is geen openheid en geen vertrouwen. Een hele slechte basis.
Daarnaast vind ik het zondermeer niet kunnen dat hij geen antwoord geeft op een erg cruciale vraag in het contact tussen jullie. Dat is geen openheid en geen vertrouwen. Een hele slechte basis.