Beetje lullig vriendje

20-08-2008 23:15 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke,

Ik ben boos

Morgen ben ik jarig.

Vriendje zou komen. Ik hoor al 3 dagen niets van hem, geen sms, geen krabbel, niets.

Ik stuur een sms vanavond, goh, hoe is het met je, hij belt me op, en verteld mij heel opgeruimd zijn dag morgen;

Hij gaat eerst werken, dan sporten, dan theedrinken bij zn moeder (en zn zusje uitzwaaien die naar Zweden gaat) en daarna komt hij naar mij toe. hij zal er om 7 uur, half 8 zijn.

Ik geef een feestje, op aanraden van hem, ik ben er niet zo van, maar omdat het toch wel leuk is, doe ik het, en nou is ie er super laat! Maar een uurtje voordat iedereen komt!

Het gaat me er niet om dat ie zo laat is, (dat lieg ik een klein klein beetje)...

Maar dat ie het niet eerder heeft gemeld. Nu zit ik dus alleen, op mijn verjaardag. Dat vind ik niet tof.

Had ik het eerder geweten, had ik iemand gebeld, zodat ik iets leuks kon doen samen met iemand, samen eten, koffie drinken, weet ik veel, maar ik dacht dat hij er zou zijn.

Lullig, of niet.

Ik ben boos, hoe reageer ik als ie er morgen is??
Lang zal je leven lang zal je leven lang zal je leven in de gloria in de gloriaaaaa in de gloria!!!! Hiepredepiep, hoera!!!!! Eeen fijne verjaardag, een hele mooie dag toegewenst en een fantastisch liefdevol jaar!!! En knuffel je vriendje maar lekker plat vanavond!! Of eerder als ie er toch al staat!!!
Dit gezeik om niks altijd. Zeg het tegen hem, of had hém gebeld. Jammer dat dit forum zo vaak vervuild wordt met dit soort probleempjes van niks.
Frits, ouwe zeurneus, feliciteer onze bloem nou liever!
Zo, die Frits is even een vent!! Ben ik even onder de indruk! Wat doe je uberhaupt op dit forum, sufferd, als je het allemaal niets vindt....? Sukkel.
Fijne dag Narcis, ik ga plat... Liefs, Paloma
quote:FritsvanEgters schreef op 21 augustus 2008 @ 00:04:

Dit gezeik om niks altijd. Zeg het tegen hem, of had hém gebeld. Jammer dat dit forum zo vaak vervuild wordt met dit soort probleempjes van niks.

Alsof jij altijd van die heule zinnige bijdragen levert

En ach, sommige mensen hebben bij dit soort dingen ook een steuntje in de rug nodig. Leermomentjes.
Gefeliciteerd!!!! Maak er morgen gewoon een leuke dag van. Even bellen met vriend of wat vriendinnen. Niet gaan mokken hoor, dan krijg je achteraf alleen maar spijt dat het niet gezellig was.

Fijne dag morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een drama om niks, stel je in godsnaam toch niet zo aan. Hij komt toch? Jij bent ontzettend aandacht vragend en claimerig. En dan ook nog chagerijnig zijn als het niet helemaal volgens jouw plan gaat. Als ik je vriend was, dan was ik helemaal niet gekomen. Vreselijk dit soort meisjes...
Helpt het als je weet dat het overgrote deel van de relaties strandt op te hoge verwachtingen en onduidelijke communicatie?

Je hebt het zelf niet echt goed geregeld. Mannen moet je nu eenmaal gewoon ronduit vertellen wat je van ze wil. Niet gaan zitten hopen dat ze gedachten kunnen lezen. Ik weet niet zeker of ze het niet kunnen, ik weet wel zeker dat ze het niet willen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Als eerste: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ten tweede: Vertel hem wat je hier hebt neer geschreven!
Ben het eens met de andere meningen. Gewoon duidelijk zijn in wat je wil. Mannen hebben het vaak niet door en dan maak het niet uit hoeveel hints je geeft. Zo claimering vind ik je trouwens niet. Geen ruzie over maken en gewoon van je feestje genieten! Gefeliciteerd trouwens ;)
Van harte gefeliciteerd meid en een fijne dag!!

Waarom ga jij eigenlijk niet mee naar je schoonmoeder om je schoonzusje uit te zwaaien? Of zijn jullie nog niet zover in jullie relatie?

Ik vind 3 dagen geen contact trouwens best veel. Het kan dat het vaker voorkomt, maar bij mij is dat niet normaal.
quote:donttrysohard schreef op 21 augustus 2008 @ 09:05:

Wat een drama om niks, stel je in godsnaam toch niet zo aan. Hij komt toch? Jij bent ontzettend aandacht vragend en claimerig. En dan ook nog chagerijnig zijn als het niet helemaal volgens jouw plan gaat. Als ik je vriend was, dan was ik helemaal niet gekomen. Vreselijk dit soort meisjes...

Helemaal mee eens

Vind ook dat als je 24 bent je niet meer spreekt voor vriendje, maar gewoon over vriend.

Beetje kinderachtig allemaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:alice33 schreef op 21 augustus 2008 @ 00:07:

Frits, ouwe zeurneus, feliciteer onze bloem nou liever!Vooruit, gefeliciteerd! En maak er een mooie dag van!
quote:narcisje6 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:24:

als ie EVEN had gemeld dat ie er niet zou zijn, had ik dat kunnen voorkomen..

Vreemde redenatie.

Ik laat namelijk altijd even weten waar ik wel zal zijn.

De lijst met waar ik allemaal niet ben is namelijk veel langer dan de lijst waar ik wel ben.

Jij draait hier naar mijn mening de zaken om...

Als jij persé had gewild dat hij er de hele dag bij zou zijn dan had je dat even moeten laten weten.
Mijn post was mosterd...

Nou, hopelijk heb je een leuke dag, ondanks dat je boos was.

Gefeliciteerd in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven