Beetje lullig vriendje
woensdag 20 augustus 2008 om 23:15
Oke,
Ik ben boos
Morgen ben ik jarig.
Vriendje zou komen. Ik hoor al 3 dagen niets van hem, geen sms, geen krabbel, niets.
Ik stuur een sms vanavond, goh, hoe is het met je, hij belt me op, en verteld mij heel opgeruimd zijn dag morgen;
Hij gaat eerst werken, dan sporten, dan theedrinken bij zn moeder (en zn zusje uitzwaaien die naar Zweden gaat) en daarna komt hij naar mij toe. hij zal er om 7 uur, half 8 zijn.
Ik geef een feestje, op aanraden van hem, ik ben er niet zo van, maar omdat het toch wel leuk is, doe ik het, en nou is ie er super laat! Maar een uurtje voordat iedereen komt!
Het gaat me er niet om dat ie zo laat is, (dat lieg ik een klein klein beetje)...
Maar dat ie het niet eerder heeft gemeld. Nu zit ik dus alleen, op mijn verjaardag. Dat vind ik niet tof.
Had ik het eerder geweten, had ik iemand gebeld, zodat ik iets leuks kon doen samen met iemand, samen eten, koffie drinken, weet ik veel, maar ik dacht dat hij er zou zijn.
Lullig, of niet.
Ik ben boos, hoe reageer ik als ie er morgen is??
Ik ben boos
Morgen ben ik jarig.
Vriendje zou komen. Ik hoor al 3 dagen niets van hem, geen sms, geen krabbel, niets.
Ik stuur een sms vanavond, goh, hoe is het met je, hij belt me op, en verteld mij heel opgeruimd zijn dag morgen;
Hij gaat eerst werken, dan sporten, dan theedrinken bij zn moeder (en zn zusje uitzwaaien die naar Zweden gaat) en daarna komt hij naar mij toe. hij zal er om 7 uur, half 8 zijn.
Ik geef een feestje, op aanraden van hem, ik ben er niet zo van, maar omdat het toch wel leuk is, doe ik het, en nou is ie er super laat! Maar een uurtje voordat iedereen komt!
Het gaat me er niet om dat ie zo laat is, (dat lieg ik een klein klein beetje)...
Maar dat ie het niet eerder heeft gemeld. Nu zit ik dus alleen, op mijn verjaardag. Dat vind ik niet tof.
Had ik het eerder geweten, had ik iemand gebeld, zodat ik iets leuks kon doen samen met iemand, samen eten, koffie drinken, weet ik veel, maar ik dacht dat hij er zou zijn.
Lullig, of niet.
Ik ben boos, hoe reageer ik als ie er morgen is??
woensdag 20 augustus 2008 om 23:44
Ik ook. Hij heeft er waarschijnlijk niet bij nagedacht dat jij rekening met zijn belofte zou houden. En dus zou ik dat hem vertellen, anders kun je er donder op zeggen dat het vaker gaat gebeuren. Met kerst bijvoorbeeld, en met oud en nieuw. En dan is het nog lulliger als je de hele tijd alleen zit.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:46
woensdag 20 augustus 2008 om 23:50
Ja meis, maar hij is er wel voor je hoor, Vergeet dat nou niet! Het zou leuk zijn als hij er was de hele dag vanaf twaalf uur maar dat komt effe niet uit. Daarom houdt ie niet minder van je hoor, echt niet! Je zegt het zelf al, je begrijpt het. n je baalt. Logisch. Maar 's avonds is hij er in ieder geval EN hij heeft een leuk kadootje voor je. En jij bent straks jarig en hebt morgen een hele leuke dag voor de boeg. En on top of it all komt je vriendje 's avonds ook. Meis, maak je niet druk.
Volgens jaar is hij er bij, de hele dag.
Volgens jaar is hij er bij, de hele dag.
Hoe gaat dat gezegde ook al weer? Denken moet je aan een paard overlaten, die heeft een groter hoofd?
Gewoon volgende keer even communiceren. Hij is geen helderziende. En je hoeft ook niet altijd maar denken dat alles van een man zijn kant uit moet komen. Als je hem erbij wilde hebben kan je dat ook uitspreken, tenzij hij het kon ruiken.
Daarbij, je kan toch morgenochtend iemand bellen om iets smiddags te gaan doen? En wat is er mis mee om met hem mee te gaan smiddags? Kan toch ook gezellig zijn. Niet zo moeilijk doen zou ik zeggen, het lijkt me geen moedwil dat hij niet wil komen. Jij bent ook tekort geschoten wat je graag zou willen op je verjaardag.
Ga gewoon met hem mee morgen. Of weet zijn familie nog niet van jullie dat hij daar alleen heen gaat?
Gewoon volgende keer even communiceren. Hij is geen helderziende. En je hoeft ook niet altijd maar denken dat alles van een man zijn kant uit moet komen. Als je hem erbij wilde hebben kan je dat ook uitspreken, tenzij hij het kon ruiken.
Daarbij, je kan toch morgenochtend iemand bellen om iets smiddags te gaan doen? En wat is er mis mee om met hem mee te gaan smiddags? Kan toch ook gezellig zijn. Niet zo moeilijk doen zou ik zeggen, het lijkt me geen moedwil dat hij niet wil komen. Jij bent ook tekort geschoten wat je graag zou willen op je verjaardag.
Ga gewoon met hem mee morgen. Of weet zijn familie nog niet van jullie dat hij daar alleen heen gaat?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:52
Ik zou het niet morgen doen. Je bent jarig morgen. Hij is lief, voor jou en voor zijn zus en voor zijn moeder. Laat het maar even rusten en zeg ooit nog eens dat je het ook leuk had gevonden als hij er de hele dag was geweest, maar dat je het nu ook leuk hebt gehad. Dat je hem graag op dit soort dagen bij je hebt omdat je hem lief vindt. Klaar. Geen verwijten, geen discussie, gewoon zeggen dat je hem graag bij je hebt.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:56
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:50:
Dat sms-en van tegenwoordig..., zegt deze oude taart . Wat is er toch mis met verbale communicatie over dergelijke zaken?
)Hoho ; in onze tijd kwamen postduiven ook niet altijd op tijd aan enzo . En als het stormde was het ook wel een gedoe met die rooksignalen
Dat sms-en van tegenwoordig..., zegt deze oude taart . Wat is er toch mis met verbale communicatie over dergelijke zaken?
)Hoho ; in onze tijd kwamen postduiven ook niet altijd op tijd aan enzo . En als het stormde was het ook wel een gedoe met die rooksignalen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 augustus 2008 om 00:00
donderdag 21 augustus 2008 om 00:00
Alvast gefeliciteerd. Maak er morgen gewoon een leuke dag van. En zet je zorgen opzij.
En verder sluit ik me aan bij mylene, neit moeilijk doen en miss kun je mee zn zus uitzwaaien? Gewoon vragen, even bellen (onee kon niet) nou smsen dan. Maar niet in je eentje gaan mokken hoor. Of bel een vriendin ofzo op ja, voor smiddags.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
En verder sluit ik me aan bij mylene, neit moeilijk doen en miss kun je mee zn zus uitzwaaien? Gewoon vragen, even bellen (onee kon niet) nou smsen dan. Maar niet in je eentje gaan mokken hoor. Of bel een vriendin ofzo op ja, voor smiddags.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!