beetje vreemde vraag

04-03-2012 09:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb misschien een wat vreemde vraag, maar zou wel graag het antwoord willen weten!

Ik heb vanavond een date met een jongen. Hij is de broer van een vroegere vriendin van mij...

Nou heb ik die jongen al zo'n 6 jaar niet meer gezien ofzo, maar de afgelopen 2 weken kletsen we via de computer.

Nou ga ik hem morgen ophalen met mijn auto en ik word een beetje zenuwachtig als ik denk aan de begroeting! Want wat moet ik doen? Drie kussen? Ik zit natuurlijk in de auto en hij stapt bij mij binnen. Oké, ik ben een zenuwpees om niks maar ik maak me altijd beetje zenuwachting om begroetingen bij mensen die ik niet zo goed ken!

Maar goed, wat zouden jullie dus doen? :p
Ik zou uitstappen, en dan 3 zoenen doen. In de auto zit je toch in een wat andere positie, waardoor de eerste kus al op de mond terecht kan komen.
Maak je eens niet zo druk!

Kijk gewoon hoe het loopt. Misschien zit jij wel niet in de auto, maar sta je voor de deur (om aan te bellen)
Wel leuk zo'n date, ik wens je alle succes.
Inderdaad gewoon uitstappen om aan te bellen, dat maakt de begroeting meteen een stuk minder beladen.
Uhmmm ja.. dat zou inderdaad ook kunnen dat ik uitstap haha. Ow ik heb gewoon bijna nooit dates, dus ik vind dit spannend!
Owh, en heel veel plezier gewenst natuurlijk!
Ja, ligt er ook aan of hij thuis is of niet. Hij zou me nog laten weten waar ik hem moet ophalen. Want we willen allebei niet dat zijn zusje (mijn vriendin van op de middelbare school, lang geleden) het nu al weet. Straks vindt zij dat niet leuk ofzo. Als er een tweede date komt dan vertelt hij het natuurlijk wel aan haar.

Maar als hikj thuis is dan kan ik dus niet aanbellen geloof ik.. Doet zij straks open haha.
gewoon 3 kussen op de wang joh komt goed meid, waarschijnlijk komt hij je ook gewoon begroeten en gaat het vanzelf
Drie kussen ja, en als je blijft zitten in de auto gewoon een beetje bijdraaien richting passagiers stoel. Anders heb je inderdaad kans dat er een zoen op mond terecht komt..!!
Dat is een goeie, even uitstappen.

Verder niet zo druk maken en veel plezier! *adem in adem uit*
Oh, op het forum om advies vragen betekent natuurlijk ook nadien ons even op de hoogte brengen, hè!
Haha ik zal het na de date meteen vertellen hoe het was gegaan! ;) of het niet per ongeluk een kus op de mond werd haha.

Dankje voor de reacties!
Ja joh, uitstappen gewoon. Het is toch ook niet zo netjes om te blijven zitten?

xYella.
afwachten wat hij doet. Ik zou wel blijven zitten..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
waarom haal jij hem op?

daarnaast vind ik het zo raar om voor een deur te wachten, zonder even naar binnen te komen.
Veel plezier meid!!
Uitstappen, 3 zoenen op de wang en de rest lekker laten gebeuren.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven