Begrijp er niets van!

15-01-2009 11:36 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke poging 2 om te posten...

Hoi lieve mensen,

Ik ben een jonge meid die een ramp is in de liefde. Vorige week leerde ik echter een toffe man kennen. We gingen aan de praat en uiteindelijk kusten we ook. (we kenden elkaar ook van het werk). Hij maakte me duidelijk dat hij me al een tijdje in het zicht had, maar verlegen was. Hij gaf me een heleboel complimentjes en duidelijk de indruk dat er meer in zat! We wisselden gsmnummers en spraken af om te daten enkele dagen later. De dagen nadien belde hij me en smsten we. Ik had nog steeds een goed gevoel. De dag van de date zei hij af (ziek). De dag nadien hadden we nog steeds contact met gsm, maar ik had het gevoel dat hij niet bepaald stond te springen voor af te spreken. En idd, tot op vandaag is er nog geen date geweest. Plotseling is het ook windstil geworden op mijn gsm. Ik begrijp er niets van... Waren het weer allemaal praatjes of zijn mannen nu echt zo wisselvallig!

Ik dacht eerst dat hij me in bed misschien wou krijgen, maar waarom dan de dagen erna tof contact houden. Hij zal wsl niet geinteresseerd zijn, maar dan begrijp ik niet waarom het in begin zo goed leek. Ik kon me trouwens geen beter begin in beelden....

Grrrrr...LAP weer tegenslag
Hij is toch ziek? Er heerst een flinke griepepidemie, dus mss ligt ie wel gewoon de hele dag in bed.

zou m nog even een paar daagjes hersteltijd geven. Als ik hondsberoerd ben heb ik ook geen zin in uitgebreid bellen etc. dan wil ik alleen maar in bed liggen.

Stuur m een beterschaps- e-card.

Hoor je over een week nog steeds niks, dan vod ie je best leuk maar niet leuk genoeg. wil niet zeggen dat het hem er om ging om je in bed te krijgen, maar wel dat hij je gezelig vond voor die ene avond maar niet voor de rest van zijn leven.
Er zijn meer dames in beeld schat ik. Next.
Clowns to the left of me..
Goede griep duurt een week.

heb je over een week dus nog niks gehoord, dan zou ik niks verwachten.
Is ie in de tussentijd ook afwezig op jullie werk? In dat geval zou ik idd 'n beterschaps sms/e-card sturen en als ie niet reageert wanneer ie weer terug aan 't werk gaat, dan was 't 'm gewoon niet.
Joehoe... hij is ZIEK.

En hij is een man, dus hij heeft je laten weten dat hij ziek is en vindt nu dat jij weet dat hij ziek is en het dus doodnormaal vindt dat je niets van hem hoort. Als het echt zo leuk was dan zit je er vast niet naast en komt hij vanzelf wel weer boven water.

(vorige week = max 10 dagen -/- aantal dagen wel contact = wat? 3 dagen stilte? Haal eens adem! )
Hij ligt ziek in bed? Dan heeft ie toch niks beters te doen dan smsen, of zie ik dat nou verkeerd? Jiipke, ik snap je helemaal! Tenzij zijn beltegoed op is of zoiets doms, dan is t een ander verhaal. Maar als je gevoel al zegt dat hij eigenlijk toch niet zo geinteresseerd is als hij eerst leek, klopt je gevoel zeer waarschijnlijk wel.

Dat ligt niet aan jou, jij bent geen "ramp in de liefde" zoals je jezelf omschreef. Hij is gewoon niet zo geinteresseerd als hij eerst leek, of hij is van gedachten veranderd. Niets wat je daaraan kunt doen. Rustig om je heen kijken waar er nog meer leuke mannen rondlopen zou ik zeggen!
Eh, als ik met griep in bed lig heb ik echt wel wat beters te doen dan wie dan ook te smsen hoor Teigera.

@TO, ik zou ook een beterschapskaartje sturen en even afwachten (lastig, ik weet het!)
Bedankt om jullie reacties!

Maar om alle duidelijkheid, hij was maar 1 dag ziek. De dag erna liep hij springlevend op het werk! Ook op die dag hadden we nog contact met gsm en hebben we nog wat gekletst. We maakten min of meer een afspraak voor de dag erna. Ook die dag had hij dan een flauw excuus! Dus ja... t is duidelijk dat hij niet geinteresseerd is. Maar ik begrijp gewoon niet waarom hij dan zo een lieve en leuke dingen zei. Dat kan je toch niet zomaar uitvinden. Hij wist precies nog wanneer en waar hij me gezien had... Hij gaf duidelijk aan dat er meer in zat en toonde een welgemeende interesse... Drie dagen later is alles dus verdwenen!

OOooh ik zou ze zo graag vermoorden soms die mannen!

En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn!!!??
Tja, zo te lezen heeft hij zich blijkbaar bedacht.

Als ik in jouw schoenen stond, zou ik hem gewoon bellen of even apart nemen en zeggen dat het je duidelijk is geworden dat hij zich heeft bedacht, maar dat je het wel volwassen, beschaafd en respectvol had gevonden als hij dat tegen je had gezegd.

Of hoop je stiekem dat hij alsnog wel over de brug komt?
Ik zou me er niets van aantrekken..

Mannen houden ervan als je hard to get bent..

Ga hem niet achterna als hij jou wil dan komt hij jou achterna.

Zo niet meid zijn zijn er genoeg anderen!!!

Voor iedereen loopt er wel wat rond
quote:MissBrein schreef op 16 januari 2009 @ 12:09:

Mannen houden ervan als je hard to get bent..Klopt toch niet helemaal. Als een vrouw hard to get is, denk ik al snel dat ze geen interesse heeft.
World of Warcraft: Legion
quote:mabel007 schreef op 16 januari 2009 @ 11:37:

Tja, zo te lezen heeft hij zich blijkbaar bedacht.

Als ik in jouw schoenen stond, zou ik hem gewoon bellen of even apart nemen en zeggen dat het je duidelijk is geworden dat hij zich heeft bedacht, maar dat je het wel volwassen, beschaafd en respectvol had gevonden als hij dat tegen je had gezegd.

Of hoop je stiekem dat hij alsnog wel over de brug komt?Zoiets zou ik ook doen. Ik zou me anders de hele tijd lopen ergeren op mijn werk omdat ie dat fatsoen niet had om gewoon te zeggen dat ie alsnog geen interesse blijkt te hebben.
Hij is pas een week in beeld, en nu maak je je al zorgen omdat er nog geen date is?

Pffff.... relax even joh...
Als ie je echt leuk vindt, dan hadden jullie al minimaal geluncht samen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven