Ben ik Biseksueel?
dinsdag 13 september 2011 om 19:38
Op deze leeftijd ga je inderdaad je sexuele identiteit ontdekken en dan kun je je afvragen of je lesbisch, bi of hetero bent. Heel gewoon hoor als je gemengde gevoelens hebt zoals jij.
Maar even wat wijze woorden van een oude sok: tussen dingen denken en dingen doen zit een groot verschil, dus doe maar rustig aan met die vriendjes (en vriendinnetjes ).
Maar even wat wijze woorden van een oude sok: tussen dingen denken en dingen doen zit een groot verschil, dus doe maar rustig aan met die vriendjes (en vriendinnetjes ).
dinsdag 13 september 2011 om 19:39
quote:ambergagafan schreef op 13 september 2011 @ 19:37:
Ik weet dat ik jong bennnn.
Maar ik word hier echt helemaal gek van ik moet het gewoon weten.
Heeft iemand een site ofzo waar je van die test dingen kunt doen? want zo word ik echt helemaal gekNee, je hebt geen afwijking dus die testen bestaan niet.
Ik weet dat ik jong bennnn.
Maar ik word hier echt helemaal gek van ik moet het gewoon weten.
Heeft iemand een site ofzo waar je van die test dingen kunt doen? want zo word ik echt helemaal gekNee, je hebt geen afwijking dus die testen bestaan niet.
dinsdag 13 september 2011 om 19:41
Dat is niet te testen Amber
Nu is het niet zo dat je meteen 'bi' bent als je bewondering voor iemand hebt.
Ik heb ook 2 goede vriendinnen die waanzinnig mooi,lief, knap en grappig zijn en ik echt een beetje verliefd op ben,
MAAR ik moet er niet aan denken om met ze te zoenen of whatever.. Ik bewonder ze gewoon
Geef het tijd, je komt hier vanzelf achter en geniet nu gewoon van je 'crush'!
Nu is het niet zo dat je meteen 'bi' bent als je bewondering voor iemand hebt.
Ik heb ook 2 goede vriendinnen die waanzinnig mooi,lief, knap en grappig zijn en ik echt een beetje verliefd op ben,
MAAR ik moet er niet aan denken om met ze te zoenen of whatever.. Ik bewonder ze gewoon
Geef het tijd, je komt hier vanzelf achter en geniet nu gewoon van je 'crush'!
Internagelaktisch
dinsdag 13 september 2011 om 19:42
Lieve schat, je bent inderdaad nog erg jong en ik denk niet dat je met een test op internet kunt bepalen of je hetero of bi bent. Ik kan je alleen uit eigen ervaring vertellen dat ik op jouw leeftijd (ook) wel eens verliefd was op een meisje, terwijl ik op latere leeftijd alleen op mannen ben gaan vallen.
Waarom vind je het zo belangrijk om te weten wat je sexuele geaardheid is?
Waarom vind je het zo belangrijk om te weten wat je sexuele geaardheid is?
dinsdag 13 september 2011 om 19:46
Je vind dat meisje van atletiek waarschijnlijk gewoon heel mooi en leuk en lief en misschien ook stoer.. Misschien zou je zelf graag een beetje zijn zoals zij. Ik had vroeger wel eens dat ik zó tegen een ouder meisje op kon kijken dat ik me bijna een beetje verliefd voelde.
Nu vind ik vrouwen wel interessant voor het een en ander, maar echt verliefd word ik alleen op mannen
..
Gewoon afwachten meid!
Nu vind ik vrouwen wel interessant voor het een en ander, maar echt verliefd word ik alleen op mannen
Gewoon afwachten meid!
dinsdag 13 september 2011 om 19:50
Ten eerste: het is geen 'probleem' als je bi zou zijn.
Ten tweede: als je iemand bewondert, hoef je nog niet verliefd te zijn of er iets mee te willen. Wat anderen hier ook al zeggen.
Ten derde: je kunt ook wel homoseksueel zijn (lesbisch dus). Want wie zegt dat je ook gevoelens voor jongens hebt?
Ten vierde: niet teveel in een hokje willen zitten, zoals iemand hier ook al schrijft.
Kortom: gewoon wat uitproberen (zonder anderen te kwetsen). En vooral genieten van het ontdekken van jezelf en wat je leuk vindt, op álle gebied!
Ten tweede: als je iemand bewondert, hoef je nog niet verliefd te zijn of er iets mee te willen. Wat anderen hier ook al zeggen.
Ten derde: je kunt ook wel homoseksueel zijn (lesbisch dus). Want wie zegt dat je ook gevoelens voor jongens hebt?
Ten vierde: niet teveel in een hokje willen zitten, zoals iemand hier ook al schrijft.
Kortom: gewoon wat uitproberen (zonder anderen te kwetsen). En vooral genieten van het ontdekken van jezelf en wat je leuk vindt, op álle gebied!
dinsdag 13 september 2011 om 19:54
quote:molly74 schreef op 13 september 2011 @ 19:51:
Off topic: ik hoor op het forum van anderen vaak iets over trollen e.d. Nu ben ik er nog niet helemaal uit wat dat precies inhoudt, maar het zou zomaar kunnen zijn dat...
Nah, denk niet dat dit een trolletje is..
Een troll zou waarschijnlijk iets meer controversieels posten..
Off topic: ik hoor op het forum van anderen vaak iets over trollen e.d. Nu ben ik er nog niet helemaal uit wat dat precies inhoudt, maar het zou zomaar kunnen zijn dat...
Nah, denk niet dat dit een trolletje is..
Een troll zou waarschijnlijk iets meer controversieels posten..
dinsdag 13 september 2011 om 20:04
Lieve Amber,
Je maakt je hier nu veel zorgen om, maar dat is echt niet nodig. Het doet er namelijk niet zoveel toe of je hetero, lesbisch of biseksueel bent.
En het doet er ook niet toe wanneer je er achter komt. Sommige mensen weten het al vanaf kinderleeftijd. Sommige mensen komen er pas achter als ze ver in de vijftig zijn.
Geniet van je vrienden en van je sport, leef bij de dag, en je komt er ooit vanzelf achter op wie je stapelverliefd wordt.
Offtopic: je schrijft hardstikke goed voor iemand van 12!
Je maakt je hier nu veel zorgen om, maar dat is echt niet nodig. Het doet er namelijk niet zoveel toe of je hetero, lesbisch of biseksueel bent.
En het doet er ook niet toe wanneer je er achter komt. Sommige mensen weten het al vanaf kinderleeftijd. Sommige mensen komen er pas achter als ze ver in de vijftig zijn.
Geniet van je vrienden en van je sport, leef bij de dag, en je komt er ooit vanzelf achter op wie je stapelverliefd wordt.
Offtopic: je schrijft hardstikke goed voor iemand van 12!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 13 september 2011 om 20:16
12 en al wat vriendjes gehad?
Nou ja zo lang het bij handjes vasthouden en vluchtige kusjes blijft maak me nog niet al te veel zorgen
Ik zou zeggen, Amber, je hebt nog tijd genoeg om erachter te komen of je hetero, lesbisch of bi-seksueel bent.
Er bestaat geen test voor om het uit te vinden. Je zult het maar een beetje op z'n beloop moeten laten.
Nou ja zo lang het bij handjes vasthouden en vluchtige kusjes blijft maak me nog niet al te veel zorgen
Ik zou zeggen, Amber, je hebt nog tijd genoeg om erachter te komen of je hetero, lesbisch of bi-seksueel bent.
Er bestaat geen test voor om het uit te vinden. Je zult het maar een beetje op z'n beloop moeten laten.
dinsdag 13 september 2011 om 20:25
quote:ambergagafan schreef op 13 september 2011 @ 20:18:
Bedankt dat jullie allemaal reageren.
Over die vriendjes.. 3 ofzo maar
*Ouwe besjes modus*
Toen ik twaalf was voetbalde ik alleen nog maar met jongens. Het duurde tot mijn 14e dat ik mijn eerste vriendje had.
Bedankt dat jullie allemaal reageren.
Over die vriendjes.. 3 ofzo maar
*Ouwe besjes modus*
Toen ik twaalf was voetbalde ik alleen nog maar met jongens. Het duurde tot mijn 14e dat ik mijn eerste vriendje had.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 13 september 2011 om 20:27
quote:ambergagafan schreef op 13 september 2011 @ 20:16:
Ja weet ik maar ik bewonder haar niet alleen ofzo, als ik haar zie krijg ik ook helemaal vlinders in mijn buik enzo en word k helemaal rood.. Ik denk toch echt steeds meer dat ik verliefd op haar ben maar hoe moet ik dat tegen haar vetellen
Niet, je moet het haar niet vertellen, je moet het allemaal gewoon lekker op zijn beloop laten. Komt allemaal vanzelf goed.
En dat je je deze dingen afvraagt, is trouwens ook niet vreemd he meisje, is doodnormaal op jouw leeftijd.
Maar stop met piekeren en ga lekker sporten, focussen op school en je vrienden.
Ja weet ik maar ik bewonder haar niet alleen ofzo, als ik haar zie krijg ik ook helemaal vlinders in mijn buik enzo en word k helemaal rood.. Ik denk toch echt steeds meer dat ik verliefd op haar ben maar hoe moet ik dat tegen haar vetellen
Niet, je moet het haar niet vertellen, je moet het allemaal gewoon lekker op zijn beloop laten. Komt allemaal vanzelf goed.
En dat je je deze dingen afvraagt, is trouwens ook niet vreemd he meisje, is doodnormaal op jouw leeftijd.
Maar stop met piekeren en ga lekker sporten, focussen op school en je vrienden.
dinsdag 13 september 2011 om 20:43
quote:molly74 schreef op 13 september 2011 @ 19:50:
Ze heeft al vriendjes gehad?
Ze heeft al vriendjes gehad?
Bazinga!