Ben ik een rebound
dinsdag 7 december 2021 om 10:32
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
dinsdag 7 december 2021 om 11:18
In het begin (vrijdag en eerste helft za) appte hij wel meer, en regelmatig.Nanouk schreef: ↑07-12-2021 11:15Na zulke appjes had ik geen wandeling afgesproken.
Dat zijn leuke vragen maar niet als je oas net contact hebt en elkaar niet eens in het echt gezien of gehoord hebt.
Maar als hij niet van appen houdt en jij niet van bellen lijkt het me sowisoeen beetje een lastig verhaal.
dinsdag 7 december 2021 om 11:19
Nee, hij heeft niet aangedrongen op een thuisdate. Hij vond welke activiteit dan ook prima zolang het maar samen is. Hij is alleen niet gevaccineerd, dus ergens samen gaan zitten voor een kop koffie of thee zit er niet in.Ladida1981 schreef: ↑07-12-2021 11:04Maar als hij daar wel op aan heeft gedrongen zou dat kunnen betekenen dat hij meteen de koffer in wil duiken. Als hij daar niet over is begonnen, wil hij je misschien eerst leren kennen.
Ik heb geen autisme en ook een hekel aan bellen, dus dat vind ik niet raar.
dinsdag 7 december 2021 om 11:27
Hmm nee dat niet maar ik vind dat geen wereldschokkende dingen om te bespreken voordat je elkaar ziet.
Hij wil je dus wel graag zien! En niet bij je thuis voor alleen seks dus.
dinsdag 7 december 2021 om 11:30
Maar dat is jouw probleem en dat beperkt je. Juist leuk toch dat iemand irl wil afspreken? Daarmee toont hij juist interesse in jou als persoon, hij maakt tijd voor je vrij en wil dus een dieper contact dan app berichten.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 7 december 2021 om 11:31
dinsdag 7 december 2021 om 11:31
Nou, dan neem je een thermoskan warme koffie, twee mokken en een pak speculaas mee.
Denk eens in oplossingen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 7 december 2021 om 11:47
Dat is voor mij reden nummer 2 om niet af te spreken.
Maar goed, ga gewoon met hem wandelen, dan merk je vanzelf hoe hij erin staat. Heel gekke gedachte, maar misschien vind jij hem wel helemaal niets. Kan ook nog he?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
dinsdag 7 december 2021 om 12:09
Precies.Anderlicht schreef: ↑07-12-2021 11:59Of iemand “serieuze intenties” heeft weet je nooit vooraf.
Het ligt eraan hoe leuk je iemand vindt en hoe goed je bij elkaar past. Je wil toch niet met elke date een relatie starten??!
Daten is weten!
dinsdag 7 december 2021 om 12:35
maar het kan wel zijn, dat iemand echt niet opzoek is naar een relatieAnderlicht schreef: ↑07-12-2021 11:59Of iemand “serieuze intenties” heeft weet je nooit vooraf.
Het ligt eraan hoe leuk je iemand vindt en hoe goed je bij elkaar past. Je wil toch niet met elke date een relatie starten??!
Daten is weten!
maar wel naar casual seks.
dinsdag 7 december 2021 om 12:41
Tenzij ik uit ben op een seksdate zou ik daar al helemaal op afknappen.
Ik denk niet dat jij je moet afvragen of je een rebound bent maar wel wat zijn intentie is.
Waarom wil je met hem daten? Omdat hij op zijn foto’s aantrekkelijk lijkt en een kat heeft?
dinsdag 7 december 2021 om 13:02
Als je voor een seksdate gaat wel ja. Zo niet, dan komt dat vanzelf wel aan bod. Iemand die direct zulke vragen stelt is zelden serieus op zoek naar een vaste relatie.Wickedwitch schreef: ↑07-12-2021 12:22Het is toch fijn om van te voren te weten of je seksueel bij elkaar past? Ik hou ook van bdsm en wil en kan dus niks met een man die alleen vanilla seks wil.
dinsdag 7 december 2021 om 13:16
Kan ook dat hij en iets serieus zoekt en seks ook heel belangrijk vindtminnimouse schreef: ↑07-12-2021 13:02Als je voor een seksdate gaat wel ja. Zo niet, dan komt dat vanzelf wel aan bod. Iemand die direct zulke vragen stelt is zelden serieus op zoek naar een vaste relatie.
dinsdag 7 december 2021 om 13:40
Mijn wandeling vanmiddag was eigenlijk bedoeld om te gaan vogelspotten, dus letterlijk een rondje om een vijver. Heb hem dus terug geappt dat dat mijn plan is en dat ik het aan hem laat of ie meegaat. Heb ook t adres meegestuurd. Dat is nu een uur geleden en ik weet nu nog steeds niet of hij wel of niet daar zal zijn. Ben nu echt geneigd om de hele boel af te blazen..deze man speelt spelletjes..
dinsdag 7 december 2021 om 13:57