Ben ik een rebound

07-12-2021 10:32 562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...

Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 16:44
Vanilla...50 shades of grey leek me vrij duidelijk ja.
Nou als jij daar ook allemaal voor in bent prima toch?
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 16:22
Hij schreef letterlijk in zijn profieltekst 'Not all is vanilla, ik heb ook een donkere kant'. Dus heb ik daar tijdens het appen naar gevraagd.
oooohhhhhh, dus je vroeg er zelf naar.
Nogmaals, is bdsm wat voor jou dan verder daten en anders doei
smulrol schreef:
07-12-2021 17:00
oooohhhhhh, dus je vroeg er zelf naar.
Nogmaals, is bdsm wat voor jou dan verder daten en anders doei
Ik heb geen probleem met wat softe dingen uit dat spectrum, nee. Waar ik wel een probleem mee heb is iemand die in de aanloop naar een date rustig drie kwartier niet reageert op appjes terwijl dat op andere momenten wel binnen enkele minuten kan..
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 17:21
Ik heb geen probleem met wat softe dingen uit dat spectrum, nee. Waar ik wel een probleem mee heb is iemand die in de aanloop naar een date rustig drie kwartier niet reageert op appjes terwijl dat op andere momenten wel binnen enkele minuten kan..
Drie kwartier?
Och meid toch, snap je nu niet dat je hiermee zelf raar bezig bent? Veel mensen zijn niet vergroeid met hun telefoon en voelen zich niet genegen om voor iedere brainfart op de app subiet een antwoord te sturen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Snoopy80 schreef:
Doe even normaal zeg. :facepalm: :-D
Teaus schreef:
07-12-2021 13:57
Jeetje,
zoals je het hier schrijft zou ik me nog s achter mn oren krabben.. het is geen erg enthousiaste uitnodiging.

Los daarvan : ga gewoon je rondje vogelen, dat zou je sowieso al gaan doen.
En morgen een rondje om met deze man om uit te vinden of je het eigenlijk wel een leuke man vindt of niet
Als hij Belg is zal hij vast meegaan.
https://kgom.nl/14/taalfouten-soms-zijn ... n%E2%80%9D.
Snoopy80 schreef:
Nou, ga dan maar met niemand daten. Of met een heel wanhopig behoeftige man die er ook niet tegen kan als er even niet gereageerd wordt, want wat jij wilt is niet perse heel erg gezond.
Onverwachts schreef:
07-12-2021 17:39
Als hij Belg is zal hij vast meegaan.
https://kgom.nl/14/taalfouten-soms-zijn ... n%E2%80%9D.
  • :biggrin:
Snoopy80 schreef:

Oh my lord....
***Merys*** schreef:
07-12-2021 18:55
Oh my lord....
Ik zou gaan rennen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 16:22
Hij schreef letterlijk in zijn profieltekst 'Not all is vanilla, ik heb ook een donkere kant'. Dus heb ik daar tijdens het appen naar gevraagd.
Hij wil seks, geen relatie.
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
07-12-2021 19:09
Hij wil seks, geen relatie.

Of hij wil wel een relatie, maar niet vanilla.
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 15:50
Hoezo ben ik zelf dan niet duidelijk volgens jou?
Je had een date staan. Dan last minute proberen een andere afspraak te plannen, maar het vervolgens aan hem laten of hij komt. Vervolgens toch willen weten waar je aan toe bent.
Je vond de sensuele berichten niet leuk/had je afgekapt schreef je, vervolgens twijfel je aan zijn intenties. Maar je wil toch een date plannen.

Hoe denk je dat dit overkomt op iemand anders? Als iemand die weet wat ze wil?

Het komt op mij over alsof je wanhopig en angstig tegelijk bent.

En inmiddels ook bozig/geïrriteerd.
Snoopy80 schreef:
Serieus? Ik zou afknappen op iemand die verwacht dat ik op elke minuut van de dag terug moet appen.
Arme man
Frankly my dear, I don"t give a damn
Avage schreef:
07-12-2021 19:25
Je had een date staan. Dan last minute proberen een andere afspraak te plannen, maar het vervolgens aan hem laten of hij komt. Vervolgens toch willen weten waar je aan toe bent.
Je vond de sensuele berichten niet leuk/had je afgekapt schreef je, vervolgens twijfel je aan zijn intenties. Maar je wil toch een date plannen.

Hoe denk je dat dit overkomt op iemand anders? Als iemand die weet wat ze wil?

Het komt op mij over alsof je wanhopig en angstig tegelijk bent.

En inmiddels ook bozig/geïrriteerd.
Hij kwam met het voorstel om vandaag mee te gaan wandelen, niet ik. Vervolgens heb ik aangegeven dat t maar een uurtje zou zijn en vogelspotten, en dan ligt het aan mij? Knap...
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 20:47
Hij kwam met het voorstel om vandaag mee te gaan wandelen, niet ik. Vervolgens heb ik aangegeven dat t maar een uurtje zou zijn en vogelspotten, en dan ligt het aan mij? Knap...

Ja jemig.
Je vraagt ons eerst om in een glazen bol te kijken, vervolgens zeik je de man af en als ie met je mee wil is het weer niet goed?
***Merys*** schreef:
07-12-2021 20:50
Ja jemig.
Je vraagt ons eerst om in een glazen bol te kijken, vervolgens zeik je de man af en als ie met je mee wil is het weer niet goed?
Welke glazen bol?? En wanneer heb ik hem dan afgezeikt?
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 20:54
Welke glazen bol?? En wanneer heb ik hem dan afgezeikt?
Afgezeken :cheer:
Westerpaviljoen schreef:
07-12-2021 20:56
Afgezeken :cheer:
Ja, whatever.
Is een man die drie kwartier niet op een app reageert nu ook al een ghoster? Dat evolueert wel erg snel hier. ;)
Weet hij van je autisme? Anders lijkt het me goed dit met hem te dekken zidat hij begrijpt waarom je reageert zoals je reageert.
Nanouk schreef:
07-12-2021 20:58
Weet hij van je autisme? Anders lijkt het me goed dit met hem te dekken zidat hij begrijpt waarom je reageert zoals je reageert.
Ja, daar weet hij van. Net appte hij weer dat ik hem moest bellen. Omdat we elkaar morgen zien. Heb m niet gebeld, hij heeft op een filmpje mijn stem al even gehoord.
Snoopy80 schreef:
07-12-2021 21:04
Ja, daar weet hij van. Net appte hij weer dat ik hem moest bellen. Omdat we elkaar morgen zien. Heb m niet gebeld, hij heeft op een filmpje mijn stem al even gehoord.
Klinkt alsof jullie gek op elkaar zijn.
Ik heb medelijden met die man.
Als antwoord op je topic titel: Zou best kunnen want hij komt vrij wanhopig over als hij dit ervoor over heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven