Ben ik een zeur of niet??

19-08-2009 11:56 94 berichten
Mijn vriend gaat elk jaar een week op wintersport met vrienden, vind ik helemaal niet erg.

Daarnaast gaat hij van mei tot sept 3 weekenden in de maand vissen, die 5 maanden houd dat dus in dat we elk maand maar 1 weekend hebben om samen dingen te doen.Dan moeten we ook nog vaak naar verjaardagen.

Verder gaat hij af en toe ook nog doordeweeks s avonds naar vrienden om film te kijken, of s avonds te duiken met een vriend.

We sporten ook nog 3x in de week, dat doen we wel samen, alleen moet dat ook nog binnen zijn tijden, want om 20.30u moet hij voor de buis zitten want dan beginnen zijn programma s.

Ik heb hier iets van gezegd en als hij dit patroon aan wil houden, hij beter alleen kan gaan wonen, en als vrijgezel door het leven kan gaan,want hij houd totaal geen rekening met mij. En 2 weekenden in de maand gaan vissen was ook geen optie, want dat is zonde van ze 100 euro van de visvergunning als je zo weinig gaat. Een weekend is van vrijdag net na het eten,dat moet altijd snel gebeuren want hij moet dan zo snel mogelijk weg, tot zondag rond 12u

Wat denken jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Wat is die vriend van jou een egoistische eikel zeg. Sorry, maar dat vind ik echt. En wat laat jij je gebruiken! Zet 'm op straat en je zult zien dat je leven stukken leuker wordt.
...
Ika35,

Helaas geen leuke weekendjes tegenover de visweekendjes,

want ten eerste hij heeft maar 25 vakantiedagen en hij wil op wintersportvakantie en op zomervakantie,daarnaast wil hij rustig naar de tandarts kunnen,dus als hij naar de tandarts moet neemt hij ook een hele dag vrij(lijkt mij onzin maar goed),verder als hij een dag vrij neemt doet ie dat liever op vrijdagmiddag of vrijdag want dan kan hij eerder gaan vissen.

Kortom hij heeft volgens hem weinig vakantiedagen om verlof te nemen voor een dagje naar het strand of een weekendje weg etc. Daarnaast vind hij het niks om in nederland een weekendje weg te gaan,wat zou je daar moeten zegt ie dan in een bungalow. We hebben het met oud en nieuw afgelopen jaar gedaan, maar hij doet het dan voor mij en niet voor zichzelf, nou dan hoeft het voor mij ook niet.

En hij heeft er geen geld voor zegt ie, hij heeft genoeg geld, maar dat geeft hij liever uit aan roken,blowen, visspullen en ze wintersportvakantie
Marcaro, ik snap werkelijkwaar niet waarom jij nog met hem bent. Je vindt niks leuk aan hem. Hebben jullie nog wel seks? Of is dat ook teveel moeite voor meneer?
quote:Chardonnay schreef op 19 augustus 2009 @ 16:51:

Marcaro, ik snap werkelijkwaar niet waarom jij nog met hem bent. Je vindt niks leuk aan hem. Hebben jullie nog wel seks? Of is dat ook teveel moeite voor meneer?Vast wel. In de wintermaanden..... Wat overigens niet zo slim is van meneer, want dan komt zo'n kindje midden in het visseizoen. Dan is dat schaap dus jarig in het visseizoen, moet een kinderpartijtje in het visseizoen, het familiefeestje in het visseizoen....
Ik had trouwens ooit een collega met ook zo'n man. Die knorde daar ook altijd zo over. TO kon haar zijn, ware het niet dat ze een jaar of 20 ouder is dan ik dus inmiddels tegen de 60. En dát lieve Marcaro, is waarschijnlijk je toekomstbeeld als je nu niets doet.
Klinkt niet als relatiemateriaal. Hoop dat je niet met 'm samen woont en dat je niet van hem afhankelijk bent wat je woning betreft. Of je moet ook gewoon je eigen leven gaan leiden en zelf op vakantie/weekend gaan en schijt aan hem hebben. Dat heeft hij ook aan jou!
quote:mamalelie schreef op 19 augustus 2009 @ 16:05:

Jij werkt, kookt, poetst, wast...

Hij blowt, vist en kijkt tv....

Ho ho, niet overdrijven! Hij werkt kennelijk ook, want anders was er geen sprake van een 'busje van de zaak'. Hij doet ook dingen in het huishouden en TO poetst ook alleen maar soms in het weekend. Zij zit 's avonds kennelijk boven achter een pc. Dat is ook niet echt leuk initiatief nemen en ook niet echt bikkelen en afzien he...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oh, he treats me with respect,

He says he loves me all the time,

He calls me 15 times a day,

He likes to make sure that i'm fine,

You know I've never met a man,

Who's made me feel quite so secure,

He's not like all them other boys,

They're so dumb and immature.

There's just one thing,

That's getting in the way...

Zo ongeveer zou het moeten zijn....... (behalve dan dat 15x bellen, dat hoeft nou ook weer niet wat mij betreft).
Mamalelie, gaat de rest van dat liedje er niet over dat die man zo hemeltergend slecht in bed is? Is toch ook weer net niet wat je wilt
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Klopt spijker, daarom heb ik dat stuk tekst ook weggehaald. Maar aan de andere kant, als er maar 1 ding is dat je stoort in je relatie dan is het toch een heel ander verhaal dan de relatie zoals to hem beschrijft.

En je hebt altijd nog viebs en vingers
quote:marcaro schreef op 19 augustus 2009 @ 16:46:

Ika35,

Helaas geen leuke weekendjes tegenover de visweekendjes,

want ten eerste hij heeft maar 25 vakantiedagen en hij wil op wintersportvakantie en op zomervakantie,daarnaast wil hij rustig naar de tandarts kunnen,dus als hij naar de tandarts moet neemt hij ook een hele dag vrij(lijkt mij onzin maar goed),verder als hij een dag vrij neemt doet ie dat liever op vrijdagmiddag of vrijdag want dan kan hij eerder gaan vissen.

Kortom hij heeft volgens hem weinig vakantiedagen om verlof te nemen voor een dagje naar het strand of een weekendje weg etc. Daarnaast vind hij het niks om in nederland een weekendje weg te gaan,wat zou je daar moeten zegt ie dan in een bungalow. We hebben het met oud en nieuw afgelopen jaar gedaan, maar hij doet het dan voor mij en niet voor zichzelf, nou dan hoeft het voor mij ook niet.

En hij heeft er geen geld voor zegt ie, hij heeft genoeg geld, maar dat geeft hij liever uit aan roken,blowen, visspullen en ze wintersportvakantie

Daarmee geef je toch zelf het antwoord?

Er staat niets positiefs tegenover al het negatieve.

Hij wil dit, hij doet dat, waar ben jij voor hem in dat plaatje?

Je hoeft niet alles samen te doen in een relatie maar het woord 'wij' zie ik hier werkelijk nergens langskomen.

Trek je conclusies: op deze manier verder (want hem veranderen kan je niet) of definitief een punt erachter zetten!
Hij trekt z'n eigen plan en jij blijft tandenknarsend achter..

Overigens heb ik nog nooit een recreatief vissende man ontmoet die ook maar enigszins leuk was.. (en dan die screensavers op hun werk met hun grote vangsten.. )
Ik heb alleen de openingspost gelezen en ik vind je een zeur. Maar dat vind ik eigenlijk van iedereen die klaagt over een situatie maar daar niets aan veranderd.

Of je accepteert het, of je gaat. Maar met klagen en verder niets doen schiet je geen meter op. Wil jij meer tijd met hem en wil hij dat niet (geven). Dan houdt het op tussen jullie, dan komen jullie wensen niet genoeg overeen om een leuke relatie te hebben. Kun je hier wel mee leven en ben jij ook erg van het 'zelf eigen dingen doen met anderen' dan zou dit moeten kunnen. Het is niet zo dat jullie niets samen doen toch.

Ik vind dat je een ander niet mag opleggen wat jij wilt. Het is graag of niet, ook voor jou. Je hebt aangegeven dat je meer dingen samen wilt doen, meer tijd samen wil doorbrengen. Hij wil dat niet. En dus mag je een keuze maken.
Hai marcaro,

Hoe is het nu met je meid, na het lezen van al deze postings en het ontvangen van toch wel een hele bult kritiek? Ben je afgehaakt omdat je verder eigenlijk helemaal niet hierover na wilt denken of ben je je juist kapot geschrokken van het wakker schrik moment dat dit topic je bezorgd heeft?
quote:Madhe schreef op 20 augustus 2009 @ 10:40:

Ik heb alleen de openingspost gelezen en ik vind je een zeur. Maar dat vind ik eigenlijk van iedereen die klaagt over een situatie maar daar niets aan veranderd.

Of je accepteert het, of je gaat. Maar met klagen en verder niets doen schiet je geen meter op. Wil jij meer tijd met hem en wil hij dat niet (geven). Dan houdt het op tussen jullie, dan komen jullie wensen niet genoeg overeen om een leuke relatie te hebben. Kun je hier wel mee leven en ben jij ook erg van het 'zelf eigen dingen doen met anderen' dan zou dit moeten kunnen. Het is niet zo dat jullie niets samen doen toch.

Ik vind dat je een ander niet mag opleggen wat jij wilt. Het is graag of niet, ook voor jou. Je hebt aangegeven dat je meer dingen samen wilt doen, meer tijd samen wil doorbrengen. Hij wil dat niet. En dus mag je een keuze maken.
2 keer
Mocht best Hariboooo
Ik begrijp dat jullie een vijver hebben? Kan hij dan niet in de achtertuin gaan vissen?

Zonder dollen, ik zou op zoek gaan naar een vriend waar je wel mee op één lijn zit. Die hetzelfde verwacht in een relatie als jij. Dit is niets, en dit wordt niets.
quote:marcaro schreef op 19 augustus 2009 @ 14:03:

Snoek,

Ik ben al vaker gesprekken met hem aangegaan, dat heeft geen zin. Want het is alleen maar verwijten naar elkaar toe maken. En hij wil zo blijven leven zoals hij wil geeft hij dan aan.Een compromis sluiten is er niet bij.

En sommige dingen vind ik ook logisch wat ik wil, bijv niet blowen in huis, niet roken in de auto.

In dec heb ik gezegd, ik wil niet meer dat er geblowd word in huis vanaf 1 jan. 3 of 4 jan gaat hij doodleuk in huis blowen, ik zeg we hadden toch een afspraak?? Hij zei toen jij hebt wat gezegd ja, ik heb daar geen antwoord opgegeven. Zulke dingen, zo gemeen.Lieve schat, wil je het nou veranderen of niet? Wil je eigenlijk wel een keuze maken? Ik (en anderen nog meer) geef je advies, jij geeft een reactie van 'ja maar' en dat was het dan? Als jullie niet kunnen praten en het enige dat hij zegt is dat ie zo wil blijven leven, dan wordt het tijd dat je het OF accepteert OF de relatie verbreekt. Je stevent nu toch echt af op zeuren. DOE iets. Kom op meid, geef jezelf een schop onder je hol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven