Ben ik verliefd?
donderdag 15 juni 2017 om 16:03
hallo,
ben een jongen van 19 en ik heb 2 weken geleden een meisje ontmoet en we hebben toen nummers uitgewisseld etc.
het meisje is 18 en we zien elkaar 2/3 keer in de week. (tot nu toe dan)
wanneer ik gwn ergens mee bezig ben kijkt ze naar me en als ik terug kijk geeft ze een glimlach en ze lacht echt om alles wat ik zeg. Ik zelf heb als ik samen met haar ben een gelukkig gevoel diep van binnen. Ik denk ook vaak aan haar. We sporten ook samen sindsdien. Binnen deze 2 weken hebben we heel veel vertrouwen opgebouwd.
Omdat er veel meisjes, vrouwen actief zijn hierop wilde ik aan jullie deze vragen stellen:
Ben ik misschien verliefd op haar?
Wat denken jullie over haar gevoelens? (globaal gezien)
Is dit herkenbaar uit jullie leven?
Ze heeft een verleden waar ze niet graag aan terug denkt, hoe kan ik haar het beste helpen?
alvast bedankt,
ben een jongen van 19 en ik heb 2 weken geleden een meisje ontmoet en we hebben toen nummers uitgewisseld etc.
het meisje is 18 en we zien elkaar 2/3 keer in de week. (tot nu toe dan)
wanneer ik gwn ergens mee bezig ben kijkt ze naar me en als ik terug kijk geeft ze een glimlach en ze lacht echt om alles wat ik zeg. Ik zelf heb als ik samen met haar ben een gelukkig gevoel diep van binnen. Ik denk ook vaak aan haar. We sporten ook samen sindsdien. Binnen deze 2 weken hebben we heel veel vertrouwen opgebouwd.
Omdat er veel meisjes, vrouwen actief zijn hierop wilde ik aan jullie deze vragen stellen:
Ben ik misschien verliefd op haar?
Wat denken jullie over haar gevoelens? (globaal gezien)
Is dit herkenbaar uit jullie leven?
Ze heeft een verleden waar ze niet graag aan terug denkt, hoe kan ik haar het beste helpen?
alvast bedankt,
anoniem_348969 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 16:13
9.81% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 16:11
heb de post aangepast, met vredig bedoel ik een vraag met goeie bedoelingenspraakwater schreef: ↑15-06-2017 16:08Een vredige vraag??
Verder: Denk je zelf dat je verliefd bent?
verder; I don't know of ik verliefd ben dat is het juist
anoniem_348969 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 16:12
11.56% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 16:14
donderdag 15 juni 2017 om 16:15
hoe zou je zoiets het beste kunnen vragen?orkenflow schreef: ↑15-06-2017 16:14Ik zeg verliefd.
Ik zeg van haar: weet niet, moet je haar zelf vragen.
Ik zeg ook nog: niet helpen. Je wilt haar vriend zijn, niet haar therapeut. Echt niet proberen te helpen, hoogstens luisteren als ze iets wil vertellen en als ze niks wil vertellen is het ook goed.
in ieder geval niet zovan: hey ben je verliefd op me
anoniem_348969 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 16:17
Reden: duidelijker
Reden: duidelijker
0.90% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 16:17
Wat dacht je van hey, zin om wat te gaan drinken?maffiainlove schreef: ↑15-06-2017 16:15hoe zou je zoiets het beste kunnen vragen?
in ieder geval niet zovan: hey ben je verliefd op me?![]()
donderdag 15 juni 2017 om 16:20
Ik heb geen flauw idee... wij zeiden vroeger "brommers kiek'n?" of "wil je verkering?", maar dat zal ongetwijfeld veranderd zijn. Ik geloof dat je het nu via Whatsapp moet zeggen. En daarna vooral elk halfuur blijven appen, anders schiet ze in de stress.maffiainlove schreef: ↑15-06-2017 16:15hoe zou je zoiets het beste kunnen vragen?
in ieder geval niet zovan: hey ben je verliefd op me
Nee, echt, dat soort dingen weet ik niet. Sorry.
donderdag 15 juni 2017 om 16:20
Oke, nou dan ga je daar mee door.
Ze vindt je iig leuk genoeg om mee te daten. Gewoon even afwachten en rustig doorgaan met het geen je nu doet.
donderdag 15 juni 2017 om 16:21
Ik weet dat ik zoiets beter niet via WhatsApp kan zeggen haha.orkenflow schreef: ↑15-06-2017 16:20Ik heb geen flauw idee... wij zeiden vroeger "brommers kiek'n?" of "wil je verkering?", maar dat zal ongetwijfeld veranderd zijn. Ik geloof dat je het nu via Whatsapp moet zeggen. En daarna vooral elk halfuur blijven appen, anders schiet ze in de stress.
Nee, echt, dat soort dingen weet ik niet. Sorry.
elk halfuur Appen komt waarschijnlijk over als stalkerig
maar geen probleem toch bedankt!
donderdag 15 juni 2017 om 16:23
nou ja daten? ik bedoel met drinken gewoon iets te drinken halen samen bij de winkel en dan in een parkje samen zitten
lekker classic dus
donderdag 15 juni 2017 om 16:27
Ha, in een parkje! Ik ken mensen die al tig jaar getrouwd zijn die zo begonnen zijn.maffiainlove schreef: ↑15-06-2017 16:23nou ja daten? ik bedoel met drinken gewoon iets te drinken halen samen bij de winkel en dan in een parkje samen zitten![]()
lekker classic dus
donderdag 15 juni 2017 om 16:32
Dat is juist leukmaffiainlove schreef: ↑15-06-2017 16:23nou ja daten? ik bedoel met drinken gewoon iets te drinken halen samen bij de winkel en dan in een parkje samen zitten![]()
lekker classic dus
Ik ook. Mijn liefde is begonnen in mijn eigen woonkamer met een hapje en een drankje van de supermarkt. Als het gezellig is en je voelt elkaar goed aan, dan hoef je niet naar de bioscoop, vijf sterrenrestaurant of wandelen aan het strand. Als het goed is, dan is zelfs dat drankje van de supermarkt in het park meer dan voldoende. Je hebt elkaar.
Gaat ze tegen jou aan zitten of houdt ze afstand
Raakt ze jouw graag aan en laat ze zich graag door jou aanraken?
Voel elke aanraking beladen?
Hebben jullie al gezoend? En waarom niet?
Vraag niet naar haar verleden, maar luister goed wanneer ze er over verteld. Kom niet met oplossingen, want er zijn geen oplossingen voor het verleden. De enige vraag die je eventueel kan stellen is; "En nu, hoe is het nu?"
Helpen heeft een nadelig effect, dan wordt je therapeut en eventueel gefriendzoned. Ookal zegt ze misschien dat ze nu geen relatie wil, kan je altijd aangeven dat wat jullie hebben nu nog niet zover is, dat ze maar moet laten weten wanneer ze van gedachten veranderd en dat het zoals het nu loopt toch prettig is.
Vraag niet naar haar verleden, maar luister goed wanneer ze er over verteld. Kom niet met oplossingen, want er zijn geen oplossingen voor het verleden. De enige vraag die je eventueel kan stellen is; "En nu, hoe is het nu?"
Helpen heeft een nadelig effect, dan wordt je therapeut en eventueel gefriendzoned. Ookal zegt ze misschien dat ze nu geen relatie wil, kan je altijd aangeven dat wat jullie hebben nu nog niet zover is, dat ze maar moet laten weten wanneer ze van gedachten veranderd en dat het zoals het nu loopt toch prettig is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 15 juni 2017 om 16:37
ze zat in de sportschool verder aan me en ik ook wel aan haar, schouderklopjes etc. dollen plagen is aanwezig, we hebben nog niet gezoend ik denk dat de reden daarvan is dat we beiden maybe te verlegen zijn om die stap te zetten.jaw schreef: ↑15-06-2017 16:32Gaat ze tegen jou aan zitten of houdt ze afstand
bedankt voor de tip, ik luister graag naar haar verhaaltjes
donderdag 15 juni 2017 om 16:39
daar ben ik het helemaal mee eens!Raphunus schreef: ↑15-06-2017 16:32Ik ook. Mijn liefde is begonnen in mijn eigen woonkamer met een hapje en een drankje van de supermarkt. Als het gezellig is en je voelt elkaar goed aan, dan hoef je niet naar de bioscoop, vijf sterrenrestaurant of wandelen aan het strand. Als het goed is, dan is zelfs dat drankje van de supermarkt in het park meer dan voldoende. Je hebt elkaar.
donderdag 15 juni 2017 om 16:41