Benauwd
dinsdag 31 juli 2012 om 10:13
Dag allemaal,
Ik heb een vriend nu voor ongeveer drie maanden. Vanaf het begin af aan voelde alles zo goed en tot over mn oren verliefd!
Het gaat nu nog steeds op rolletjes, doen veel leuke dingen samen en voelen elkaar goed aan.
Er is alleen een probleempje. Ik kom uit een relatie die niet zo leuk was, veel gemanipuleerd ben en die vent was gewoon niet goed voor me en zeker niet lief. Ik heb me 7 jaar lang weggecijferd voor hem en ben nu sinds een jaar van hem verlost!
Nu sta ik in het middelpunt van de belangstelling.... maar dat voelt ook weer niet goed.
Deze man is weer t tegenovergestelde, super super lief en aan mij denken, waar ik ook
heel erg van geniet hoor, maar soms benauwd het me.
Hij zegt ook al ik hou van je en ik vind dat te snel na drie maanden. We zijn
nog maar net verliefd.
Kan ik dit tegen hem zeggen? Ik wil niet dat het stuk loopt om zo'n gevoel,
ik geef superveel om hem en wil hem niet kwijt, maar hij moet een gewoon tikkie
terug. Misschien is hij bang me kwijt te raken, weet niet wat het is.
Grtjs
Lies
Ik heb een vriend nu voor ongeveer drie maanden. Vanaf het begin af aan voelde alles zo goed en tot over mn oren verliefd!
Het gaat nu nog steeds op rolletjes, doen veel leuke dingen samen en voelen elkaar goed aan.
Er is alleen een probleempje. Ik kom uit een relatie die niet zo leuk was, veel gemanipuleerd ben en die vent was gewoon niet goed voor me en zeker niet lief. Ik heb me 7 jaar lang weggecijferd voor hem en ben nu sinds een jaar van hem verlost!
Nu sta ik in het middelpunt van de belangstelling.... maar dat voelt ook weer niet goed.
Deze man is weer t tegenovergestelde, super super lief en aan mij denken, waar ik ook
heel erg van geniet hoor, maar soms benauwd het me.
Hij zegt ook al ik hou van je en ik vind dat te snel na drie maanden. We zijn
nog maar net verliefd.
Kan ik dit tegen hem zeggen? Ik wil niet dat het stuk loopt om zo'n gevoel,
ik geef superveel om hem en wil hem niet kwijt, maar hij moet een gewoon tikkie
terug. Misschien is hij bang me kwijt te raken, weet niet wat het is.
Grtjs
Lies
dinsdag 14 augustus 2012 om 15:19
:-/ ...ik zet hier toch vraagtekens bij, hoor!
Was je wel zo gek op hem als je zegt?
Eerlijk?
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je dat niet leuk kan vinden....Ik weet van mezelf dat ik zulk '' gedrag'' niet leuk vond als ik me schuldig voelde. Ik heb dat ook gemerkt bij mannen die het niet serieus met me meenden: als ik naar hun zin te (ver)lief (d) deed...brrr...eng!! Maar een vent die jou ook graag ziet, vind dat LEUK! (mits het binnen de perken blijft dan)
Was je wel zo gek op hem als je zegt?
Eerlijk?
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je dat niet leuk kan vinden....Ik weet van mezelf dat ik zulk '' gedrag'' niet leuk vond als ik me schuldig voelde. Ik heb dat ook gemerkt bij mannen die het niet serieus met me meenden: als ik naar hun zin te (ver)lief (d) deed...brrr...eng!! Maar een vent die jou ook graag ziet, vind dat LEUK! (mits het binnen de perken blijft dan)
dinsdag 14 augustus 2012 om 15:39