Benauwd

31-07-2012 10:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb een vriend nu voor ongeveer drie maanden. Vanaf het begin af aan voelde alles zo goed en tot over mn oren verliefd!

Het gaat nu nog steeds op rolletjes, doen veel leuke dingen samen en voelen elkaar goed aan.

Er is alleen een probleempje. Ik kom uit een relatie die niet zo leuk was, veel gemanipuleerd ben en die vent was gewoon niet goed voor me en zeker niet lief. Ik heb me 7 jaar lang weggecijferd voor hem en ben nu sinds een jaar van hem verlost!

Nu sta ik in het middelpunt van de belangstelling.... maar dat voelt ook weer niet goed.

Deze man is weer t tegenovergestelde, super super lief en aan mij denken, waar ik ook

heel erg van geniet hoor, maar soms benauwd het me.

Hij zegt ook al ik hou van je en ik vind dat te snel na drie maanden. We zijn

nog maar net verliefd.

Kan ik dit tegen hem zeggen? Ik wil niet dat het stuk loopt om zo'n gevoel,

ik geef superveel om hem en wil hem niet kwijt, maar hij moet een gewoon tikkie

terug. Misschien is hij bang me kwijt te raken, weet niet wat het is.

Grtjs

Lies
:-/ ...ik zet hier toch vraagtekens bij, hoor!

Was je wel zo gek op hem als je zegt?

Eerlijk?

Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je dat niet leuk kan vinden....Ik weet van mezelf dat ik zulk '' gedrag'' niet leuk vond als ik me schuldig voelde. Ik heb dat ook gemerkt bij mannen die het niet serieus met me meenden: als ik naar hun zin te (ver)lief (d) deed...brrr...eng!! Maar een vent die jou ook graag ziet, vind dat LEUK! (mits het binnen de perken blijft dan)
Nee hoor juf Doortje, er zijn mensen die daar kriegel/benauwd/geirriteerd van raken. Mijn vriend hoeft niet dat gedrag te vertonen, daar word ik heel vervelend van. Heb eens een vriendje gehad zoals TO, dat is niets voor mij. Voelt ongelijkwaardig en dat klopt dan niet.
Het is ook nooit goed

Arme knul
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven