benauwende vriendschap

06-09-2010 17:28 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin waar ik nu 7 jaar mee omga .Doen leuke dingen zoals weekendjes weg,bioscoop,uit eten ed .Door werk heb ik ook nu andere vriendinnen die bij mij in de buurt wonen en ook regelmatig wat mee doe .En daar heeft zij het moeilijk mee.Zodra ik bv via hyves iemand toevoeg[vriendin] stuur zij ook een vriendinnen uitnodiging .Ze kent dus deze mensen helemaal niet,sterker nog ,ze heeft ze nog nooit gezien .Dit is nu al 3 keer achter elkaar gebeurd .

Ik heb de eerste keer haar duidelijk gemaakt dat ik dit erg vervelend vond ,maar nu voor de derde keer gebeurd het weer.Weer gesprek met haar aangegaan en ze geeft aan dat ze die uitnodigingen via hyves verstuurd zodat ze op een feest of verjaardag ze deze mensen alvast in haar site heeft .

Het is mij niet gelukt dit uit te leggen en oa gezegd dat ik haar gedrag erg vreemd en vervelend vind .Nu is ze erg boos op mij en vind dat ze dit doet omdat ze zo sociaal is .Verwijt mij dat niet te hebben .

Voor mij is dit voldoende om de vriendschap te laten gaan maar zit met een probleem .

Over 5 weken is er een weekendje weg [ook met andere vriendinnen van mij] waar ze zich heeft uitgenodigd .En over 2 mnd zouden zij en ik een weekje naar Egypte gaan .

Zit een beetje met mijn handen in het haar want ze belt nu regelmatig vriendinnen van mij op en ook via hyves zoekt ze erg veel contact met ze .

Iemand tips of ook zo'n ervaring ,ideen hoe ik hier zonder veel ellende vanaf kan komen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven