Benieuwd..
woensdag 4 januari 2012 om 13:13
woensdag 4 januari 2012 om 13:14
En hij heeft zelf ook nooit contact gezocht???
*denkt aan ex, die geen super-vader is, maar wel jankend op de bank zat omdat hij zijn dochtertje miste en die haar regelmatig kaartjes stuurt en zo.*
Serieus, als zelfs mijn ex nog zijn best doet, dan moet een man die zijn kind gewoon in de steek laat wel een enorme lapzwans zijn.
*denkt aan ex, die geen super-vader is, maar wel jankend op de bank zat omdat hij zijn dochtertje miste en die haar regelmatig kaartjes stuurt en zo.*
Serieus, als zelfs mijn ex nog zijn best doet, dan moet een man die zijn kind gewoon in de steek laat wel een enorme lapzwans zijn.
woensdag 4 januari 2012 om 13:21
woensdag 4 januari 2012 om 13:21
Nee geen 1 poging.. en idd gewoon kiezen voor de makkelijkste weg en er niet heel moeilijk over denken.
Denken in de zin van waarom alles overhoop halen voor het kind het is goed zo, word goed opgevoed. Tussen ouders veel ruzies.
Ps hoeft niet perse mijn vriend te zijn he. Still single.
Denken in de zin van waarom alles overhoop halen voor het kind het is goed zo, word goed opgevoed. Tussen ouders veel ruzies.
Ps hoeft niet perse mijn vriend te zijn he. Still single.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
woensdag 4 januari 2012 om 13:23
Dan is het een lamlul. En zou ik geen relatie met zo een persoon willen en al helemaal geen kinderen van willen.
Een persoon die zijn eigen vlees en bloed zo makkelijk weg doet. Een kind waar hij zo belangrijk voor is.. hoe denk je hoe hij tegenover anderen zal staan? Die zijn alleen de moeite waard als het hem wat oplevert.
Bah.
Een persoon die zijn eigen vlees en bloed zo makkelijk weg doet. Een kind waar hij zo belangrijk voor is.. hoe denk je hoe hij tegenover anderen zal staan? Die zijn alleen de moeite waard als het hem wat oplevert.
Bah.
woensdag 4 januari 2012 om 13:25
quote:sunanda schreef op 04 januari 2012 @ 13:22:
Kind is erg jong. Als tussen beide ouders geen contact is. Geen allimentatie regeling word aangevraagd. Dan is afstand nemen zo gebeurt.
Huh?
Wat voor vader is dat??
(En ik spreek uit ervaring, want mijn man heeft zelf heel veel moeite moeten doen om het contact met zijn kinderen te behouden nadat zijn ex besloot dat ze liever met een ander verderging.)
Kind is erg jong. Als tussen beide ouders geen contact is. Geen allimentatie regeling word aangevraagd. Dan is afstand nemen zo gebeurt.
Huh?
Wat voor vader is dat??
(En ik spreek uit ervaring, want mijn man heeft zelf heel veel moeite moeten doen om het contact met zijn kinderen te behouden nadat zijn ex besloot dat ze liever met een ander verderging.)
woensdag 4 januari 2012 om 13:26
Als hij erover wil praten zou ik luisteren. Pushen wordt altijd bestraft dus niet doen. Ik ken mensen die ik gestimuleerd heb contact op te nemen met hun ouders en het resultaat is dat ze kwaad zijn op mij (waar bemoeit ze zich mee?) maar het contact met hun ouders hersteld is.
Dus nee, een koppelaarsrol wordt kennelijk niet beloond.
Dus nee, een koppelaarsrol wordt kennelijk niet beloond.
it's a big club and you ain't in it