Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
donderdag 13 februari 2020 om 18:39
S-Meds schreef: ↑13-02-2020 18:34waarom heeft hij die vrouw dan verteld over de gezondheidssituatie van TO?
Op de meeste werkplekken weten collega’s het van elkaar als dergelijke zaken thuis spelen. In vriendengroepen en op de sportclub ed vaak ook.
waarom heeft hij TO niks verteld over die “gekke” vrouw die achter hem aan zit?
Misschien heeft die man geen flauw idee? Of misschien wil hij TO, die herstellende is van kanker, daar helemaal niet mee lastig vallen? Misschien heeft zijn eerdere bekentenis zoveel frictie opgeleverd dat hij geen storm in een glas water wil veroorzaken?
Het kan natuurlijk best allemaal waar zijn. Maar ik vindt het bewijs erg mager, en zou de optie dat iemand een vuil spelletje speelt toch echt nog even open houden.
donderdag 13 februari 2020 om 18:40
Someonenew schreef: ↑13-02-2020 18:38Wie zegt dat zij dat van hem heeft gehoord? Ja het is heel raar allemaal of hij gaat al maanden vreemd wat je eigenlijk gelijk zou denken, of zij naait de boel of is afgewezen door hem of iets. Wie zegt dat zij die vrouw op de foto is? Al met al heeft hij inderdaad wel iets te verbergen dat ben ik met je eens.
Wie zegt dat ze het überhaupt weet? Iemand een 'echte man' of 'echte vrouw' gunnen is een heel standaarduitspraak, je ziet het hier ook dag en dagelijks voorbij komen, dat hoeft dus helemaal niet op de specifieke situatie waar TO het over heeft te slaan.

donderdag 13 februari 2020 om 18:43
Dat heb ik ook niet beweerd.

donderdag 13 februari 2020 om 18:43
Precies.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 18:39Het kan natuurlijk best allemaal waar zijn. Maar ik vindt het bewijs erg mager, en zou de optie dat iemand een vuil spelletje speelt toch echt nog even open houden.
donderdag 13 februari 2020 om 18:50
Vind het bewijs ook wel mager vooral omdat zij zegt dat hij met haar verder wilt. Als dat zo is dan zijn er genoeg screenshots te maken denk ik..Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 18:39Het kan natuurlijk best allemaal waar zijn. Maar ik vindt het bewijs erg mager, en zou de optie dat iemand een vuil spelletje speelt toch echt nog even open houden.
Vind het vreemd dat ze die niet laat zien dan.
Maar er is wel degelijk ‘iets’ aan de hand vermoed ik.
.
donderdag 13 februari 2020 om 18:51
Ben er ook bang voor
donderdag 13 februari 2020 om 18:51
Als dat echt zo zou zijn, dat zet zij haar fijne toekomst samen met hem toch niet op het spel door zelf dan maar zijn aanstaande ex in te lichten?
donderdag 13 februari 2020 om 18:52
donderdag 13 februari 2020 om 18:54
Dit. Dat zou echt heel dom zijn.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 18:51Als dat echt zo zou zijn, dat zet zij haar fijne toekomst samen met hem toch niet op het spel door zelf dan maar zijn aanstaande ex in te lichten?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 13 februari 2020 om 18:55
Of hem even heeft gehadlondon_calling schreef: ↑13-02-2020 18:52Als die foto haar bewijs is, zou ik mij geen zorgen maken. Als ze echt zijn zogenaamde, wachtende minnares is kan ze wel met betere foto's of screenshots aan komen. Het klinkt eerder als iemand die een blauwtje heeft opgelopen en/of verliefd is op je vriend, maar hem niet kan krijgen.

donderdag 13 februari 2020 om 19:06
Ja natuurlijk!! Ontzettend dom om het op deze manier te doen.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 18:51Als dat echt zo zou zijn, dat zet zij haar fijne toekomst samen met hem toch niet op het spel door zelf dan maar zijn aanstaande ex in te lichten?
Stel dat het waar is, dan knapt vriend van TO toch totaal af op deze griet!
.
donderdag 13 februari 2020 om 19:07
Moeilijk misschien maar vraag meer informatie.
* hoe lang speelt dit al?
* waar ken je hem van?
* wanneer zag je hem?
* of ze misschien iets kan vertellen over kenmerken van zijn lichaam. Wat je bijvoorbeeld vooral weet wanneer je elkaar naakt hebt gezien.
Heel veel sterkte.
* hoe lang speelt dit al?
* waar ken je hem van?
* wanneer zag je hem?
* of ze misschien iets kan vertellen over kenmerken van zijn lichaam. Wat je bijvoorbeeld vooral weet wanneer je elkaar naakt hebt gezien.
Heel veel sterkte.

Blijf in jezelf geloven !
donderdag 13 februari 2020 om 19:10
Lieve to ik vind het oprecht heel naar. Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik zeg hier dat ik t eerst zou onderzoeken maar ik weet nket of t me zou lukken zo lang
donderdag 13 februari 2020 om 19:14
Zou het....zou het kunnen dat het een erg ziekelijke grap is van...jouw vriend?
Om te zien hoe jij reageert?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

donderdag 13 februari 2020 om 19:17
Stel ze hebben een ‘relatie’ of hadden iets samen, dan hoef je niet elke dag foto’s met elkaar te nemen natuurlijk. Helemaal als iets ‘geheim’ is dan ga je niet alles uitgebreid fotograveren. Teminste zo zie ik het.

donderdag 13 februari 2020 om 19:19
ja maar die homoseksuele man gaat vervolgens niet beweren dat hij een relatie met je gehad heeft. dat is het verschilNummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 18:35Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Ik sta ook wang aan wang op de foto met een man. Met mijn homoseksuele ex-collega wel te verstaan, toen wij een selfie maakten als groet naar onze andere ex-collega’s via Facebook.
donderdag 13 februari 2020 om 19:21
Ik weet niet of je een computer of telefoon gebruikt, maar met de computer kun je de foto rechtsklikken -> eigenschappen -> details en dan zie je de datum waarop de foto is gemaakt en vaak zelfs met welke type telefoon. Wel eerst de afbeelding opslaan op je computer.
In Android kun je de afbeelding selecteren door even vast te houden, op de 3 bolletjes rechtsbovenin te tikken en dan staat daar ook een kopje "detail".
Misschien heb je er wat aan.
In Android kun je de afbeelding selecteren door even vast te houden, op de 3 bolletjes rechtsbovenin te tikken en dan staat daar ook een kopje "detail".
Misschien heb je er wat aan.
daley71 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 19:22
5.54% gewijzigd
donderdag 13 februari 2020 om 19:21