Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Murrmurr schreef:
13-02-2020 19:23
Iemand al geopperd om het aan hem te vragen?
Hij komt morgen pas thuis
Murrmurr schreef:

Nee je bent de eerste.
isa__88 schreef:
13-02-2020 19:21
Foto’s niet nee maar gesprekken wel..
Ze heeft nog niks gehoort van haar toch, alleen die foto samen en die harteloze tekst? Misschien krijgt ze wel een screenshot van een gesprek, als er echt iets gaande is kan dat zo bewezen worden.
Lieve TO, ik hoop dat je ok bent.
london_calling schreef:
13-02-2020 18:52
Als die foto haar bewijs is, zou ik mij geen zorgen maken. Als ze echt zijn zogenaamde, wachtende minnares is kan ze wel met betere foto's of screenshots aan komen. Het klinkt eerder als iemand die een blauwtje heeft opgelopen en/of verliefd is op je vriend, maar hem niet kan krijgen.
Eens. Een oudere foto wang-aan wang is nou niet direct bewijs van een stomende affaire.
LD199 schreef:
13-02-2020 19:28
Ze heeft nog niks gehoort van haar toch, alleen die foto samen en die harteloze tekst? Misschien krijgt ze wel een screenshot van een gesprek, als er echt iets gaande is kan dat zo bewezen worden.
Klopt maar als ze een foto stuurt en er was meer bewijs dan had ze toch meteen die gesprekken kunnen sturen. Een berichtje met ‘ik hou van jou’ en ‘mis je’ ‘ja ik ga weg bij haar’ etc zegt toch veel meer dan 1 foto met wangen tegen elkaar aan?
.
Wat een nare situatie.
Ik zou je partner bellen/face-timen en het hem vragen.
Hopelijk gaat het oké met je. :hug:
S-Groot schreef:
13-02-2020 19:26
Nee je bent de eerste.
:yes:
.
cookielover wijzigde dit bericht op 24-01-2021 17:40
0.00% gewijzigd
isa__88 schreef:
13-02-2020 19:06
Ja natuurlijk!! Ontzettend dom om het op deze manier te doen.
Stel dat het waar is, dan knapt vriend van TO toch totaal af op deze griet!
Misschien heeft hij haar inmiddels gedumpt en is ze nu uit op wraak
Toen mijn partner een affaire had heeft zijn minnares ook op zeer slinkse wijze contact met me gezocht om me allerlei informatie te ontfutselen. Ik vond dat zo vreselijk laag.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Murrmurr schreef:
13-02-2020 19:34
Dat denk ik dus.. is speculeren natuurlijk maar zo komt het wel over door de manier hoe zij praat (woordkeuze). Erg gemeen ook.
Je gooit je eigen glazen toch in als je op deze manier de vriendin van je geheime lover benaderd lijkt mij.
.
Murrmurr schreef:
13-02-2020 19:34
Hier gok ik dan inderdaad ook op, al blijft het bewijs tot nu toe wel erg magertjes.
Er is nog steeds hoop dat dit een zieke actie is van een jaloers of afgewezen dame. Zij doelt met haar opmerking misschien nier perse op je gezondheid TO, kan ook een algemene opmerking zijn, maar laag blijft het.

Ik blijf erbij dat je hem echt niet aan de telefoon moet confronteren. Of je gaat naar hem toe nu, of je laat hem thuiskomenz of je speelt nog even stommetje en confronteert hem morgen maar doe het face to face!

De optie van iemand dat dit een grap van hemzelf is om te kijken hoe je reageert kan ook nog. Ik had zo een zieke ex die dit soort rotgrappen uithaalde om te zien of ik wel jaloers of verdrietig reageerde want anders hield ik vast niet van hem :bonk: . Maar een man die zulke gemene grappen uithaalt ben je ook liever kwijt dan rijk.
Vriendgedumpt schreef:
13-02-2020 19:38
Er is nog steeds hoop dat dit een zieke actie is van een jaloers of afgewezen dame. Zij doelt met haar opmerking misschien nier perse op je gezondheid TO, kan ook een algemene opmerking zijn, maar laag blijft het.

Ik blijf erbij dat je hem echt niet aan de telefoon moet confronteren. Of je gaat naar hem toe nu, of je laat hem thuiskomenz of je speelt nog even stommetje en confronteert hem morgen maar doe het face to face!

De optie van iemand dat dit een grap van hemzelf is om te kijken hoe je reageert kan ook nog. Ik had zo een zieke ex die dit soort rotgrappen uithaalde om te zien of ik wel jaloers of verdrietig reageerde want anders hield ik vast niet van hem :bonk: . Maar een man die zulke gemene grappen uithaalt ben je ook liever kwijt dan rijk.
Dat van die grap geloof ik niet vanwege de opmerking “echte vrouw”
Murrmurr schreef:

Ssst pas op hoor. Dat is een hele afwijkende mening die hier niet thuishoort. (blijkbaar)
roosje1976 schreef:
13-02-2020 18:17
Zacht uitgedrukt!!
Nou inderdaad. Wat een kutstreek.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt TO want dit is waanzin wat je nu door moet maken.

:hug:
Merel7 schreef:
13-02-2020 17:56
Een foto, wang tegen wang kan ook gewoon in een lollige bui zijn gemaakt en hoeft inderdaad niets te betekenen.

Laat ze maar met meer bewijs komen.

Als er meer dan alleen de gezichten te zien zijn op de foto dan moet je op de handen letten. Heeft zij haar hand dicht bij zijn gezicht, is zijn hand bij haar middel etc.
.
Mijn zus haar (nu exvriend uiteraard) vriend ging vreemd. Ze kwam er per stom toeval achter. Zus en ik staan in een kroeg en er kwam een kennis van vroeger binnen. Ze beweerde daar te zijn vanwege een date met een leuke man. Kennis vertelde dat leuke man en zij al een paar dates hadden gehad en dat hij lekker kon zoenen etc.

Op een gegeven moment komt leuke man binnen, kennis straalde van oor tot oor. "Kijk, daar heb je hem" zei ze. Zus draait zich om en kijkt recht in het gezicht van vriend. Het gezicht of de lichaamstaal van een betrapt persoon spreekt boekdelen.

Dus beste TO, mocht het waar zijn van haar, wacht met hem confronteren totdat je hem ziet. Laat hem dan pas de foto zien en kijk naar zijn lichaamstaal. Lichaamstaal liegt nooit.
Ik hoop dat het goed afloopt en het gewoon een mafkees is...

Jaren geleden maakte vriendlief mij midden in de nacht wakker. De nieuwe vlam van mijn ex had hem uitgebreid geappt dat hij voor mij moest oppassen omdat ik nog steeds zou rommelen met ex.... dat ze een privédetective had ingehuurd en binnenkort foto’s voor hem had.

Wat ben ik blij dat hij mij wakker maakte en me direct vertelde wat er speelde. Er was werkelijk niets van waar! Hij was zich wild geschrokken en gelukkig had hij alle vertrouwen in mijn kant van t verhaal.

Dat zegt natuurlijk niets over deze situatie maar wel over de gekkies in deze wereld....

Praat met je vriend, vanavond nog.
London_Calling,
No wayyy.. dit is echt vreselijk! Hoop dat je zus wel echt beseft dat zij hier geen greintje schuld aan heeft. Zoiets kan echt een enorme deuk in je zelfvertrouwen veroorzaken.
WTF zeg, ben er gewoon ff stil van.
Wow, wat een heftig verhaal to! Ik zou hier ook van schrikken. Die foto is inderdaad niet echt goed bewijs dus ik hoop voor je dat er niets aan de hand is. Als die opmerking van " een echte vrouw" echt slaat op je borstreconstructie vind ik dat echt lager dan laag, bah bah.
Wat heftig dit zeg... Lijkt me vreselijk om te moeten wachten tot je eindelijk weer eens antwoord terug krijgt van die heks.
Ik hoop zo dat dit 1 groot misverstand is....
Ik denk aan je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven