Beschuldigd van diefstal

07-12-2020 17:01 82 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben al een aantal jaren getrouwd en heb 2 kleine kinderen. Mijn man heeft ook nog een zoon van 13 jaar die af en toe om de weekend blijft logeren. Mijn huwelijk was niet altijd goed.
Nu spaart mijn man contant geld is huis. Het geld was bedoeld voor een auto. Toen we de auto wilde gaan bezichtigen, wilde hij het geld meenemen. Toen bleek dat er deel van het geld er niet was. Nu beschuldigd hij mij ervan dat ik het heb gestolen. Ik kan het niet geloven dat iemand met wie je jaren bent, je van zoiets kan beschuldigingen. Mijn hart is gebroken. Hoe moet ik hier mee omgaan?
en wat is er leuk aan je man
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
07-12-2020 22:05
en wie spaart er nou contant geld om een auto mee te kopen? :huh:
Ik ken genoeg mensen die dat doen.
Waarom wordt er net gedaan of het zijn geld is? Jullie spaarden toch samen? Dan is het toch net zo goed jouw geld? Waarom wordt hij boos op jou?
Ben jij boos op hem omdat hij geld heeft gestolen? In mijn ogen is het vele malen logischer dan dat een 13 jarige dat geld heeft gestolen.
Kijk eens kritisch naar hem!
FitsSprits schreef:
18-12-2020 21:23
Wat is daar het voordeel van dan, behalve dat sommigen blijkbaar denken ze daar geen belasting over hoeven te betalen?

Bij de autoboer kun je toch ook gewoon pinnen?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Genietvanalles1 schreef:
08-12-2020 07:37
Nee hij werkt niet zwart. We pinnen gewoon een bedrag en dat zetten we gewoon opzij.
Wie verzint zoiets? Waarom niet op een aparte rekening bij de bank?
FitsSprits schreef:
18-12-2020 21:23
Honderd jaar geleden misschien, maar ik ken niemand die dat doet.
Genietvanalles1 schreef:
08-12-2020 22:37
Ik denk dat iedereen zelf moet weten hoe die spaart. De 1 spaart via een spaarrekening, de ander thuis contant en weer de ander spaart helemaal niet. Iedereen heeft z'n eigen afwegingen daarvoor. Iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt.

En natuurlijk ligt het geld niet ergens waar het zichtbaar is voor alleman. Iemand moet lang in het huis geweest zijn en de ruimte hebben gehad om te zoeken.

Ik kom vast heel naïef over bij sommige mensen. Ik probeer altijd het goede in mensen te zien. En misschien dat ik daarom zolang door ga.
Hij komt over als een boeman. Dat is hij voor een deel ook. Hij heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen maar hij heeft ook stappen ondernomen om zichzelf te veranderen.

Ik kan geen reden bedenken waarom hij het geld zou meenemen en dan mij beschuldigingen.
Hij gokt niet. Hij gebruikt ook geen drugs oid.
Jij voelt je er in ieder geval niet prettig bij, dus heel handig is het niet. Als het geld op de bank had gestaan, dan was het nu niet zomaar verdwenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven