Beschuldigingen ex-vriendin

12-01-2019 23:35 39 berichten
.
anoniem_381370 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 13:29
99.96% gewijzigd
Melding maken bij politie en een straatverbod aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de politie langsgaan en hen aangeven voor smaad en laster.
Te lang, dus boring.
What have we done....
Goede adviezen ja, aan iemand die al bij de politie geweest is!

Maar goed TO, volgende keer je benen maar bij elkaar houden voor de partners van je vriendinnen en intussen de shitstorm maar even uit zitten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja. Terug naar de politie dus. Dat je 1x wordt afgescheept betekent niet dat je het dan maar laat zitten.
nbk schreef:
13-01-2019 03:41
Te lang, dus boring.
Dat helpt ja
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
13-01-2019 04:04
Dat helpt ja
Dat niet, maar vijf of zes zinnen waren genoeg geweest om het probleem te omschrijven.
Boring dus.
What have we done....
Negeren is het enige wat je kunt doen. Het is enorm shit dat er niets tegen te doen is
heel lastig ik zit ook in zo'n soort situatie maar dan met buren, al aantal keren aangiftes gedaan maar er gebeurd niks of weinig mee door gebrek aan bewijs.. omdat andere mensen te bang zijn tegen hun te getuigen dus dan sta je.. maar toch meldingen blijven doen bij de politie!
Je hebt met de verkeerde familie gesold, verhuizen kun je overwegen.

Je zou aangifte moeten kunnen doen dus het is vreemd dat ze helemaal niks doen om je te helpen.
Een klacht ingediend bij de servicebalie?
Karma is a bitch!
er is een televisie programma dat heel graag met je mee wil gaan wanneer je aangifte gaat doen bij de politie.
Misschien dat ze dan iets toeschietelijker zijn met het opnemen van de aangifte.
Niet geschoten is altijd mis
Een advocaat zoeken en daarmee naar de politie gaan.

Moet je kijken hoe snel ze de aangiften aannemen.

En als ik dit zo lees gaat het verder dan smaad en laster.

Ze zijn je aan het Terroriseren, Denk gewoon omdat die ex- vriendin jaloers op je is geworden sinds je haar ex- vriend hebt gedaan.

En wilt voorkomen dat je in de toekomst Een goede vent uit dat Dorp aan de haak slaat.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Olina schreef:
13-01-2019 12:45
Een advocaat zoeken en daarmee naar de politie gaan.

Moet je kijken hoe snel ze de aangiften aannemen.
Goede tip.
Geen seks hebben met mensen die in een relatie zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
.
anoniem_381370 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 13:27
99.67% gewijzigd
.
anoniem_381370 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 13:39
99.31% gewijzigd
Je kan ook het programma gestalkt. https://www.sbs6.nl/programmas/gestalkt ... -gestalkt/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
.
anoniem_381370 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 13:39
99.87% gewijzigd
Ik zou mijn verlies nemen en verhuizen, weg van de terror tokkies.
honingbijtje schreef:
13-01-2019 17:28
Ik zou mijn verlies nemen en verhuizen, weg van de terror tokkies.
verhuizen is soms ook makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik jammer genoeg uit eigen ervaring.. al bedoel je het ongetwijfeld goed!!
als de politie het niet serieus neemt dan kom je ook niet in aanmerking voor urgentie om te kunnen verhuizen of je moet genoeg punten hebben. soms zit je echt vast..
Je woont geloof ik wel een beetje in een Tokkiebuurt? Verhuizen is geen optie?

Terug naar de politie, afspraak maken en aangifte doen. Als je slim bent neem je je advocaat alvast mee. Ik denk dat het dan misschien wel lukt.

Maar zoals al gezegd, je hebt gerommeld in de verkeerde familie. Dit lijken me geen mensen die van het vergeven en vergeten zijn. En blijkbaar hebben ze nogal wat medestanders. Proberen om hier zo ver als mogelijk vandaan te gaan is ook een optie.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
wijzermetdejaren schreef:
13-01-2019 17:35
verhuizen is soms ook makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik jammer genoeg uit eigen ervaring.. al bedoel je het ongetwijfeld goed!!
als de politie het niet serieus neemt dan kom je ook niet in aanmerking voor urgentie om te kunnen verhuizen of je moet genoeg punten hebben. soms zit je echt vast..
Ja dat is ook zo. Misschien ben ik cynisch maar dit soort problemen zijn zo moeilijk, soms onmogelijk op te lossen. Als verhuizen een optie is, dan kan je dat beter doen dan het proberen goed te maken met mensen die bewust je lopen te pesten. Voor je eigen gezondheid.

Rot voor TO, je bent jong en je maakt een foutje, alhoewel je waarschijnlijk onder druk bent gezet door die oudere kerel. Ik vind kerels van in de 30 met vrouwen van begin 20 twijfelachtig. En dan laten ze je jarenlang boeten. Zelfs een verkrachter krijgt minder lang straf.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 13-01-2019 17:56
0.43% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven