Beste vriend van ex

12-12-2016 11:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Paar weken geleden, na een gezellige avond, met de beste vriend van mijn ex in bed beland. Ik had dit echt totaal niet zien aankomen en heb ook nooit naar hem gekeken als iemand waar ik verliefd op zou kunnen worden omdat hij de vriend van mijn ex is.

Mijn ex en ik zijn na een turbulente relatie 1,5 jaar geleden helemaal uit elkaar gegaan. Hij heeft ondertussen een nieuwe relatie en wij kunnen redelijk normaal met elkaar omgaan.

Maar nu heb ik dus ineens gevoelens voor die vriend wat mij totaal overvalt.

Gister kwam ik hem tegen en hebben we het er even kort over gehad maar ex was er ook dus niet heel uitgebreid. Kwam er op neer dat we er beide geen spijt van hadden maar ik had graag nog een beetje willen peilen hoe hij erin stond.

Hij was trouwens die ochtend er vrij relaxed over, wel dat het misschien niet zo heel handig was ten aanzien van mijn ex maar dat dingen lopen zoals ze lopen.

Wat denken jullie? Is dit een kans waard? Laat ik misschien iets lopen? Ik weet trouwens ook verder niet hoe hij erin staat. Ik was die ochtend nl zo overdonderd dat ik vrij duidelijk ben geweest dat dit beter niet meer kan gebeuren en hebben toen afgesproken dat het misschien beter is om elkaar niet te contacten omdat het anders misschien uit de hand zou lopen maar toen wist ik nog niet dat ik gevoel voor hem zou krijgen.

Ik denk trouwens dat mijn ex wel heel verbaasd zou zijn maar het wel Ok zou vinden.
Pf, ingewikkeld allemaal. Maar het is afgerond toch?
Ik snap het probleem niet. Je hoeft aan je ex geen verantwoording af te leggen en als jullie elkaar leuk vinden is het toch goed.
Als jij gevoelens hebt voor deze vriend van de ex, en hij heeft ook gevoelens voor jou, gewoon doen.

Of kun je je er niet overheen zetten dat het een vriend van je ex is?
Vraag het hem
Je ex heeft zelf al een nieuwe relatie, dus het lijkt mij dat hij eroverheen is. Jullie gaan ook nog goed met elkaar om, dus het is niet dat hij opeens weer met jou wordt geconfronteerd. Ik zou me hier niet door laten tegenhouden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je overanalyseert. Ex heeft hier niets meer mee te maken. Ga leuke dingen doen met die vriend en kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel 'gevoelens' te krijgen. Te pril.
Hoe kan ik dat nou bepalen??????????????????

En sterker nog: jij bent ook vreemd

Je zegt eerst tegen die knul na het neuken: joh ik gooi bij deze even de deur dicht en daarna ga je lopen peilen of tie toch niet wat wilt?

PARDON
quote:Hawkmoon269 schreef op 12 december 2016 @ 11:58:

Je overanalyseert. Ex heeft hier niets meer mee te maken. Ga leuke dingen doen met die vriend en kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel 'gevoelens' te krijgen. Te pril.Ik over analyseer zeker. En het grootste probleem is denk ook dat ik me overvallen voel door die gevoelens omdat ik die totaal niet heb zien aankomen. Normaal heb ik nooit snel gevoel voor iemand dus ik schrik er een beetje van.
quote:badmeester schreef op 12 december 2016 @ 11:59:

Hoe kan ik dat nou bepalen??????????????????

En sterker nog: jij bent ook vreemd

Je zegt eerst tegen die knul na het neuken: joh ik gooi bij deze even de deur dicht en daarna ga je lopen peilen of tie toch niet wat wilt?

PARDONDat was niet alleen ik hoor, daar was hij het mee eens. En als je niet kan begrijpen dat zoiets je overdonderd dan kan ik daar ook niks aan doen.
Hij vindt jou hartstikke geweldig en hoopt stilletjes dat je van gedachten verandert. Hij heeft vast spijt van de afspraak die jullie maakten. Sure baby.

O, en dat je denkt dat je ex het wel Ok zal vinden is geen wishful thinking hoor.
Eerst slapen jullie samen, je keilt de deur dicht met 'dit wordt niks' en dan heb je spijt.

Vraag hem gewoon of je je eigen mening mag herzien. Lijkt me zoveel handiger dan ons om advies te vragen, toch?
Als je ex er geen probleem mee heeft, wat is jouw probleem dan? Ga ervoor. Of ga er niet voor.

Trouwens, vrouwen worden na sex altijd verliefd. Dus zo vreemd zijn die gevoelens niet. Vraag is of ze blijvend zijn.
quote:alliehamilton schreef op 12 december 2016 @ 12:02:

[...]

Dat was niet alleen ik hoor, daar was hij het mee eens. En als je niet kan begrijpen dat zoiets je overdonderd dan kan ik daar ook niks aan doen.Maar welk signaal geef je daarmee af? Dan is het toch vreemd dat je daarna gaat lopen vissen?
quote:snooziegirl schreef op 12 december 2016 @ 12:09:

Eerst slapen jullie samen, je keilt de deur dicht met 'dit wordt niks' en dan heb je spijt.

Vraag hem gewoon of je je eigen mening mag herzien. Lijkt me zoveel handiger dan ons om advies te vragen, toch?Hear hear hear
quote:alliehamilton schreef op 12 december 2016 @ 12:01:

[...]

Ik over analyseer zeker. En het grootste probleem is denk ook dat ik me overvallen voel door die gevoelens omdat ik die totaal niet heb zien aankomen. Normaal heb ik nooit snel gevoel voor iemand dus ik schrik er een beetje van.Misschien ben je nog niet helemaal los van je ex?
ik vind het een flinke naaistreek

niet van jou, maar van zijn beste vriend,

de ex van zijn beste vriend neuken

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Stap 1 lijkt me in eerst eens met de beslapen vriend te praten. Zoals je nu schrijft, hebben jullie een eenmalige fling gehad.

Daarna is het zijn keuze wat te doen: met je door en het eventuele risico in zijn vriendschap aanvaarden. Of niet met je door. Jij hoeft dat toch niet te beslissen voor hem?
Hips, hopsakee en pierlala.
quote:mamsvan schreef op 12 december 2016 @ 12:17:

ik vind het een flinke naaistreek

niet van jou, maar van zijn beste vriend,

de ex van zijn beste vriend neuken

Waarschijnlijk beiden stomdronken aangezien ze geen signalen of zo opving en het totaal niet zag aankomen.
quote:Carabosse schreef op 12 december 2016 @ 12:13:

[...]

Misschien ben je nog niet helemaal los van je ex?Ex en ik hebben veel meegemaakt. Iets wat ik altijd met me mee zal dragen. Maar dat betekend niet dat ik ooit nog naar mij ex terug zou willen.
quote:Carabosse schreef op 12 december 2016 @ 12:22:

[...]

Waarschijnlijk beiden stomdronken aangezien ze geen signalen of zo opving en het totaal niet zag aankomen. We waren niet stom dronken en op de avond zelf waren er misschien wel signalen maar al die jaren daarvoor heb ik hier nooit 1 seconde over na gedacht.
Nee, nee en nog eens nee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:alliehamilton schreef op 12 december 2016 @ 12:28:

[...]

We waren niet stom dronken en op de avond zelf waren er misschien wel signalen maar al die jaren daarvoor heb ik hier nooit 1 seconde over na gedacht.

Misschien niet.

Wel of niet?
quote:alliehamilton schreef op 12 december 2016 @ 12:26:

[...]

Ex en ik hebben veel meegemaakt. Iets wat ik altijd met me mee zal dragen. Maar dat betekend niet dat ik ooit nog naar mij ex terug zou willen.Toch wel toevallig dat je juist met de beste vriend van je ex in bed belandt.
quote:Blondie456 schreef op 12 december 2016 @ 11:52:

Ik snap het probleem niet. Je hoeft aan je ex geen verantwoording af te leggen en als jullie elkaar leuk vinden is het toch goed.Tja, dat vind ik nou ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven