Betekent dit iets

18-09-2019 12:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik heb een vraag. Als eerste ben ik een man. redelijk belangrijk voor onderstaande.

2 vrienden en ik waren op vakantie in Tenerife. er was 1 meisje(Nederlands) dat mij naar mijn mening heel vaak aankeek als ze langsliep maar ook tijdens het eten als ze best ver weg was. Als we dan elkaar aankeken keek ze snel weer weg.

Nu vraag ik me af. Is dit normaal of was het "flirten"?
en zo ja als het flirten was wat zouden jullie gedaan hebben. Gewoon een praatje maken waarschijnlijk?

EDIT: ze heeft overigens volgens mijn vrienden niet naar hun gekeken.
anoniem_390670 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 13:35
6.76% gewijzigd
winkelfanaat schreef:
18-09-2019 22:06
Dat is de angst om afgewezen te worden.
Dat klopt wel inderdaad.
Zou ook niet weten waar je het ocer moet hebben. Gewoon beetje hoe je vakantie is enzo?
harmonic schreef:
18-09-2019 22:46
Dat klopt wel inderdaad.
Zou ook niet weten waar je het ocer moet hebben. Gewoon beetje hoe je vakantie is enzo?
Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen (dit zijn voorbeelden, zelf naar omstandigheid aanpassen dus)
- of ze ook voor het eerst op Tenerife is?
- of ze het Spaanse eten lekker vindt?
- wat ze in Nederland doet, school/werk?
- of ze ook al bij.....is geweest? (Pretpark,waterpark in de buurt)
- of ze kinderen wil (nee dat is een grapje)

Ik denk dat je echt moet gaan oefenen hoe je een gesprekje aan zou moeten gaan met een meisje en hoe je het gesprek gaande gaat houden.
Je kunt een meisje NIET aanspreken met ‘hoi’ en dan vervolgens niks weten te zeggen.
Jij vindt het meisje leuk, waarom zou je niks weten waar je het over moet hebben? Wil je niets over haar weten dan?
Echt ga dit oefenen.
harmonic schreef:
18-09-2019 22:46
Dat klopt wel inderdaad.
Serieus? Heb je geen algemene sociale vaardigheden opgedaan in je leven? Een willekeurig gesprekje aanknopen kan werkelijk over álles gaan.
Mermedina schreef:
18-09-2019 23:53
Serieus? Heb je geen algemene sociale vaardigheden opgedaan in je leven? Een willekeurig gesprekje aanknopen kan werkelijk over álles gaan.
Geef anders wat tips ofzo, hiermee help je hem denk ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven