Betekent dit iets
woensdag 18 september 2019 om 12:46
hallo,
Ik heb een vraag. Als eerste ben ik een man. redelijk belangrijk voor onderstaande.
2 vrienden en ik waren op vakantie in Tenerife. er was 1 meisje(Nederlands) dat mij naar mijn mening heel vaak aankeek als ze langsliep maar ook tijdens het eten als ze best ver weg was. Als we dan elkaar aankeken keek ze snel weer weg.
Nu vraag ik me af. Is dit normaal of was het "flirten"?
en zo ja als het flirten was wat zouden jullie gedaan hebben. Gewoon een praatje maken waarschijnlijk?
EDIT: ze heeft overigens volgens mijn vrienden niet naar hun gekeken.
Ik heb een vraag. Als eerste ben ik een man. redelijk belangrijk voor onderstaande.
2 vrienden en ik waren op vakantie in Tenerife. er was 1 meisje(Nederlands) dat mij naar mijn mening heel vaak aankeek als ze langsliep maar ook tijdens het eten als ze best ver weg was. Als we dan elkaar aankeken keek ze snel weer weg.
Nu vraag ik me af. Is dit normaal of was het "flirten"?
en zo ja als het flirten was wat zouden jullie gedaan hebben. Gewoon een praatje maken waarschijnlijk?
EDIT: ze heeft overigens volgens mijn vrienden niet naar hun gekeken.
anoniem_390670 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 13:35
6.76% gewijzigd
woensdag 18 september 2019 om 13:41
Ja dit heb ik ook gedaan.
woensdag 18 september 2019 om 13:42
Klopt. Alleen ik ben niet echt goed met vrouwen en aangezien zij bijna alleen maar met familie was ga ik er ook niet zo op af stappen.
Vooral omdat ik niet zou weten wat ik moet zeggen.
woensdag 18 september 2019 om 13:59
woensdag 18 september 2019 om 17:42
Misschien om duidelijk te maken dat hij gewoon daar met twee van z'n maten op vakantie was, ipv dat zijn reisgezelschap uit een meisje/vrouw en twee jongens bestond....
Zo zou ik het als man zijde interpreteren (bedoel er verder niks mee)
Zo zou ik het als man zijde interpreteren (bedoel er verder niks mee)
Lady*Voldemort schreef: ↑18-09-2019 17:28Waarom is het belangrijk dat je een man bent? Ik geloof niet dat ik het helemaal begrijp.
woensdag 18 september 2019 om 20:46
Moet meer actie komen hoor. Jij moet op dat meisje afstappen. De kans dat ze naar jou komt is klein.
Dus volgende keer stap je op haar af en vraagt of ze straks nog wat met je wil drinken.
Ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Of dat haar vader je een knal geeft
woensdag 18 september 2019 om 21:49
woensdag 18 september 2019 om 21:50
Ja ik kan mezelf en ik weet niet waar dat aan ligt ertoe zetten erop te stappenwinkelfanaat schreef: ↑18-09-2019 20:46Moet meer actie komen hoor. Jij moet op dat meisje afstappen. De kans dat ze naar jou komt is klein.
Dus volgende keer stap je op haar af en vraagt of ze straks nog wat met je wil drinken.
Ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Of dat haar vader je een knal geeft![]()