Betekent dit iets

18-09-2019 12:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik heb een vraag. Als eerste ben ik een man. redelijk belangrijk voor onderstaande.

2 vrienden en ik waren op vakantie in Tenerife. er was 1 meisje(Nederlands) dat mij naar mijn mening heel vaak aankeek als ze langsliep maar ook tijdens het eten als ze best ver weg was. Als we dan elkaar aankeken keek ze snel weer weg.

Nu vraag ik me af. Is dit normaal of was het "flirten"?
en zo ja als het flirten was wat zouden jullie gedaan hebben. Gewoon een praatje maken waarschijnlijk?

EDIT: ze heeft overigens volgens mijn vrienden niet naar hun gekeken.
anoniem_390670 wijzigde dit bericht op 18-09-2019 13:35
6.76% gewijzigd
gewoon aankijken kan ook nog beleefdheid geweest zijn, ze was wellicht een open-persoonlijkheid

Het was wel slim geweest als je een praatje had aangeknoopt
Ik zou glimlachen op het moment dat ik haar blik ving.
geen idee wat het is, vraag het haar eens?

Misschien keek ze wel naar je mooie krullen, leuk t-shirt of de pukkel op je neus
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb een vraag. Als eerste ben ik een man. redelijk belangrijk voor onderstaande.

Eh, nee hoor.

Waarom denk je dat?
boterbloempje6 schreef:
18-09-2019 13:31
Ik zou glimlachen op het moment dat ik haar blik ving.
Ja dit heb ik ook gedaan.
lilalinda schreef:
18-09-2019 13:30
gewoon aankijken kan ook nog beleefdheid geweest zijn, ze was wellicht een open-persoonlijkheid

Het was wel slim geweest als je een praatje had aangeknoopt
Klopt. Alleen ik ben niet echt goed met vrouwen en aangezien zij bijna alleen maar met familie was ga ik er ook niet zo op af stappen.
Vooral omdat ik niet zou weten wat ik moet zeggen.
Het doet er niet meer toe, je bent weer thuis. Op dat moment had je actie moeten ondernemen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Waarom is dit nu nog relevant? Waarom is je geslacht relevant?
harmonic schreef:
18-09-2019 13:42
Klopt. Alleen ik ben niet echt goed met vrouwen en aangezien zij bijna alleen maar met familie was ga ik er ook niet zo op af stappen.
Vooral omdat ik niet zou weten wat ik moet zeggen.
Als je niet goed bent met vrouwen dan ga je over op mannen :lightbulb:
Als een vrouw vaak naar een man kijkt, dan toont zij interesse of er plakt een bul aan je neus.
Of ze keek niet naar je, maar langs je heen.
Voor de volgende keer: probeer in een situatie te komen waarbij je ongedwongen een praatje met haar kan maken. Dan zie je vanzelf of ze interesse heeft.
Waarom is het belangrijk dat je een man bent? Ik geloof niet dat ik het helemaal begrijp.
Misschien om duidelijk te maken dat hij gewoon daar met twee van z'n maten op vakantie was, ipv dat zijn reisgezelschap uit een meisje/vrouw en twee jongens bestond....

Zo zou ik het als man zijde interpreteren (bedoel er verder niks mee)

Lady*Voldemort schreef:
18-09-2019 17:28
Waarom is het belangrijk dat je een man bent? Ik geloof niet dat ik het helemaal begrijp.
Dan moet je glimlachen, knipogen of met je hand zwaaien. Lijkt mij tenminste, behalve als je met je man/vrouw daar zit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
18-09-2019 18:16
Dan moet je glimlachen, knipogen of met je hand zwaaien. Lijkt mij tenminste, behalve als je met je man/vrouw daar zit.
Glimlachen deed ik ook wel. Maar het was echt maar 1 of 2 seconden per keer.
Ze heeft alleen naar je gekeken... kan moeilijk zeggen of dat iets betekend.
als ze je vaak aankijkt kan het iets betekenen. Maar als je ze ook aan kijkt terwijl ze aan het eten is en ver weg zit vindt ze je zeker leuk! Kan je haar nummer nog achterhalen?
Tja, daar ben je nu een beetje laat mee. Je had het ijzer moeten smeden toen het nog heet was...
We used to be friends...
harmonic schreef:
18-09-2019 19:29
Glimlachen deed ik ook wel. Maar het was echt maar 1 of 2 seconden per keer.
Moet meer actie komen hoor. Jij moet op dat meisje afstappen. De kans dat ze naar jou komt is klein.
Dus volgende keer stap je op haar af en vraagt of ze straks nog wat met je wil drinken.
Ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Of dat haar vader je een knal geeft😬
EHV1981 schreef:
18-09-2019 19:41
als ze je vaak aankijkt kan het iets betekenen. Maar als je ze ook aan kijkt terwijl ze aan het eten is en ver weg zit vindt ze je zeker leuk! Kan je haar nummer nog achterhalen?
Denk het niet
Ik heb helaas niks van een naam
winkelfanaat schreef:
18-09-2019 20:46
Moet meer actie komen hoor. Jij moet op dat meisje afstappen. De kans dat ze naar jou komt is klein.
Dus volgende keer stap je op haar af en vraagt of ze straks nog wat met je wil drinken.
Ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Of dat haar vader je een knal geeft😬
Ja ik kan mezelf en ik weet niet waar dat aan ligt ertoe zetten erop te stappen
harmonic schreef:
18-09-2019 21:50
Ja ik kan mezelf en ik weet niet waar dat aan ligt ertoe zetten erop te stappen
Dat is de angst om afgewezen te worden.
Ja, ze wil al jouw kinderen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven