betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:34:

dat ik de baas heb geneukt wil niet zeggen dat ik oerstom ben.

heb een goed salaris, een koopwoning. en kan alles zelf ophoesten. waarom zou ik bij mijn ouders moeten wonen om DIT te doenOmdat je klinkt als ofwel een puber (appie? of vergis ik me nu heel erg? ) ofwel als een smerige troll praatjesmaker.

heb een goed salaris, een koopwoning. en kan alles zelf ophoesten. Voornamelijk zaad, me dunkt.
quote:nlies schreef op 27 september 2011 @ 23:35:

Ppfff ik F5 me rot

Ppfff ik F5 me rot Fantastische tip die F5. Nooit geweten! Zo zie je maar.. Weer wat geleerd vanavond!
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:37:

nog nooit zo goed topic gehad eigenlijk :-o :P. wel lachen hoe jullie reageren :$ik kan mijn baan niet kwijtraken heb ik al gezecht eerder in de topic volgens mij . hij gaat daar niet over. en hij zal zelf zijn baan ook echt niet op het spel zetten.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:37:

nog nooit zo goed topic gehad eigenlijk :-o :P. wel lachen hoe jullie reageren :$Ja, omdat je er zelf niks van maakt. Bel zijn vrouw nou eens

Ppfff ik F5 me rot

heb een goed salaris, een koopwoning. en kan alles zelf ophoesten. waarom zou ik bij mijn ouders moeten wonen om DIT te doenNiet oerstom, wel stom

heb een goed salaris, een koopwoning. en kan alles zelf ophoesten. waarom zou ik bij mijn ouders moeten wonen om DIT te doen

Dus toch de Baas? En zijn functie was net nog op hetzelfde nivo als dat van jou.

Of heeft hij zich de afgelopen minuten omhoog gewippert?
Goh ik zet voor en de rest kopt in Sexcollega's worden ex collega's.. kun je fijn op zoek naar een nieuwe baan voor je hypo! Wel de spellingcontrole over je cv halen anders kom je niet ver..
quote:ritmeester schreef op 27 september 2011 @ 23:38:

[...]

Ja, omdat je er zelf niks van maakt. Bel zijn vrouw nou eens
hij is niet meer als mij zeg ik toch al. ;). dus heeft ie niets te zeggen
Ooow, waarom bel of MSN je hem niet dat je zwanger bent? Of prik iets op zijn Facebookprikbord in die trant.

Das pas goedkoop drama!
Hey dejong (wat een feutennaam), als je een verhaal verzint, doe het dan goed.

Let goed op de details, die verraden dat je een neppert bent.
heb je je plan nou al rond of hoe zit dat?
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:40:

hij is niet meer als mij zeg ik toch al. ;). dus heeft ie niets te zeggenAls je net zo goed sekst als dat je verhalen verzint, snap ik wel waarom hij het ook met andere bijvrouwen doet....
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:40:

hij is niet meer als mij zeg ik toch al. ;). dus heeft ie niets te zeggenDat had je al "gezecht" ja
je ergert je meer aan mijn spelling fouten :P:P:P che bello!!
quote:Nastik schreef op 27 september 2011 @ 23:39:

[...]

Dus toch de Baas? En zijn functie was net nog op hetzelfde nivo als dat van jou.

Of heeft hij zich de afgelopen minuten omhoog gewippert?

In de OP was het al haar nieuwe werkleider

lastig om je eigen verhaal te onthouden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Nastik schreef op 27 september 2011 @ 23:40:

Ooow, waarom bel of MSN je hem niet dat je zwanger bent? Of prik iets op zijn Facebookprikbord in die trant.

Das pas goedkoop drama!
quote:hipslala schreef op 27 september 2011 @ 23:41:

Hey dejong (wat een feutennaam), als je een verhaal verzint, doe het dan goed.

Let goed op de details, die verraden dat je een neppert bent.waarom zou ik een nep verhaal hier neer zetten? aan een nep verhaal ga ik mijn avond niet voor weg gooien lijkt mij. en wat doet mijn naam er toe? waarschijnlijk zal dat ook niet eens mijn echte naam zijn :-o omdat ik zo nep ben
En toen ging ik toch echt naar bed!

Dat dit een lang en gelukkig topic mag worden.
slaap lekker :D
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:41:

je ergert je meer aan mijn spelling fouten :P:P:P che bello!!Nee ik vermoed eerder dat wanneer je dan toch opzettelijk spellings fouten maakt je deze beter consequent kan doorvoeren opdat je geloofwaardiger over komt. Wellicht een tip voor de volgende keer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ow ja, en TO? Vergeet je de updates niet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven