bewuster eten en drinken

22-11-2010 21:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben moeder van 3 kids en getrouwd. Heb een druk leven maar heb gemerkt dat ik kilo's aangekomen was (ook door antidepressiva die ik ongeveer 3 jaar gebruik). Nu ben ik al bij een gewichtsconsulente geweest voor een eerste afspraak ik zal graag hierover willen praten met andere mensen die ook met de lijn bezig zijn...
in ieder geval even kijken op de juiste pijler, er is een bijzonder goed topic over bewuster eten waar je veel van kan leren.
Naar een dietist gaan in plaats van een gewichtsconsulente is al een goed begin....

Verder even op de andere pijler kijken en misschien het eten met je verstand topic even bekijken.
oh oke thanks ja dat komt omdat ik voor de eerste x een onderwerp plaats weet jij hoe ik het bericht bij de juiste pijler krijg dan?

groetjes,super3
Trouwens bij mij helpt het wel ben al bijna 1 kilo kwijt in 2 weken. Het is wel zo dat ik 3 x sport in de week. Verder houd ik me aan een strak voedingsschema.
Het enige dat bij mij echt zoden aan de dijk zet is inderdaad minimaal 3x per week sporten én minder eten (en alcohol drinken!). Anders kun je maar zo weinig eten dat het niet leuk meer is. Ik moet er weer eens mee beginnen ;)

Eten met je verstand is wel gezond en het topic is zéker de moeite waard om te lezen, maar je valt er niet perse van af.
.
quote:Vlammetje1203 schreef op 22 november 2010 @ 21:36:

in ieder geval even kijken op de juiste pijler, er is een bijzonder goed topic over bewuster eten waar je veel van kan leren.

Dan bedoel je vast Eten Met Je Verstand. Daar doen we niet aan de lijn, tenminste zo wordt het niet genoemd. Zo eten dat je uiteindelijk op een prettige en duurzame manier afvalt....dat dan weer wel.

Al zijn er ook mensen die meeschrijven die stabiel in hun gewicht willen blijven, of juist willen aankomen.

Het gaat bij dat topic om goed voor jezelf zorgen, niet om jezelf een tijdelijk strafregiem op te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven